• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God våt forblåst mandag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God våt forblåst mandag

....det blåser frisk i Bunnefjorden og er en rimelig våt morgen, en heller våt og kald tur med en morgentrett Beagle her. Håper det stilner før i morgen hvor en skal med 04:23 bussen fra Ljabru og videre med 06:10 avgangen til CPH. Ha en tørr mandag om mulig.

Re: God våt forblåst mandag

God morgen blåser en del her i Stavanger også. Satser på det stilner til i løpet av dagen, ellers blir det en rolig uke tenker jeg. Snart 17 Mai så det skal nok gå på en måte, ellers satser jeg på en bra dag ha en bra dag forumister.

Jups, 30 knuter vind oppi dal`n med to rullebaner. Best å komme seg hjem til urbane strøk etter nattvakten. Mandag er ingen utpreget skitdag, fri til i morgen ettermiddag. Blir vel muligens noe grilling på terrassen uansett vær og en stor slurp kjØLig gøysaft. Da får dere pelle dere på jobb og skole så jeg får slappet av :baeh

God morgen fra Stavanger Sentrum. Dagjobbing betyr bussing til jobb og dermed bussbytte. I dag gikk det helt fint. Kan tyde på en fin start på uka det. Vi får se hvordan dagen i går. Dugnad i borettslaget i ettermiddag. Håper egentlig på regn og redusert aktivitet.

Ha uansett en fin dag forumister! Nå kjører bussen:)

God morgen fra Forus!

Ikke akkurat klar for ei ny uke gitt, men det må vel stå sin prøve, så man får vel bare brette opp ermene og komme i gang.

Ha en fin en foruister! :)

12-4... God morgen fra St.Petersburg. Fant bra stream igår så vi fikk med oss kanonmatchen i hockey VM. Ettersom det ene reisefølget mildt sagt er hockeyinteressert har de fleste her på hotellet fått med seg dette.

Idag bærer det hjem. Plent umulig å sjekke inn eller velge seter på nett, så det er vel ikke umulig at SK flighten til CPH er innstilt eller noe. vel, vel...

Ha en forfriskende dag.

God morgen fra Bergen. Kom meg til jobb mellom to regnbyger, og får si meg fornøyd med det.

Mornings fra Oslo....hvor vi kan ønske høsten velkommen. Kom mai du skjønne milde meg midt i ræ.....Vel, på plass på kontoret for lengst og hastesakene unnagjort. Nå blir det å talle opp da vi klarte og trykke ut sist uke, og få satt tallene i system gjennom fargerike ruter og fjonge grafer. Middag hos noen venner ut i Bærum i kveld. Ha en fin dag

God morgen, deilig å få noen heftige vindkuler i trynet på vei til jobb! Desverre altfor sjeldent vi opplever slike vinder på Østlandet, så håper det varer til jeg er ferdig for dagen ;)

Ser også på værvarselet at det kan være fornuftig å sette seg på et fly østover i morgen kveld..ha en fin dag :)

God morgen fra Haugesund.

Her blir det en kort arbeidsuke, før man onsdag morgen flyr til Oslo, entrer DFDS til Køben utpå ettermiddagen :) Tilbringer helga der, så flyr vi CPH - OSL - HAU på søndag.

Men nå, ut i drittværet å besøke mine kjære kunder :)

Ha en super dag.

God formiddag fra Trondheim

Blæsevær her også, men ikke fullt så heftig her i byen. Kan tenke meg det er verre på TRD, imorres så jeg første landing komm inn over fjorden. Dette betyr som regel noget urolig innflyvning....:) :) :)

Ha en strålende mandag ;) ;)

God morgen fra Maastricht, fint vårvær med vindstille og knallsol. I kveld venter SK 0828 til Oslo for en uke i Norge, blir artig å feire 17. mai på hjemlige breddegrader for en gangs skyld :-)

God morgen fra Bergen. Her er diverse familie på vei mot gamlelandet, så i dag blir det litt transporttjenester fra flyplassen + full kos og samling i kveld. Håper bare alle har husket sydvester og ullklær for 17.mai, for her blir det kaldt og vått!

Ha en feiende flott mandag videre!

God eftan fra badstua aka Singapore.

Her har faktisk ledelsen lagt inn en fridag for alle etter ankomst, noe som overrasker stort. Ble litt smaabusiness, men en pils allerede kl 1230 og fler utover ettermiddagen. Ett par timer paa oeyet foer det straks er SingTel USA middag ++. 4 dager med tettpakket program resten av uka foer man setter snuta mot Tokyo for aa moete damen der.

Forladt 37 gr i BKK og landet i lidt mildere HKG. Upgraded til biz hos EK. Trip report følger...

God mandag fra Berger. Ny uke, og nye mulighete. Har også tro på at noen vil meg vel, etter at en hel fireseter ble ledig på den ellers stappfulle Y-kabinen på SQ25 fra JFK til FRA den 23/6. Ser at det sitter en i andre enden, men de to i midten er fortsatt ledige. Mitt gamle sete, er forøvrig allerede snappet opp av noen andre.

Nå er det å sette i gang og sørge for at FX5187 får noen pakker med seg i dag.

God mandag og uke ønskes :)

Windy her i Krsand også! Men nå er det sol og blå himmel og skimte mellom skyene iallefall.

Ingen store planer for dagen, så ser frem til en fredelig kveld i heimen!

BF:fly

Windy her i Krsand også! Men nå er det sol og blå himmel og skimte mellom skyene iallefall.

Ingen store planer for dagen, så ser frem til en fredelig kveld i heimen!

BF:fly

God dag fra vindfulle Sandefjord.
For første gang har jeg kjørt MC til jobb. Lappen tok jeg nemlig på torsdag.
Til tross for at vakta startet 5.30 rakk jeg en liten tur før jobb!
Merket jeg kjører har grener til flyverden.
Noen kjenner kanskje til MV Agusta?

Ellers blir det middag og hygge utover ettermiddagen. Imm er 44 år idag ;)

Gratuerer med begge, kollega !!

G'morgen fra et vått Nord-Georgia. Noen byger til er ventet inntil det klarner opp mot kvelden. Har fri i dag, og siden stort sett alle helgens gjøremål ble utført lørdag, er planen å ta det heeeeeeelt med ro i dag. I morgen blir det en tur på verksted med BBJ'en som fikk knust et sidespeil av en flyvende trebit på motorveien lørdag. Bare flaks at ikke frontruta gikk - jeg så den komme og fikk slengt bilen til siden.

God dag fra Bodø.

Ble sånn plutselig vår for en liten stund idag, og det hele toppet seg da jeg fikk to uker perm i slutten av juni, så da får man besøkt lillesøster og sett hvordan hun har bodd det siste året.

Ellers har man begynt på sånn ca fire nedtellinger, gruppert sammen to og to. Bodø Airshow og USA, pluss dimmisjon og Sør-Afrika.
Ser ut til at det blir en super sommer til tross div hinder.

Back