God torsdagsmorgen

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Bergen. Her starter påsken min i dag, og først blir det å komme seg til min vanlige nærflyplass, og deretter fly til OSL hvor den egentlige reisen starter. Reisen går i dag med et nordisk One World selskap til BKK, hvor jeg blir noen dager før turen går videre.

Mornings fra Oslo. Snart på tide å komme seg på jobb. Jordmor besøk med kona i ettermiddag for en obligatorisk sjekk av Lille Propell der inne

Ellers ble både Babyshop og Barnas hus raidet i går, både vogn og bilsete ble bestilt og et godt afrikanskstatsbudsjett svidd av. Her har flyselskapene noe å lære da pris her er nesten uvesentlig og de tilsynelatende klarer å ta betalt hva som helst

Ha en fin dag

God morgen fra Forus,
Litt grått med vind fra sørøst her ute på flatlandet i sørvest idag.
Det ligger en til en travel arbeidsdag med tilløp til påskeinnspurt i en del saker.
En av medarbeiderne i teamet skal ut i permisjon og da blir det kaker & brus senere på ettermiddagen.:)
Ha en fin dag alle.

God morgen fra Gran Canaria. I dag er det spotting på agendaen, og som den stolte pappa jeg er, så har eldstedatter kjøpt seg speilreflekskamera og blir med pappa på tur! :colgate:

Ha en fin en forumister :)

God formiddag fra kontoret i Boston.

Planen er Lufthansa via FRA til OSL i ettermiddag, mindre enn 24 timer hjemme, og så samme vei tilbake på lørdag morgen.

Fint vær å skulle fly i her nordøst, ser ut til at våren endelig har kommet etter en kald og lang vinter!

D

Back