God tredje dag fra Portland...

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
..... hvor den lille italienerinnen og svigermor har en dyyyyp diskusjon om mengden av reker, blaaskjell og klam skjell i kveldens pasta - uansett utfall blir dette graadig godt....alle burde ha italienske svigerforeldre - livet er saa mye bedre...ingen laks, ikke noe piller ....

Det ble 22000 skritt i god SudCaravelle stil langs Stillehavet i nydelig solskinn, Cannon Beach byr ikke paa Skjennungsstua eller Ullevaalseter, men Pelican Brew Pub er ikke noe daarlig alternativ.....

Naa avslappende foran peisen med nybakte biscotti .... Italienere er muligens surrehuer, men naar er ser en Grandiosa er det liten tvil om at det er langt bedre med surrehuer enn norsk Pissa...

Glad mandag (som etter norsk målestokk er fjerde dagen) fra Ris. Litt sjokolade til Nespresso`n - som en feiring av at det er 21 år siden jeg tok med han som skulle bli mannen min hjem på en «one-night-stand». Vi finner nok noe godt i vinskapet som kan matche middagen når vi feirer for oss selv i kveld. Ha en flott mandag du også.

God morgen fra Hvalstad. Hvitt i hagen og får vel ta en lett treningsøkt med snøskuffa før vi senere i dag kjører ned til Tjøme. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Her er det litt småjobbing med årsavslutning og slikt. Pante litt tomflasker etter julen må man vel også. Men den aller travleste dagen i karrieren blir det neppe. :)

Grattis til @EB og mannen!

Ha en fjong dag

God morgen fra Kongsberg

Her laver det også ned med snø. Det er meldt regn senere i dag og slår det til blir det skikkelig sølete. Ellers går formiddagen med til litt jobbing. Etterhvert blir det nok litt trim også.

God fridag herifra. Litt uvant for meg å ha igjen fridager så sent på året, så vi prøver noe nytt i år. Juleferie.

Dagens store dilemma er om man skal komme seg av gårde og hente bilen, etter at den ble hentet av en stor, gul bil rett før jul. Eller ta det i morgen? Yr påstår i det minste mindre nedbør i morgen. Fortsatt en time til avgang for siste bussen jeg kan ta for å rekke det i dag. Vi får se. Må jo gå et kvarters tid i "andre enden" også.

Ha en god en :)

God mandag fra Stavanger, da var en endelig hjemme etter 4 dagers arbeid i hula. Nå er det fri i 2,5 uke. Opprinnelig plan var tur til Koh Chang og å chille The chill ressort & Spa, men den turen er for lengst avskrevet. Ikke de store planer for dagen, men får se om en våger seg ut i en butikk etter litt påfyll av mat, og siden siste året av den 25 år lange slankekuren har vert en katastrofe satser vi på mat fra det sunne hjørnet.
Ha en nydelig mandag :)

God jul fra det grå sørland. Etter finvær julaften og 1 juledag var det rett tilbake til gråvær, regn og vind.

Har egentlig fri mellom jul og nyttår, men skal vel jobbe litt allikvel av ting som må gjøres før rakettene smeller. I dag skal jeg kjøre unga til toget, så blir det noen fredelige dager alene hjemme.

Ha en fjong mandag. Endelig en dag som er det den er....

G’morgen. Årets siste fridag står for døren, så da må man nok ta litt tak. Julepynten må ihvertfall fjernes. Løvblåseren må også mosjoneres. Bikkjemat må kokkeleres ... Puh ...

Men først blir det en kaffekopp til ....

Back