God torsdags morgen!

Utflyttet

Ute på tur
Da var jeg først ut i dag. Her er det en haug ærend på morgnekvisten, etterfulgt av et par kontor-jobber og forhåpentligvis en rolig dag. Kåken skal vel få litt kjærlighet i dag, da det fint kan ryddes her uten å skjemmes over det...

-A

Last edited by a moderator:
god morgen fra Vadsø også. I dag blir det ikke jobbing i VAW på meg men her i Vadsø istedenfor. Sola skinner her iallfall :)

God morgen fra Oslo. Morgenen blir så mye bedre nå som sola til stadighet står opp tidligere. I dag blir en travel dag.

Ha en fin dag!

God morgen fra CPH. :DEN
Lettskyet og 4-5 grader ute, men jeg sitter inne på kurs i 2 dager til.
Tips for en god start på dagen: Hør på Secret Garden og Jan Werner spille: "Half a world away":D

God morgon frå Bergen! Her er det stilt og rolig.... Men det tar seg nok opp ettersom klokka går.

Lettskya i bgo også, oppe i 6 grader -og; altså: forløpig ikkje regn ... !

Ha ein fin dag!

God torsdag fra Trondheim

Klar for en ny dag etter en god natts søvn ;)

Dagen bringer litt småpjusk i foreløpig heim, og deretter lett trening. Tenkte å finne fra baskeball og sko igjen ^_^
Trondheim melder om overskyet og temperatur på ca. 6 grader

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

God morgen fra Stavanger! Forsov meg i dag. TYPISK! :angry: Der gikk de innarbeidete timene denne uka i dass!

Men men, man kan se himmelen, det blåser ikke og en kan se flyene, ikke bare høre de på himmelen :)

Ha en fin dag da! :)

God morgen fra Lilleaker,
Godt igang med dagen her , det blir en lang møtedag med en av leverandørene i prosjektet.
Senere idag blir det retur til SVG med SK4039. Det kan jo bli nok en fin tur ut fra værmeldingen.
I kveld står det trim på programmet.
Ha en fin dag alle forumister.

God morgon!

Efter ett par öl ute (ja, det blev bara två stycken) fick jag en dag att sova ut lite innan det bär av till storflygplatsen för jobb 13-20. Det förutspås bli en mycket lugn dag vilket kanske betyder att man kan sätta sig i solen en kort stund.

Lettere sommerstemning ute i dag, fin lunk i luften og en luun formiddagssol, lover bra for dagen!

God morgen!
Roma melder skyfritt, god sikt, vind fra nord og temp. rundt 16 grader. Noe kjoeligere enn igaar og forgaars da temp kom opp i 20 +/-.
Dagen gaar med til aa besoeke Trevi-fontenen og Pantheon.
Mat og vin skal det ogsaa bli tid til.
Ha en fin dag!:ITA

God morgen!

Lavlandet melder om +9.3 grader, lettskyet dis på himmelen og våren ser ut til å melde sin ankomst. (Jaggu på tide!) 14:30 - 00:30 vakt i kveld, deretter er det helg - håper været holder seg som lovet med 8-10 grader og pent.

Litt frokost, så en bra dusj også får vi se hva man rekker før jobb.

Da er en liten jobb til pakke-Martin på vei. Så skal vi se om vi slår forrige rekord til Afrika, 4 mnd. :D

-A

Hei hei:angry: Skal ikke ha noe dårlig rykte på meg her på forumet..
Jeg understreker at min fysiske del av jobben, består av det som skjer på OSL, hvor pakkene til Alex er inn og ut igjen i løpet av noen få timer.. Eventuelle forsinkelser kommer evt. etterpå...

Nå er det straks jobb, men først skal jeg ned å treffe en ung jente, som skal få betalt for noen tjenester.. (Hun er frisør.. Hva trodde du?)

Ingen god morgen .... min gamle arbeidsgiver stoppet flygningene i natt .. trist, trist, trist ....

Ble sent i gaar ogsaa .. laaaaang middag paa PapaDeux gjorde at jeg ikke var hjemme foer ved midnatt, saa det ble en kort natt. Ble litt toeysevann, men de som ikke maatte kjoere, drakk mye mer enn meg ... ;)

Dagen blir travel ... men trist ...

God middag fra Krsand.

Her skinner solen i dag. Bare synd jeg sitter innestengt på et kontor uten vindu! :(

Kontoret blir vel plassen resten av dagen også. Heldigvis er det fredag i morgen alt! Skal bli godt med helg!

BF:cool2

Hei hei:angry: Skal ikke ha noe dårlig rykte på meg her på forumet..
Jeg understreker at min fysiske del av jobben, består av det som skjer på OSL, hvor pakkene til Alex er inn og ut igjen i løpet av noen få timer.. Eventuelle forsinkelser kommer evt. etterpå...

Nå er det straks jobb, men først skal jeg ned å treffe en ung jente, som skal få betalt for noen tjenester.. (Hun er frisør.. Hva trodde du?)

Ikke et vondt ord om FedEx. :)

Og jeg trodde hun var gartner. ;)

-A

Ikke et vondt ord om FedEx. :)

Og jeg trodde hun var gartner. ;)

-A

Før noen misforstår meg mer: Innlegget mitt var selvsagt ironisk ment..

Og gartner eller frisør: Hun fikk meg til å gå derfra med et smil om munnen ;)

Andreas: Papadeux er knall!!! Ah, det første stedet jeg MÅ når jge kommer til HOU! Visste ikke at de hadde en i ATL også!
Nok en dag i STO er ferdig,. og det er tilbake til ARN og planen er litt sushi i kveld, kanskje med et lite glass hvitvin til... I morgen blir det retur til OSL, og etter tre netter borte fra familien skal det bli godt å komme hjem, selv om det gikk overraskende bra. Litt mer slit for hun hjemme selvsagt, men dette skal nok ordne seg.

Back