God torsdagsmorgen!

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Klokken er 04.13 og det betyr soloppgang - og god torsdagsmorgen fra Oslo! Ikke den muntreste morgenen for min del ettersom jeg har vært på jobb her i regjeringskvartalet siden 08.00 i går. Sånn er det å jobbe i offentlig sektor. Ha en fin dag, folkens!

Og jeg som trodde offentlig sektor kun jobbet 8-4 ... jaja, så feil kan man ta .. ;)

Da var det leggetid i Alpharetta .. tordengudene ser ut til å ha tatt en pause - ihvertfall lenge nok til at jeg klarte å få guttungen i seng. Så får vi se om han holder seg der ...

Torsdagen er siste arbeidsdagen denne uken - fri helt til lørdag ... mao. arbeidshelg. Men det passer fint. Da kan jeg se FA-cupfinalen i ro og fred på kontoret .. ;)

God aften fra Chicago. Litt smaaregn i kveld, akkurat gaatt tur med bikkja og er paa vei i bingen.

Blackhawks er ute av Stanley Cup, saa hockeysesongen er definitivt over. Det samme er fotballsesongen, dessverre fikk jeg ikke sett CL finalen. Vel, FAcupfinalen gjenstaar, men er jo rimelig uinteressant i aar..

Ny flyplass for mitt vedkommende i morgen, t/r med CRJ200 til SGF.

Go natt!

Glad torsdag morgen. Solen skinner og fuglene synger - dagen er over 12 timer lysere og det klager vi ikke på. Mange møter i dag og ettermiddagen skal tilbringes med noen tidligere kollegaer på Hovedøen. Ha en flott torsdag!

God solfylt morgen fra hovedstaden. Etter gårsdagens oppvisning, så står denne dagen i rødt og blått. Jeg må ærlig innrømme at gårsdagens kamp gjorde meg blid. I kveld står det ny kamp på tapeten, denne gang blir det Brann-Molde. Er vel redd vi ikke får helt det samme storspillet der.... Ha en flott dag!

God morgon frå Trondheim!

Blanda drops her -det loves varmt og godt i helga, men radioen seier 6 grader, og målestokken 8 grader, så....skeptisk! ;)

Videre er det fleire oppgåver for dagen, og seinare i dag vert det avreise frå TRD.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra FBU. I dag og i morgen blir det kontorjobbing på "provinskontoret" på Fornebu, før det er tilbake til Øst-Europa på mandag

God morgen fra Oslo. Da har man fått kommet seg hjem og kan få dusjet og pakket ferdig før avreise med US via PHL til ORD. Punkt 1 på planen er finne ut av hvordan man skal få plass til all majonesen, leverposteien og alt det andre :p Ha en strålene dag......next stop Chicago :USA

God dag fra Lilletorget. Muligens man i regjeringskvartalet regner på pensjoner? :) Nuvel. I privat sektor skal man drikke champagne med kunder og kolleger i ettermiddag. :cool:

God morgen! Sol og sol, det ser faktisk ut til at sola forsvinner med det aller første, skyene siger inn over Oslo østfra, om jeg ikke tar helt feil.

En roligere dag på kontoret, så da kan man tillate seg litt slakk på en torsdag ^_^

God formiddag fra Trondheim

Skydekket begynner å sprekke opp,kanskje ser vi begynnelsen på finværet til pinsen allerede nå... ? Normal arbeidsdag her,ikveld blir det vel litt tøyvask og annen vask i heimen tenker jeg.....eller en øl. Hvem vet hva som skjer....

No matter....ha en strålende dag alle forumister :nor :nor :nor

God formiddag fra et Tromsø hvor det snør i dag......

Men til tross for dette har jeg fått rånyheter på morgenkvisten! Mr. Fuglesang from space har personlig invitert familien til Kennedy Space Center i Florida for å se på oppskytningen av ...ettellerannet i August! :colgate:

Man skulle jo tro dette var bankers og billetter bestilt allerede - hadde det vært opp til meg ja - men overhodene mener det er for kort tid, de synes det er langt og må vurdere det. Nghhhh! Hva er det å vurdere?! :p

God formiddag fra Sandvika,
Nydelig vær i morges. Spaserte fra Oslofjord hotell bort til kontoret på Hamang. På vei bort til kontoret ble jeg forbikjørt av flere hissige syklister og kom til å tenke på en artikkel i Stavanger Aftenblad nylig om hvor mange trafikk ulykker som har skjedd mellom syklister og fotgjengere. Statestikken viser en foruroligende utvikling her. BANG!
Jeg hadde pinadø ikke tenkt ferdig tanken over artikkelen før en pedalgangster kjørte rett i meg forfra! Takket være trillebaggen fikk jeg tatt av for det verste støtet. Med venstre hånd fikk jeg beskyttet meg selv og sendte pedalgangsteren ut i det grønne ved siden av gangstien samtidig som han fikk ramset opp en rekke ukjente profeter for sin opptreden.
Så til alle dere som driver med miljømessige og helsebringende tiltak , bruk hodet eller sett sykkelen i kjeller'n.Bil er et godt alternativ!
Forøvrig blir det en bra dag med interssante møteaktiviteter her i prosjektet.
I mangel på brukbar skinnegang med tilhørende materiell setter jeg meg på flyet,SK4043 senere i dag over fjellet til SVG.
Ha en framifrå dag alle forumister.

God Dag fra Sola sjø (avdeling flyfag)

her har vi sittet og fester og torqet bolter på vingefestene til en kræsjet Tomahawk. LN-BFO

Med venstre hånd fikk jeg beskyttet meg selv og sendte pedalgangsteren ut i det grønne ved siden av gangstien samtidig som han fikk ramset opp en rekke ukjente profeter for sin opptreden.

claply7.gif

God ettermiddag fra palmekysten!

Fint vær, men mye vind kan det meldes om herfra!
Deilig dag på kontoret med alle sjefene på reise! Hadde jeg visst det skulle jeg kommet litt senere i dag, hehe! Kanskje jeg heller skal gå hjem litt tidligere?

I morgen er det endelig fredag. Det er derfor jeg drikker!:drunk:

Forøvrig: T-22!!

BF:cool2

God ettermiddag fra Sandvika. Nå står Tusenfryd for tur om noen timer, må bare kave meg gjennom litt rush-trafikk o.l. Godt at det er opphold hvertfall.

Da er jeg klar for Sancerre på Aker Brygge, seilbåt ut fjorden og middag senere på Hovedøen...sommer`n er herlig!

Back