• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdagsmorgen!

Ståle

Amatør
God morgen fra Bislett, frokosten er ferdig fortært - og den planlagte bussturen ble innstilt når en god kollega ringte og sa at jeg skulle bli plukket opp om få minutter.. ;)

Kursvirksomhet i store deler av dagen i dag, og det kan heller ikke bli noe særlig med overtid grunnet kveldens planlagte gjøremål. I morgen venter årets første bytur til sjøs, med Stena Saga..regner med at alle seks tusenliters tankene med Carlberg ombord er velfylte.

Ha en fin dag!

En riktig god morgen fra bassengkanten i Krabi. Sol og varmt nå. Nyte de to siste feriedagene før Thai tar oss hjem til Oslo i morgen kveld.

Mornings fra Østerås!

Kaldt fint vintervær på Østlandet idag.

Nest siste nattvakt unnagjort før en helg i London står for tur. (Nei, skal IKKE fly med Ryanair) Får vel lese seg opp litt i reiseforumet til natten.

Ha en flott en, alle forumister :)

Mornings fra hovedstaden. Liten omvei til jobben i dag, da opphavet ville ha tilbake bilen sin etter tre uker i min varetekt. Trippeltrumf i dag, så får vel bunkre opp endel ting. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger.

Sykt barn i dag, så i dag blir det hjemmekontor, og være tilgjengelig på luren i dag.

Ha en fin en forumister! :)

Grynt fra Trondheim
Starta med å våkne en time etter jeg skulle med dertil stressende tur til jobb. Rakk det på minuttet -heldigvis har jeg stor buffer på morran :) :)

Nå er det oppgjørenes time som venter ;) ;)

Ha en strålende dag :drink :drink

Mornings fra Zurich. Glad jeg har Marriott/RC status, 39 franc ville de ha for Internet. Ferdig med dagens første møte. Nå går turen til Frankfurt og Lufthansa ledelsen før man ender opp i Stockholm sent i kveld

God formiddag fra Youngstorget!
Startet arbeidsdagen med et foredrag fra LO-bossen og nå ser jeg bare frem til lunsj.

Handleliste for storinnkjøp er skrevet. Trenger trippel trumf for å booste EB-kontoen.

God dag ønskes!

G'formiddag vestsørøstfra, hvor varmebølgen har slått over oss. Vel - kansje litt overdrevet men det er fint å kunne sitte utendørs med morgenkafen igjen uten å behøve jakke. ;)

Satser på en daff arbeidsdag, men det dukker sikkert opp noe til å holde meg engasjert.

Det skulle ikke være noen her som savner en liten drage, forresten?

75034_10151395182963816_561560079_n.jpg

God morgen fra Fnat Vegas. To dager igjen av messa. Alle går og hoster og svetter, så man krysser både fingre og ben for at man slipper unna, da man skal på ferie på lørdag.

Man får smøre seg med alkohol både innvendig og utvendig.

Ha en fin dag folkens.

Back