• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God vintertidsøndag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Ris

Kjenner at gårsdagens rakfisklag ble vellykket...men nå er endelig søndagen åpnet. Kofferten skal pakkes og Widerøe skal i ettermiddag ta meg til Røros. Ha en bra søndag du også.

God vintertidsøndag

God morgen fra Mjøndalen. De 2 minste som deler adresse med meg ser ikke ut til å ta innover seg muligheten til å sove 1 time lenger i dag. Våken før kl 0600 er hardt selv om man vet at klokken egentlig er snart 0700. Jaja, stille og rolig på hjemmebane i dag, blir vel litt klesvask og gjøre seg klar til en busy uke.

Ha en flott dag!

Re: God vintertidsøndag

Tralla-la fra Mosjøen på en søndag morgen. Sent i seng pga helgevakt, men fikk visst en ekstra time. Så nå er jeg en time nærmere hjemme.

Vel, kaffen putrer i kanna og kollegaen jeg bor hos hoster i etasjen under. Håper det ikke smitter ....

God morgen fra flytoget til BRU. 12 minutter selv om det ikke er nærmeste ny er jo greit. Føler nå at jeg burde tatt et senere fly så jeg kunne sett mere, men det var sikkert noen hundrelapper forskjell da jeg bestilte. Kommer uansett tidlig nok hjem for å få en svømmetur.

Dagens 2 spennende punkter er om sikkerhetssjekken godtar osten som jeg har med og om tollen i Norge slipper gjennom pulverposene jeg har med. Det er pulver til en fransk kake.... bare å tilsette melk.

Ha en god en alle som har rent mel i posen.

God morgen fra CPH. Etter en relativt enkel, men god frokost på Sk1871 sitter en nå godt plantet i 2A på QR162.
Når vi kommer i luften og får tømt nedpå after departure drink, tar en sikte på å spise seg gjennom det meste av Europa, etterfulgt av en liten lur.
Ha en nydelig søndag :)

God vintertidsøndag

God morgen fra Hvalstad. Som andre er inne på, men små barn er det null glede av å stille klokken. Bare mas. Derimot fikk jeg sove litt lenger av kona, så jeg og en kamerat kunne sitte oppe og ta et ekstra glass vin i går. Men får vel bidra litt til frokosten. Ha en fin dag

b75bd158fbfad9c70489208e14ed25d5.jpg

Last edited:

God dag fra Snillfjord. :)

Snakker om vinter-tid så er det kommet et dryss av slikt hvitt stoff ila natten, og det trues hardt med et rausere påfyll av samme slaget utover dagen og natten.

Kong vinter får bare holde på han, jeg for min del blir innendørs og holder varmen, og får unna noen huslige plikter før det blir litt trilling av ball på 65" utpå ettermiddagen.

En fin fin en ønskes. :)

God alt for tidlig morgen fra LAX. Er stadig lidt jet- lagged efter 10 dages
ophold i US Pacific time! Hvis der var et uofficielt danmarksmesterskab i
‘Døgnvildskab’ ville jeg nok være et emne til førstepladsen!
Mandag går det hjemad, og så skal det biologiske ur atter tilbage på GMT + 1.

Jeg elsker Californien, men jeg hader den forbandede tidsforskel!

Vi bor i øvrigt på hotel i San Pedro, ved havnen i Los Angeles. Jeg synes, det
er helt OK, andre i gruppen - not so much! Men de er LAX- novicer
og ved ikke, hvordan byen er skruet sammen. I går fortalte guiden
os, at Santa Monica var
hendes bedste bud, hvis man ønskede et ophold med ‘city-feeling’ inkl. gode butikker, restauranter og lign.
Og så koster det vist også derefter!

I dag skal jeg på tur til San Diego. Glæder mig!
God søndag, forumister!

Back