God torsdags morgen!

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Deadwood. Nå gjør jeg meg klar til å dra ned til maurtuen Sturgis, der det blir en kveld på livet, og muligens konsert med 3 Doors Down. Det kryr av sykler på alle kanter her nå, selv om vi i går fikk inn en skikkelig Trønderstorm der 3 stykker ble truffet av lynet i billettkø.

God morgen til dere i Norway her fra Little Norway (nesten da - Little Norway Park ligger nede i gata). Fremdeles sommer i luften og jobbing inne, men noen flere fly ble fotografert fra sjøsiden av byen i lunsjen i dag. Må bare selektere, sortere, preparere, vurdere, evaluere og skrive litt før de slippes ut til den kritiske massen her.

Hushjelpen har antagelig stående ordre om å fylle opp med såpestykker, lotion og annet krimskrams uansett forbruk for nå passerer jeg 20 enheter av dill-dall på badet her.

Attachments

• LittleNorway.jpg
    LittleNorway.jpg
    15.4 KB · Views: 213
Og en riktig god morgen fra MJF, regnet har nå funnet veien hit og det lukter faktisk litt friskt ute! 13 grader akkurat nå, huff, men en stoooor kopp kaffe hjelper på!
Første og siste dag denne uken jeg må opp midt i natta heldigvis for kl 1730 tar jeg helg. Men først splittvakt med innlagt tid til enda en runde på møbelbutikker + Elkjøp og Expert, spennende spennende... :)

E!

Last edited:
Glad torsdag fra hovedstaden... De siste forberedelser til helgens 40 års fest skal gjøres i formiddag - ellers er det fortsatt ferie selv om man våkner alt for tidlig av seg selv. Ha en bedre torsdag!

God morgen fra Forus. Var ikke akkurat strålende vær ute i dag, måtte faktisk ta på en jakkem dette står jo i ster kontrast forrige uke med strålende vær.....

Ha en fin dag forumister :)

Ah, god morgon :) Litt seinare enn vanlig. Blei "stuck" med ein vrang pc til langt utpå natta. Og nei, eg klarte dessverre ikkje løyse problemet før eg stupte i seng, så ett stk kjæreste må belage seg på amputert dag, sidan det var hennes maskin..... Jaja, får fortsette å fikse på den i ettermiddag.

Ellers skal det bli ein fin dag her. Ha ein fin dag alle saman! :)

Ugh!

Dette ble en tøff start på arbeidstilværelsen, har sovet 3,5 timer i natt og nå er det rett videre i møter rundt hvordan rekonstruere et lett "crispy" datarom etter gårsdagens brann i Bergen. Det ble tur til Ibas i går kveld og det blir nok en tur eller to i dag for noen, og litt etter lunch kommer det nytt utstyr som skal flyttes inn på. Dette blir en lang dag.

Så er spørsmålet der ute til alle dere: har dere backup som lagres utenfor husets fire vegger?

-A

Først og fremst, føler med deg. . .

Så er spørsmålet der ute til alle dere: har dere backup som lagres utenfor husets fire vegger?
-A

Og ja, en 500Gb eksterndisk lagres hjemme hos mine foreldre i tilfelle uhellet skulle være ute...

E!

Ugh!

-A

selvsagt! En ekstern harddisk med alle websider, bilder, muiskk etc ligger hos svigers lengre oppe i gata. Men, takk for påminnelsen, det er på tide å gjøre en ny backup.

God torsdag fra STO. Litt utrygt for regn her i dag, så det var bra jeg tok meg en løpetur i Hagaparken i går kveld. I morgen skal det flys ATR72 etter en bedre burgermiddag i T4 med Savipix

God morgen

Snuppa er levert i barnehagen. Noe undrende da det ikke var noen ute når hun kom, alle barna var inne. Noe som ikke var så rart siden det regner. Hun forsto ikke problemet :D Det er jo bare å ta på regntøy. Går man i natur barnehage så gå man i naturbarnehage.

For undertegnede blir det å avslutte malingsprosjektene på sovereommet mens jeg venter på at IKEA skal infinne seg med det nye kjøkkenet. Så det er ingen tvil om hva som står på planen de neste ukene.... ugh

Ønsker alle en trivelig dag

S

Den nye flatskjermen er oppe og går. Den gamle Philips'en er pensjonert. Gratis mot avhenting. Any takers?

Fremdeles forkjølet i magen og sykmeldt, men på bedringens vei. En cognac mot basiluskene i går kveld hjalp godt. Ellers er det ikke så mye som haster. Det blir endel opprydding. Må bl.a. rydde et soverom som blir brukt som lager. Der skal entrèemøblene lagres når flisgulvet skal brytes opp og erstattes med noen finere som jeg hentet i går.

Ha en fin dag.

jeg trenger egentlig en TV i kjelleren, Stein. Er den helt ok? (men kanskje ikke flat?)
Tilbake i bygda neste torsdag...

God ettermiddag. Er ikke i form jeg heller, satser på bedring siden det bærer av sted til Skei i morgen tidlig. Så da håper vi på at været viser seg fra en litt mer positiv side i løpet av helgen.

God ettermiddag fra KRS. Her er jeg hjemmepappa i dag. Farmor har hentet eldstemann, så det er bare meg og jr igjen. Han fikk forøvrig hele 3 nye tenner i dag, etter at vi oppdaget at hans første kom igår.

Blir nok en rolid dag her!

BF:cool2

fire tenner! Da leder han 4-2 på Magnus Viking. Men, det virker som to tenner holder mer enn nok når han biter i "matdispenseren"...

God ettermiddag fra WIAS avd. Alpharetta hvor gradestokken stanger mot 35. Men nå kommer tordenvaeret og bikkja, som ble friskmeldt av vet'en isted, har krabbet under pulten min.

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Ellers er hjemmekontoret oppe og står til halve prisen av hva en kontorstol koster i Mosjøen ... ;)

Back