God torsdags morgen!

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Fremdeles i "Midtens Rike", men det blir pick-up fra hotellet kl. 13:30 og hjemreise via ARN. ETA Naersnes sent i kveld. Atter en skyfri dag med god sikt og temp. rundt 10C og vel saa det.
Grattis til CK med ny jobb!:nor

Glad morgen fra Hovedstaden. Den starter tidlig - men etter to dager borte fra kontoret er det nok å begynne på... Et par pluss grader er det og dagen er vel nesten 4 timer og 20 minutter lenger - herlig!!! Ha en bedre torsdag - det drar seg mot helg!

God merra... 1,3 grader her Stokke, og snart helg...

Årets andre audit på de-icing i morgen, så jeg får ta en ny sjekk av papirbunkene mine idag, for sikkerhets skyld...

Etter jobb blir det eksamen til truckførerbeviset... :)

God morgen fra Stavanger....

Fint vær i dag ser det ut til. Dagen starter ikke på jobb i dag, så jeg er ikke gått hjemmefra enda, dvs at i dag har jeg god tid.

Men jeg regner med at det er det blir travelt nok når jeg kommer på jobb! ;)

Ha en fin dag folkens. :)

Good morning ^_^

MJF kan melde om 0,1 varme og tette snøbyger! Har nok lagt seg et 20 cm hvitt teppe over byen i natt!
Morgenflyet fra BOO var desverre kansellert pga mangel på crew, så alle passasjerer som skulle sørover i morgentimene fikk seg en mer eller mindre ufrivillig tur via BOO i dag!

Etter jobb skal jeg leke malermester og begynne å sette farger på min nye tilværelse! Starter med tre liter "Sort Pepper" så ser vi hvordan det går!

E!

glad torsdag morgen!
Da er Prinsessen installert med musli og Biola og barneTV før avreise til barnehagen. Mor purker og sover fremdeles - og ingen Lillebror ennå. Sjansen for et Skuddårsbarn øker.

Morn!

Litt småtteri som skal gjøres før kursen settes for Gardermoen litt før 12:00, en 6 timers vakt idag.. og det telles timer før man bytter jobb.

Imorgen kveld blir det "Ulventatten" på kino!

Riktig god morgen. Dagen i dag startet uten strøm på Farmen, så det ble en hyggelig morgenstund med stearinlys og full fyr i den gamle svartovnen på kjøkkenet.
Så i dag ble det stekt egg og bacon og kokt kaffe på vedovn. Riktig så koselig frokost ble det til slutt.

God torsdags morgen (ehhh formiddag).
Dagens 3 første avganger er unnagjort, sola titter frem og alt ser ut til å bli fryd og gammen :)

God formiddag fra Trondheim/Stjørdal/ENVA

Småkjølig på morran i dag, men nå skinner faktisk sola. Satser på at det blir en bra dag.

Strålende dag ønskes alle forumister :nor :nor :nor

God morgen forumister fra Tananger/Forus,
Full fart allerede på jobb. Det blir en jobbedag uten møter så det borger for mulighet til å komme ajour med det virkelige arbeidet.
Imorgen er igjen tid for tur med luftbussen , OSL er destinasjonen. Fredag retur om ettermiddagen fra OSL er ikke det som er av det beste , men ikke mulig å komme rundt denne uka.
Trim står på programmet i ettermiddag.
Ha en fin dag alle.
Om 4 måneder snur sola.:8:

God morgen

Ennå en fridag nytes (blir nesten en vane dette....straffen kommer i helgen med full jobbing)
I dag er det fullt program. Skal få handlet litt bursdagspresanger til snuppa som blir 3år til Søndag - og siden det er pappas lille prinsesse, så kan det jo bli mye.... Noen som kjenner seg igjen ??

For øyeblikket solskinn og 3-4 grader pluss. Ser ut som dette kan bli en fin dag.

S

God morgen, god morgen. I Rana snør det "snykjerringer" nå i formiddag, ordentlig vintervær med andre ord. Formiddagen vil bli brukt til å henge på Wideroe.no/er_flyet_i_rute. Noen i familien skal fra Mosjøen og nordover i dag så jeg håper Egil & Co. får flyene trygt ned og trygt opp fra Kjærstad, selv om det snør tett der også. Ellers blir dagen brukt til diverse papirarbeide her på jobben.

God morgen fra København. Lettskyet og litt mindre vind enn igår. Snart blir det å få satt kursen mot skolen og forhåpentligvis blir dagen idag mer produktiv enn gårdsdagen.

Idag blir det også signering av arbeidskontrakten fra den som vil bli min arbeidsgiver fra 18 August :D

Last edited:
Hilsen fra Oslo sentrum. Dagen vil nok bli preget av Excel. Klarer akkurat å gjøre det jeg skal med mine begrensede Excelkunskaper. Fint vær i dag også, deilig!

Ahh, no er det like før helg. Dagen kommer til å gå med til XSL-FO studering, for eg MÅ lage eit template som trengs -så er det experter på dette, gi meg gjerne tips ;-)

Ha ein fornøyelig dag alle saman!

Gudd meuning!

Solskinn og blå himmel i KRS i dag. Har vært litt kaldere i natt enn på lenge. Is på bilen i dag morges. Men heldigvis var det meste smeltet bort da jeg satt meg inn i den for å kjøre på jobb.

Her blir det nok en kontordag, men heldigvis ingen planer i kveld. Så det skal bli en deilig kveld på sofaen.

Akk ja! Snart er det helg, og snart er det ferie! I dag skriver vi T minus 7. Jeg ser for meg 32 grader i luften, 24 i vannet og 2 grader i pilsen!! Deeeeeeilig!

BF:cool2

God morgen fra "the blue light district" i Oslo, og jeg tør påstå at hovedstaden har like fine forhold som FBU4EVER (ingen smog i Beijing???). I kveld blir det internasjonal quiz på Sogn sammen med noen utenlandsstudenter, sist kom vi på delt første men tapte tie-breakeren (undertegnede bommet på Djengis Khans død med omtrent 800 år...), i dag er det pay back time!

God morgen fra Jessheim.... Her er helgen i gang og mandag er det oppmøte hos min nye arbeidsgiver, OSL..... Kvikksølvet har kommet seg godt opp på 20 tallet og solveggen kaller:cool:

G'morgen fra Alpharetta .. ser ut til aa bli en fin dag, men det er beinkaldt .. -5 ...

Blir travel dag i loadcontrol'ens tegn - og noen kunder som maa beroliges ...

Installerte bil-kit'et til satelittradioen i gaar, saa naa er det reklamefri gromradio i truck'en. Til og med Premier League og Champions League sender'em!

Back