Solen skinner, og fra rommet mitt kan jeg se utover Tokyobukta, forbi Tokyo og Yokohama helt til Fujiyama. Nydelig, skyfri dag. God frokost og bag'ene er pakket. Det betyr hjemreise med SK984 og sete 0A.
Ha en fin dag.
God ettermiddag fra Sydney, hvor jeg landet frisk og uthvilt i morges etter en grei tur fra Bangkok. Brunch inntatt på Darling Harbour i nydelig vær og temperatur. Nå gjenstår resten av dagen med å møte noen spennende folk, før det avsluttes med en BBQ i kveld. Life is good!
God morgen fra bassengkanten på The Dewa hotel på Koh Chang i Thailand. Solen skinner fra blå himmel og gradestokken viser 32 grader. Ligger å hører på podcaster fra Misjonen og koser meg med en Chang øl. Ha en fin dag folkens
God morgen fra Kongsberg. Kaldt i Kongsberg i dag med minus 16 grader. Da skal jeg få ungene opp og få i dem litt mat før de skal på skolen og jeg på jobb. I kveld blir det nok en skitur i de fine lysløypene som er her.
God morgen fra Oslo...
Kommet igang med dagens frokost, dagen byr på fri fra jobb - så får man se hva dagen vil bringe.
Etter frokosten er svelget ned, så får man se litt tennis fra Australian Open til å begynne med hvertfall.
Mornings fra Oslo. Misset akurat banen, så da blir det å stå på Majorstua og blomstre i noen minutter. Full dag på jobb venter før det i kveld skal pakkes og sjekkes inn til helgens Stockholmtur. Itillegg er det lønningspils i kveld også :drink
Trøtt som f... Ikke i seng før nærmere 0100 og den lille banditten i huset mener at å starte dagen 0530 presis er helt greit. Så nå er han og søstra levert i barnehagen og far får hvilt seg litt på sofaen. Litt senere blir det å sette kursen mot OSL og en ny kveld med å sende avgårde litt fly.
God formiddag fra Trondheim
Tilbake etter kurs igår og full jobbedag idag. Satser på en liten treningstime etter jobb idag, formen må opp og livmålet ned.
Ikveld blir det bare avslapping tror jeg.....tra-la-la
Ikke noe god morgen i Krsand!
Først måtte jeg få bilen på verksted og fornye bremsene. Dvs at det fort ryker 3 laken. Dernest kom nyheten om at fotball legenden Svein Matta Mathisen døde i natt etter å ha tapt kampen mot kreften. Så det var en heller bedrøvelig morgen her i sør, som atpåtil holder minus 9 grader.
G'morgen fra Alpharetta ... stiller med et par minusgrader paa morran, men nedboeren holder seg heldigvis nordpaa. Frokost in progress, saa blir det skolebuss med BBJ'en foer arbeidslivet paa nytt tar tak ...
Men naa staar det to bikkjer og ser bebreidende paa meg for at jeg sitter her og taster istedet for aa fore dem ...
Just tilbake etter å ha hentet bilen hos bildoktoren. Det var 4500 kr ut av en ellers slakk konto. I tillegg kunne han fortelle at det var flere reperasjoner til rundt 4 store penger til som måtte gjøres. Synes derfor det er betimelig å spørre om det finnes noen som helst slags tvil til om det er rart at jeg drikker???
Så er man hjemme til -10 og en bil der bakluka ikke vil åpne seg. Og venstre bakhjul slutter å trille på isen og en lambdasonde i katalysatoren ikke er med på laget lenger. Noe har plaget bilen i det siste, men verksted er bestilt til mandag. Blir noen "laken" det også!
Tom for bacon! Blir liksom ikke frokost uten! Tidlig tur i butikken imorgen? Frykter nok det, ja!
God natt!