God ukestart (mandag)

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra hula i Bergen. Her bedrives tiden med hotellsøk på Koh Samui til kommende sommer. Noen hoteller har sykt gode priser og gratis avbestilling, men tenker nok å fortsatt vente og se litt før eventuell booking. Ellers er vi godt ivaretatt her, det knaskes på krumkaker og noe annet stæsj som en kollega var innom med i går.
Så blir det soving på dagtid og på sen eftan blir det en tur til opphavet på middag.
Ha en glitrende flott uke :)

Glad mandag ra Ris. Klar for å åpne hjemmekontoret. Mye kontoreringfør det blir en presentasjon til styret vårt i ettermiddag. Ser ikke bort i fra at det blir noen kilometer i stuene i dag også. Ha en bra start på uken!

God mandag! Snart frokost og oppdatering på hjemmekontor, før avreise til kirken jeg er midlertidig vikar i, for et par samtaler utover dagen.

Ha en god dag der du er!

God morgen fra Oslo. Her er det mørkt, vått og snart en gjennomgang med noen kollegaer. Satser på en tur ut i løpet av dagen for å se hvor vått det egentlig er.

Mornings fra Hvalstad. Barn er levert i fullt regnsutstyr, hjemmekontoret er såvidt sparket i gang, selv om jeg ennå ikke har fått funnet frem den ekstra skjermen. Tror det blir en espresso først. En løptur er planlagt ved lunsjtider, så spørs det hvor "ferdigdusjet" jeg er etter den. Ha en fin dag

Hvorfor starter vi uka på mandag når store deler av verden starter uka på søndag? God morgen fra Forus. Kaffe i koppen og kroppen. Arbeidsdagen er allerede halvannen time gammel og det er fortsatt noen timer igjen. I kveld er det jeg som står for middagen. Tror det fort kan bli noe kyllinggreier.

God morgen fra Nordstrand. Her venter man på litt utredningsarbeid. Før man skal en tur på kontoret. Regner med at det blir relativt ensomt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei fra knausen.. Peis, kaffe og grøt. Ett telefonmøte, ett teamsmøte og en tur i marka før maid og sjåførjobben slår til.

Nyt dagen - hold avstand og bruk tanntråd.

God formiddag fra Skaun!

Her regner/sludder det, og på veien bør man helst ha meier og ikke hjul. Heldigvis tørt og fint på hjemmekontoret. :)

Kun 2 arbeidsdager denne uken, da man må avvikle feriedagene før nyttår... Kona har hintet om julevask torsdag, så spørs om man må booke seg et møte man "ikke kan gå glipp av".. hehe. Tvilsomt om det hjelper, men tror man på nissen så er jo alt mulig.

Mulig jobbuke i Oslo neste uke, men håper egentlig jeg får flyttet møtene der så jeg slipper å reise like før jul. Karantene ved et uhell kan fort ødelegge jula.

Neste møte venter nå, ciao!

Kim

God morgen fra hula i Bergen. Her bedrives tiden med hotellsøk på Koh Samui til kommende sommer. Noen hoteller har sykt gode priser og gratis avbestilling, men tenker nok å fortsatt vente og se litt før eventuell booking.

En slipper vel inn i Thailand nå, men først etter 14 dagers streng hotellkarantene i Bangkok, så fast tur i januar ryker vel i alle fall glatt.

God morgen vestfra. Ikke bare går sola ned 21 minutter senere enn i Oslo, men også tilsvarende senere opp, så her er en omsider oppe mens verdens beste drømmer fremdeles sitter i kroppen, måtte den følelsen vare utover dagen. :)

God morgen fra hjemmekontoret. Var tungt å snu døgnet etter å ha sovet litt vel lenge i helgen.

Ingen voldsomme planer for dagen bortsett fra å fortsette å kontorere litt.

Ha en fin en

Mornings, sitter og venter på at snekkeren skal komme og skave litt på dørene våre, da vi endelig etter 1 år i nyhuset har fått lagt lister...

Kaffe og podd er visst noe som hører voksenlivet til. Har flirt tårer i øynene av Lisa Tønnes rant om Norwegian fra i går. Her er det også regn, men ut å gå ønsker jeg allikevel :)

God Mandag!

God dag fra Bergen.

Tidlig oppe i dag for en sjekk på Haukeland. Alt ok.
Nytt nasjonalt ID-kort kom i posten. Da tok det 5 dager inkl helg. Damen snakket om 14 dager.

Nå på vei til BGO for en E2 nordover.

Ryktes om en kommende forespørsel om å sitte to uker i havet i julen på overtid. Det låter perfekt om det skjer.
Kanskje dette er en grei mandag (??)

Sent from my iPhone using Tapatalk

En slipper vel inn i Thailand nå, men først etter 14 dagers streng hotellkarantene i Bangkok, så fast tur i januar ryker vel i alle fall glatt.

Må ha visum på forhånd, reise med spesielle flighter og 14-dagers karantenehotell som koster mer enn jeg pleier å betale for en hel måned

I tillegg er det vel ikke like moro i Thailand nå, mye er stengt i og med at turistene er borte.

Er redd jeg må vente til høsten før det nærmer seg noe normalt

Ellers har jeg overlevd november i Norge (svært uvanlig å være hjemme), og snart snur solen :cool:

Glad Mandag her i koloniene også, bursdag idag, ga meg sjølv en iMac i gave, med det nye M1 chippet som visst skal være heftige greier.
Ellers er høsten kommet og kaldfrontene står i kø, men bare en dag eller to med kjølig vær, så blir det bra igjen, veldig korte, men veldig mange sesonger, det skifter hver uke.
De som er innfødt her går med topplue og skinnjakke når det er 15 varmegrader, vi som kommer fra Alaska og Norge fortsetter med shorts, t-skjorte og sandaler.
Madammen baker eplepai så det lukter godt i huset, blir vel champagne i glasset utpå dagen og sikkert noe sjømat.:cool:

Back