• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdags Morgen

Replying to Topic 'God Torsdags Morgen'

God morgen (eller er det det ...) , i alle fall de nye pikkdekkene får gjort nytte for seg på et ellers bilfritt E18

Ha en fin vinterdag

/Geir

Snefritt her i SEA ... men i morgen (torsdag) kommer Svigermor paa besoek..... DC-8-63 .. hva med en barrunde til uka?????? :D

Det hoeres ut som en "good vending".....har akkurat testet ut Hilltop Ale House sammen med min kjaere.....Halibut Cakes er fantastiske.....ellers saa vant Democratene Guvenoer valget med 38! stemmer....det blir obligatorisk ny telling siden det var faerre enn 2000 stemmer som skillte, og telling for haand siden det var var faerre enn 1000 stemmer.......men det ser ut som vi slipper 4 aar med den sluskete eiendoms megleren Rossi

Morn!

Da sitter jeg å venter på et av sykehusets ambulanser, i morgentimene i dag er det to ambulerende aktiviteter. Først nå skal vi hente en kasse med tomme flasker og stikke på landsbyens svar på Meny (en jordhytte med noen hyller og 90% varer jeg ikke tørr spise), for å få emg en ny kasse med cola/fanta/sprite. Deretter bærer det rakt ut på flystripen, den ryktes at Flying Medical Services skal lande med en eller annen fugl her litt før ti, og jeg vil ha bilder.

Fo spotting så har vi en grei ordning. Radio-operatøren på sykehuset vet alt slikt, han varsler meg, og jeg får en ambulanse til å kjøre meg nedpå jordet, omtrent til touchdown-zone og så kjører de ned og henter meg igjen. :)

Kvelden på Dyna Fyr ble meget hyggelig. God mat, godt drikke og et fantastisk sted midt i skipsleia... Nå er det vinter og sne... Ha en bedre vinterdag!

Originally posted by P.A. VIKING

God morgen (eller er det det ...) , i alle fall de nye pikkdekkene får gjort nytte for seg på et ellers bilfritt E18

Ha en fin vinterdag

/Geir

Pikkdekkene ... Er det et nytt produkt fra Beate Ushe sexshop eller?? :spin: :spin: :spin:

BZ

God morgen !

Det ble en natt med lite søvn gitt etter en heller strevsom tur i går kveld. Men når ungene nå skal sove om en liten halvtime så skal far benytte muligheten til en liten lur også.

Ellers strålende vær i Alta i dag. Klart vær og -13 grader. Skulle bare fått litt mere snø nå, så vi kan ta frem skiene fra boden.

God formiddag fra Drammen. Grå himmel med "nedbør i lufta", litt snø og glatt sammen med ca. 0 grader. Burde egentlig blitt hjemme mao. :spin:

Og i motsetning til P.A. Viking slipper jeg å høre den evinnelige knatringen hver gang jeg kjører bil. ;)

Jeg har nå fått rikelig farge. Jeg satt i to timer ved rett sted på rullebanen, og tror dere f meg ikke at i det øyeblikekt jeg tusler hen i landsbyen og kjøper meg en kald cola, at det forbaskede flyet kom? Som kompromiss ble det bilder av takeoff, samt noen ord med mannskapet før takeoff. Fuglen vra en C206, så ikke så veldig spennende. FMS virket langt med laid back og cowboy enn MAF som jeg flyr med. Menmen, nå opp på sykepleie-skolen her og mekke på rektors PC.

Frokosten er inntatt.Nå er det ut å måke innkjørselen for snø.
2 1/2 ukes ferie er over og i ettermiddag blir det på med uniformen og 3 dager med "u-hjelp i Vest-Mongolia" (les innenriks i Sverige).:spin:

Originally posted by ph-ndr

Morn!

Da sitter jeg å venter på et av sykehusets ambulanser, i morgentimene i dag er det to ambulerende aktiviteter. Først nå skal vi hente en kasse med tomme flasker og stikke på landsbyens svar på Meny (en jordhytte med noen hyller og 90% varer jeg ikke tørr spise), for å få emg en ny kasse med cola/fanta/sprite. Deretter bærer det rakt ut på flystripen, den ryktes at Flying Medical Services skal lande med en eller annen fugl her litt før ti, og jeg vil ha bilder.

:)

Hvor i verden er dette?? Australia?

Originally posted by dc-8-63

.....ellers saa vant Democratene Guvenoer valget med 38! stemmer....det blir obligatorisk ny telling siden det var faerre enn 2000 stemmer som skillte, og telling for haand siden det var var faerre enn 1000 stemmer.......men det ser ut som vi slipper 4 aar med den sluskete eiendoms megleren Rossi

Nuvel ... eiendomsmegler'n vant faktisk med 261 stemmer ... det er den 'offisielle' stillingen foer omtellingen begynner.

... og her venter vi en dag med regn og kraftig vind, og til natten ser det ut som at temp'en kan falle under frysepunktet for foerste gang denne hoesten ...

...ja dessverre....Rossi er ogsaa en "born again christian"....nei til fri Abort, nei til Stamcelleforskning, nei til allt som er "gay".... han er ogsaa motstander av Bio Research Park ved Lake Union.....uuuurrrgggg

Og i London er det daarlig sikt, og jeg benytter dagen til aa faa svarte fingre, og laere litt mer om motoren og transmissionen paa vaar Bell 206 (jeg gaar i veien paa mekkerne).

I kveld blir det modell moete og et paar kalde sammen med god mat!:D

Originally posted by P.A. VIKING

Ha en fin vinterdag

/Geir

nye pikkdekkene

LOL:D

Airbus 330. :)

Back