• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God valgdag

mcduck

ScanFlyer Gold
God mandag fra Hong Kong

Det er på tide og sette snuten hjemover. Sitter på 31A på OY-KBM som tar oss fram idag. Kjenner allerede personen bak slå seg gjennom menyen på skjermen. Heldigvis er ikke flyet fullt og setet ved siden av er ledig.

Stemme har jeg gjort på forhånd, så det slipper jeg i dag.

God morgen forumister! :)
Her går nattskiftet mot slutten og Flesland har vært i aktivitet i vel over en time allerede. :)

Snart hjem for å få seg en god dags søvn, - så går ettermiddagen med til årskontroll på Cherokee'n. :)

Ha en fin dag folkens!

Det regner bøttevis med vann fra et grått skylag og enkelte steder på Øst og Sørlandet skal komme mye vann i løpet av et par dager. Gleder meg - vannbassengene fylles helt på topp og strømmen blir billigere. Hurra for det.

GODT VALG i dag folkens.

Jan

God morgen fra flytoget. I Oslo drypper det såvidt fra oven, men hva gjør vel det når jeg skal på dagstur til Amsterdam :)

God morgen fra Sola!

18 grader og grått ute, og vinden blåser i riktig retning, så lufta er skikkelig godt parfymert av fuel og gummi på morgenen! Det kan man like! :)

T minus noen timer, så er det å sette seg i bilen og kjøre sørover på i Arendal en uke. Men yr.no ser ikke se veldig lyst på været der nede i alle fall.

Og ja, det viktigste er og unnagjort, man har gjort sin 'borgerplikt' og (forhånds)stemt! :)

Nuvel, ha en fin en forumister :)

God morgen fra Snillfjord! :)

Noe skyet men opphold og sola er på vei opp den også. Her åpnes uka slik den skal gjøres med spotting av ymse IC-fugler som passerer, 1 stk B77W og 2 A388 er beholdningen så langt i form av EK231, EK203 og EK221. EY103 ser ut til å være på vei samme vei også, og bak der kommer en av EK's nyeste ruter i form av EK219 DXB-MCO, kanskje håp om en ny rute forbi da?? :D Ellers lite planer denne dagen, men litt søppel skal kjøres vekk. :)

Nå vel, borgerplikten kaller ila dagen, ha en fortreffelig dag forumister, og godt valg!! :D :D

Gudagen fra Trondheim
Valg idag, stemmeretten må benyttes , og treningsøkt ikveld.
Herlig temperatur og motorsykkelvær :D

Ha en flotters mandag :):)

God valgdagsmorgen, en viktig dag i demokratiet og det er oppfordres til å benytte stemmeretten og stemme på partier med et fornuftig luftfarspolitikk :D. Jeg utførte min borgerplikt på forhåd for et par uker siden.

Mornings fra et regntungt Oslo. Arvingen er levert i barnehagen, jeg er på plass på jobb og morgenens tekopp underveis. Kona skal bort og jeg er barnevakt så da blir det og fyre opp Netflix og sette meg godt i sofaen. Det er jo uansett ikke så stor forskjell på Underwood og St.....

Last edited:
God formiddag fra Drammen i regn. Jobbmessig en A4 dag med lunsj, møter og kaffe. I ettermiddag blir det vel å følge valget utover kvelden. Får også prøve å få inn en liten treningsøkt i dag.

Morn fra TRD. Widerøe har just brakt meg opp fra KSU og nå har jeg fem timer å slå ihjel før avgang til KEF og videre til JFK. Det får gå, her er kaffe.

Forhåndsstemmen er i boksen, men til alle andre – godt valg. :)

Valgdag ja..... Kan man velge bort OSL og kaoset der? :)

Tilbringte nok en søndag ettermiddag foran et bagasjebånd på et overfylt ankomst utland på OSL i går. De bør åpne noen pølsevogner og barer i området der, som de har gjort i København, om strategien er at alle skal vente i rundt 1 time på at bagasjen skal komme..

De hadde endelig fått noen bagasjevogner trillet ved båndene til å "avlaste", nå mangler bare ansatte til å fylle dem opp med kofferter som ikke hentes av de som står i køa fra helvete på taxfree`en...

Når jeg endelig kom meg ombord på SK368 i går kveld, fikk jeg ved boarding beskjed om at jeg hadde blitt "Oppgradert" fra sete 11A til 2E... Midtsete... Nektet selvsagt det, men fikk beskjed at de allerede hadde gitt noen andre min plass ved nødutgangen. Da ble jeg forbanna, men flyet var fullt og hva kunne de gjøre da? Makan til "oppgradering" av SAS, helt latterlig spør du meg!

Ellers ser det ut til å bli hjemmeuke (yeah...) denne uken, skal bli behagelig det!

Godt valg!

Kim

God dag fra Gamle Oslo. Fortsatt en uke igjen av sykemeldingen, så det blir en rolig ute i heimen. Men man må jo ut for å hente mat og så skal man stemme, som vanlig, og på det vanlige partiet. Får vel satse på en god meny på valgnatta også - en hvit pizzavariant med kantareller og Pata Negra tror jeg skal være anstendig nok.

God mandag - godt valg !

God ettermiddag fra forus,
Her er uka startet som vanlig med fullt trøkk i prosjektet.
Travle dager denne uka, stemme må man gjøre unna idag før kursen settes sydover imorgen til LHR og møter i City.
Deretter ligger ABZ inne i jobbreise programmet.
Satser på fine høstdager på øya i vest.
Ha en fin dag Forumister.

Back