God torsdagsmorgen fra SEA

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Da er det vel litt over midnatt "over there in the old world".God morgen fra Avd. Langt Vest.Her er det nesten norsk sommer med lunsj utendoers og aapne cabrioleter i massevis.Besoekte Museum of Flight for foerste gang siden 1993.Store forandringer!
Om et par timer skal endel av crew'et ut og spise en bedre middag,steaks og god vin blir det nok.:cheers:

Replying to Topic 'God torsdagsmorgen fra SEA'

Om du eller dere er interessert i å få en mer en gjennomsnittlig god kopp kaffe (til Seattle å være) så går Espresso Vivace for å være noe av det ypperste:

http://www.espressovivace.com/intro.html

David Schomer som er en av eierne er kjent som en kaffeguru.

Våren har også kommet til midtvesten, med mildt vær og det det medfører av flommer. I dag var Interstaten mellom Fargo og Grand Forks steng på grunn av flom, og Red River går nesten opp til toppen av dikene, så vi håper at det varslede regnet på torsdag og fredag uteblir!

God morgen fra Oslo. Her er det nok en gang litt lett snødrev i luften men ser ut som det ikke blir liggende

God morgen fra Alta

Strålende dag i Alta i dag også. Minus 10 grader i morges og skyfri himmel. Det ble tidlig morgen i dag. Ungene våknet klokken 05.00 så det blir nok en søvnig dag på jobb.

Kom fra Lithuania igår med airBaltic F-50, og så 3 stk SAS Airbus A-340 på CPH. Hadde en MD-87 TIL BGO skikkelig trøkk i take-off med den maskinen. Traff en Finnair kaptein som fløy A-319,A-320,A-321.Tidligere fløy han Saab 340 og Dc-9-51 i Finnair. Var sammen med han i to dager skikkelig kjekk kar. Han hadde kjøpt seg en Yak 55 som han skulle fly akro konkuranser med. Han har hat Pitts Special og Ultimate 300. han har vært 3 ganger skandinavisk mester. Jeg skulle hente en C172 men måtte kanselere pga. dårlig vær. Skal ned igjen snart må ha meg en tur i Yak 52.

God morgen fra Avd. Langt Vest.Her er det nesten norsk sommer med lunsj utendoers og aapne cabrioleter i massevis. Besoekte Museum of Flight for foerste gang siden 1993.

Ååå. Sukk. Eia var man der!!! SEA har perfekt klima, akkurat passe kort vinter.

I Oslo laver snøen ned nå, og mer skal komme i kveld. Sikkert topp for skifolket som snart skal omgå våren med sin årlige lemenvandring etter enda mer snø.

Takk for inspirasjonen. Jeg lukker øya og drømmer om BFI. :)

God formiddag fra Maura.

Det snør, men veiene var bare da jeg var ute med bikkja for under en time siden. Om ca. 5 minutter går turen til OSL for og sende flere pakker. Håper alt går på skinner..
Kom plutselig på at vi også rammes av streiken..

Ellers la jeg nettopp planer for lørdag 20. Mai, nemlig konsert med Bruce Springsteen i Oslo Spektrum!!!

God formiddag - om drøyt en time er jeg også på OSL, in the middle of hell!

Vi i Servisair har kontorer i pier Vest rett ved siden av SAS Braathens sitt servicesenter, mon tro man hører noen gloser derfra utover kvelden... stakkars folk!

Uansett, av ialt 8800 Norwegian seter totalt idag så vil jeg tippe 20 ledige - og dette kun på Utland.. Innland er det ikke håp.. :jumpin

Vel Vel, snart helg og bursdagsfeiring.. :nor

Glad mandag formiddag fra Drammen. Det første av dagens møter er unnagjort, det neste er en halvtime unna. Og endelig har det sluttet å snø for dagen. :)

Originally posted by ANX

Ååå. Sukk. Eia var man der!!! SEA har perfekt klima, akkurat passe kort vinter.

I Oslo laver snøen ned nå, og mer skal komme i kveld. Sikkert topp for skifolket som snart skal omgå våren med sin årlige lemenvandring etter enda mer snø.

Go dag fra RD SAS Scandinavia!

Jeg skulle også gjerne vært en tur over i SEA, men å si at det laver ned med snø i Oslo er vel å overdrive litt, vel...? Hvis det er dette dere osloboere kaller "lave ned med snø" så kan jeg ikke akkurat si at jeg har sympati med dere....:D :D Dette er hva vi nordlendinger kaller oppholdsvær;)

God dag fra Hampshire som bader seg i sol :cool2
Her paa kontoret har vi maatet starte luftkjoeleren :smokin

Dere faar ta god vare paa snoen til jeg kommer tilbake paa soendag :love

Originally posted by TOS

Om du eller dere er interessert i å få en mer en gjennomsnittlig god kopp kaffe (til Seattle å være) så går Espresso Vivace for å være noe av det ypperste:

http://www.espressovivace.com/intro.html

David Schomer som er en av eierne er kjent som en kaffeguru.

Med saa mange gode Kaffebarer som Vivace (som ogsaa har aapnet rett opp i gaten for meg) er gjennomsnittet vaart meget hoeyt....Starbucks naar faktisk ikke opp til gjennomsnittet lengre etter min smak....Caffe Vita som er et av brenneriene har faatt loeftet mange Cafe'er opp paa Vivace nivaa, inkludert de 3 vi har paa vaart Campus, at vi har utsikt til Lake Union og Kenmore Air gjoer jo kaffe opplevelsen perferkt!

Ellers bgynner torsdag i samme stil her ute paa Bainbrigde, skikkelig vaar stemning, temperatur som tillater en aa sitte ute med New York Times og en Latte brygget paa Caffe Ometepe!

Ettermiddag har det blitt, og været er like grått som forholdene i lufttrafikken idag. Heldigvis er det et annet selskap enn SAS Braathens som skal få fly meg ut av landet om kort tid.

En riktig god påske ønskes alle på forumet! :hi2

Vel noen særlig god Torsdag ble det ikke :( , men nå er det ferie, seilbag'n er pakket og da er det bare sove noen timer før det bli Cimber til BLL og en forhåpentligvis frisk seiltur tilbake til Norge. Vi satser på SSV 10-14m/s ...

Håper at JP og NKF blir venner i løpet av svært få timer .

/G signing off

Back