• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdags morgen!

eirikma

>>>>><<<<<
God morgen her fra Bodø!

Alt tilbake til normalen igjen, ved at det har slutta å regne og blitt sol igjen. Lurer på hvor lenge dette skal vare før vi får vinter i Nordland...?

Blir å tøffe i byen i dag, så regner med at det blir en fin dag her, med Ray Ban, kaffe og en banan i bakhand. :)

Ha en fin dag!

Takk gud det er torsdag fra Emiratene. Her var det køfritt til jobben i dag da alle skoler plutselig ble steng på grunn av sykkelløp.. Ergo null skolebusser og veltrente mødre i store SUVer. I dag var det Jokke som var oppvarmingsbandet i bilen.:musikk

I kveld er det favoritten Pai Thai på programmet – men det er meldt ”møkkavær” og vi har utebord så man må se om man tim med seg en genser fra gamlelandet.

Nyt helgen.

Mmmmmm Pai Thai er definitivt en av favorittene:-) Her hjemme har det igjen kommet et hvitt belegg på bakken:-) Snart klar for en gal dag på Brygga før ettermiddagen og kvelden tilbringes på Mastemyr. Glad torsdag!

Mornings fra Stavanger! Straks blir det strake veien fra Forus og hjem for å finne senga. Ingen umiddelbare planer for resten av dagen uten å møte opp på jobb igjen om seksten timer. Ha en fin dag forumister!

Endelig helg!
Strax går ruten til flyplassen og langhelg i Tyskland venter!
Juuuuuuuuuuuuuui

Morn fra bartebyen
På plass på "kontoret" for å hjelpe skadelidende folk(biler).Kaffen er nettoppp putret seg ferdig så en deilig duft av nytrukket kaffe brer seg. God morgen og ha en strålende dag :D :D :D

Morn fra Oslo nord i Groruddalen - 15 km fra Oslo sentrum.

1620915_10151868941331260_1842377507_n.jpg

Jan

Urk.no fra Forus!

Da oppdaget man at pakken var bestillte fra DK med FedEx, som ankom NO i går er tydeligvis tilbake i DK i dag... Hmmmm. Kan bli en hektisk dag dette :drunk: Maaaaaartin!!!!! :cry:

Ha en fin en forrumister! :)

God morgon från Uppsala!

"Gjemmekontor" vilket det var starkt behov av. En lungo eller två i kroppen så skall jag nog klara av den här dagen också :)
Grått och trist utanför fönstret men you can't have it all!

God morgen fra gullstuen på OSL (mye folk her i dag). Jeg er klar for SK907 til EWR, og fikk ordnet med poeng-oppgradering til C, fra economy extra. Sete 5H. Gleder meg til en behagelig flytur! Videre med AA i ettermiddag til MIA, men da i bakerste del. Overnatter på Miami International Airport Hotel, og skal hygge meg med flytitting til frokosten i morgen. Så bærer det ut til sjøs. Jeg skal hit: www.cayamo.com :-)

God formiddag fra TRD. Nyjobben viser seg å være en mye mer interessant jobb enn hva jeg hadde forestillt meg i utgangspunktet, så nå gleder jeg meg virkerlig til å bli ferdig med opplæringen her og komme meg ned til SVG :)

God morgen fra tiggerstaden. Har allerede hatt møte med Kripos idag tidlig, greit å ha det overstått.

Da har jeg endelig begynt med å booke høstens reiseprogram. Er usikker på opptjening med forskjellige variasjoner innen *A. men trenger fortsatt å få inn minst 5k poeng til frem til desember for å beholde EBG. Og samtidig har jeg flere langturer med SKy team i år slik at jeg har større behov enn noengang for gull der også. Livet er hardt.

G'morgen, ja .. Den første Presidente'n står på bordet og jeg venter på en MD80 fra Insel Air.

Ja, jeg er på Maho Beach.... :up:

Back