• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdagsmorgen

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Bergen. Her starter påsken min i dag, og først blir det å komme seg til min vanlige nærflyplass, og deretter fly til OSL hvor den egentlige reisen starter. Reisen går i dag med et nordisk One World selskap til BKK, hvor jeg blir noen dager før turen går videre.

Mornings fra Oslo. Snart på tide å komme seg på jobb. Jordmor besøk med kona i ettermiddag for en obligatorisk sjekk av Lille Propell der inne

Ellers ble både Babyshop og Barnas hus raidet i går, både vogn og bilsete ble bestilt og et godt afrikanskstatsbudsjett svidd av. Her har flyselskapene noe å lære da pris her er nesten uvesentlig og de tilsynelatende klarer å ta betalt hva som helst

Ha en fin dag

God morgen fra Forus,
Litt grått med vind fra sørøst her ute på flatlandet i sørvest idag.
Det ligger en til en travel arbeidsdag med tilløp til påskeinnspurt i en del saker.
En av medarbeiderne i teamet skal ut i permisjon og da blir det kaker & brus senere på ettermiddagen.:)
Ha en fin dag alle.

God morgen fra Gran Canaria. I dag er det spotting på agendaen, og som den stolte pappa jeg er, så har eldstedatter kjøpt seg speilreflekskamera og blir med pappa på tur! :colgate:

Ha en fin en forumister :)

God formiddag fra kontoret i Boston.

Planen er Lufthansa via FRA til OSL i ettermiddag, mindre enn 24 timer hjemme, og så samme vei tilbake på lørdag morgen.

Fint vær å skulle fly i her nordøst, ser ut til at våren endelig har kommet etter en kald og lang vinter!

D

Back