• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdags morgen!

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
Småregn på ENGM i morgentimene. LN-TUM drar på tur til Køben i dag for å fly CPH-AAL(Ole !)-KEF t/r.Sjelden fugl der vil jeg tro ???
Fryktelig katastrofe i USA når motorvegbru i Minneapolis kollapset i natt. Så langt 6 døde men jeg frykter veldige høye tall derfra utover dagen.
mvh Terje

God morgen ifra ett sol-fylt Sola, endelig ser vi solen igjen.
Idag skal jeg bli pappa, min sønn skal visstnok komme til verden
Har vert en natt med urolig søvn, men regner med at alt går bra
ha en bedre dag folkens

God morgen... Det pøsregner i hovedstaden og nå vil vi faktisk få betalt for å bruke strøm resten av året. Ha en bedre torsdag...

Lykke til Leorim!!!

Regner med at vi får noen fine "flybilder" av Leorim senere i dag :old

Lykke til med en fantastisk dag Lennart !

God morgen fra Oslo nord. Regnet som vanlig fram til jeg skulle forlate heimen ved 7:30 tiden og nå skimtes sprekk i skylaget.

Til deg Leorim - ha en fortsatt god dag og la oss få nyheten når Lasse er ankommet vår moder jord.

Ellers en vanlig kontordag.

Jan

Riktig god morgen fra kontoret her på Hasle. Skydekket er definitivt i ferd med å sprekke. I dag blir det å finpusse på halvårsrapporten for selskapet, dét er en viktig begivenhet, så det blir pent og stille fokus på rapportering i dag.

God morgen fra Tromsø

Spredt regn m/innslag av sol idag. Vi håper på bedring til i morra.

Ha en forteffelig dag

God morgen fra Tårntoppen, 2050 Gardermoen :)

Lett regn og grått trist vær, men men, sååå skal det vel være i sommer ser det ut til!
Lykke til med fødsel til deg & Madam'en Lennart!

M

God morgen fra Stansted! Sitter paa Gate 15 hvor LN-KKV akkurat har parkert, og vi sier takk til maxJet for laan av wi-fi ... ;)

Avgangshallen var et mareritt, men her ute er det fredeligere. Har faatt meg en Starbucks og en muffin, saa jeg er ved godt mot.

Og solen skinner!

Attachments

• 01.jpg
    01.jpg
    68.1 KB · Views: 5
God morgen fra Stavanger

Var deilig å våkne opp til finvær for en gangs skyld, og det har vært en rolig morgen i motsetning til resten av uka. :-p

Du får ha lykke til Lennart, håper du ikke får masse våkenetter fremover :colgate:

God morgen,

ny dag nye muligheter.. nok engang skal 10t brukes på Gardermoen :(

Tertit54: Det var ikke deg jeg snakket med i går angående posten på Finnair 660? Jobber ikke du på planning, SAS Cargo?

Originally posted by ENGM RAMP

God morgen fra Tårntoppen, 2050 Gardermoen :)

2060, er det vel?

Grått i Maura (det ser vel du oppe hos deg, ENGM RAMP?), men ingen nedbør.. Nå skal bikkja luftes, og frokost spises (not necessarily in that order), før turen nok en gang går til FedEx, for fortolling og flytting av pakker.

Og lykke til til Leorim og frue :-p

Skal hilse fra Lennart på sykehuset. Sønnen skal hete Lasse og fødselen er satt i gang. Og eg skal holde dere oppdatert underveis:colgate:

Skal også takke fra Lennart og Danny!!

Mvh
Ørjan

God morgen fra kontoret i KRS.

Blir vanlig kontor dag i dag, og været er overskyet så det passer bra.

Grattis til Leorim! Blir nok bleieskift fremfor flyspotting fremover der i gården!

BF:cool2

Originally posted by Thomas

God morgen,

ny dag nye muligheter.. nok engang skal 10t brukes på Gardermoen :(

Tertit54: Det var ikke deg jeg snakket med i går angående posten på Finnair 660? Jobber ikke du på planning, SAS Cargo?

jada jeg jobber der, men har ikke snakket med noen om post på AY de siste dagene :huh: det var nok min "søvnige" kollega !
Det er forøvrig ikke det selskapet vi bruker noe særlig til Post !

Back