• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdagsmorgen!

Det snør det snør tiddelibom... her i Tromsø er det nå -0.0 grader ifølge http://weather.cs.uit.no/. Glatt som f..n i enkelte bakker for tiden og biler ligger til tider strødd ifølge lokale medier http://www.nordlys.no/nyheter/article5354292.ece.

Dagen går med til forberedelser av en to ukers rundtur i Asia som starter med TOS-OSL-BKK-ICN i morra, håper på en op-up på OSL-BKK fra Premium Eco til Biz, mens BKK(-TPE)-ICN er i C. Etter noen dager i Seoul drar man til Jeju Island (CJU) for en konferanse og får prøvd OZ for første gang, før man så drar til SIN via BKK for litt R&R pluss møte og konferanse. Hjemreisen går SIN-BKK-CPH-OSL-TOS i C, U og M, og man er hjemme om to uker.

God formiddag fra et kjølig Krsand!
Is på bilen her også i dag morges. Formen er ikke helt på topp. Så jeg er glad jeg har kontorjobb og ikke jobber ute.

I kveld gleder jeg meg til en fredelig kveld i heimen. Den første denne uken. Og i morgen er det jo fredag alt, så helt galt kan det jo ikke være.

Ha en bedre dag enn meg!

BF:fly

God dag fra Gamle Oslo. Turnusfri er kjekt. Også kjekt med rapporter fra Nordvestlandet lengre oppe i tråden her!

Ingen større forpliktelser i dag, bortsett fra en tur på Lompa. :D

Det snør det snør tiddelibom... her i Tromsø er det nå -0.0 grader ifølge http://weather.cs.uit.no/. Glatt som f..n i enkelte bakker for tiden og biler ligger til tider strødd ifølge lokale medier http://www.nordlys.no/nyheter/article5354292.ece.

Dagen går med til forberedelser av en to ukers rundtur i Asia som starter med TOS-OSL-BKK-ICN i morra, håper på en op-up på OSL-BKK fra Premium Eco til Biz, mens BKK(-TPE)-ICN er i C. Etter noen dager i Seoul drar man til Jeju Island (CJU) for en konferanse og får prøvd OZ for første gang, før man så drar til SIN via BKK for litt R&R pluss møte og konferanse. Hjemreisen går SIN-BKK-CPH-OSL-TOS i C, U og M, og man er hjemme om to uker.

Som du reise! Får håpe vi får tid til den kaffen før jul :p God tur!

Ellers koser jeg meg med et stykke hjemmelaget (sjelvlaget) brownies før jeg skal snu snuten mot Naturfagsbygget og litt marin geofysikk.

Glad torsdag fra Copperhill Mountain Lodge i Åre. Dette hotellet må være et av de beste i Skandinavia. Solen skinner og det er litt sne på bakken. Nå er det lunsj før vi går i SPA'et.

Endelig begynner forkjølelsen å slippe taket, jeg har fått gjort noe fornuftig på jobb allerede før lunch og arbeidslysta er bedre enn på lenge.

I kveld blir det et viktig møte som tar litt tid.

Meese, hvorfor har DU begynt med teater? :p
Kommer dere til Atlanten?
Er praktisk talt oppvokst her, fadern begynte som scenemester her når jeg var to, og er nå produsent, så her har gjort både små og store jobber siden jeg var 14. Dette stykket kommer ikke nord av fylkeshovedstaden, men jeg kommer til atlanten som lysmann på over æmne II om noen uker ;) vet dog ikke om ditt trinn skal se dette..?

Glad torsdag fra Copperhill Mountain Lodge i Åre. Dette hotellet må være et av de beste i Skandinavia. Solen skinner og det er litt sne på bakken. Nå er det lunsj før vi går i SPA'et.

Fortsatt tøffe arbeidsdager i kredittkort bransjen, forstår jeg!:p;):D

BF:cool2

God ettermiddag

Deilig at det ikke ble noe streik. Må innrømme at jeg ikke var helt kar der...
Nå skal straks barna hentes i barnehagen, før kursen settes mot storbyen og noe hyggelig samvær.

Ønsker alle en trivelig kveld

S

Godeftermiddag fra Malmø.

Idag har jeg besluttet mig for at holde en enkelt dags efterårsferie, som er blevet brugt på indkøb samt lidt planlægning af den kommende ferie i NYC og PUJ. Nu håber jeg bare at CO ikke får solgt for mange billetter på vores afgange, så vi kan få plads i C over Atlanten og retur ;)

Et par hotelletter til fantastisk god pris i PUJ er blevet udvalgt, men vi venter med at booke til vi nærmer os og ved lidt mere om flyafgangenes bookingtal, så håber at der stadig er plads når vi nærmer os afrejsetiden ;)

Nu skal junior hentes i Dagis og eftermiddagen bruges på at lave mad med ham. Skal nok blive festligt :)

God dag til alle...

G'morgen fra et snefritt Alpharetta. Skolefri her i dag, så startet dagen med en god og lang CoreMOW før frokost. Nå venter arbeidet og litt senere i dag blir det vel å få med seg Atletico-RBK. GolTV har valgt å vise ydmykelsen av RBK live over hele Amerika - nord og sør .. :colgate:

<VPN på>

God morgen fra Calgary.

Mild morgen i dag, hele 5 grader. Som oftest på denne tida så er det godt under null. Heldigvis meldt over 20 grader i dag, så det er bra :) Ingen planer for dagen, bare skole og lekser ser det ut som.

Akkurat ankommet FLL med jetBlue - svært fornøyd - over forventningene - som strengt tatt var ganske høye!

Ha en god dag!

Arbeidsdagen er ikke slutt ennå. Sitter ved den største peisen jeg har sett med et glass Sancerre. Snart kommer hun som har invitert meg hit - så blir det middag... Bizflyer! Her slipper man sjøsyketabletter på SPA'et

I det man er omtrent halvveis i dekkskifte på bilene til foreldre så begynte det å snø...
Ikke bare lett, men skikkelig snøvær!

Så nå er man våt, men det blir vel noen kroner i lommeboka/bensintanken min.

Back