• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdags morgen fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godfolk!

Da var det allerede torsdag. Skal si at denne uken har gått unna!

Ikke mye å si om denne dagen enn at det nok en gang blir mye å holde fingrene i.

Ha en fin torsdag folkens! :)

God morgen fra Oslo,

Da har man kastet i seg en frokostblanding og er straks klar for å spasere de 8-10 minuttene ned til kontoret i Vika.

I kveld blir det en øl eller to med en kompis, samt pakking til helgeturen til nord-vestlandet.

Ønsker alle en fin dag!

God morgen!

Halv arbeidsdag på plakaten før man setter kursen mot London hvor et gullbryllup skal feires.

Ha en fin dag alle sammen :)

God morgen fra Oslo nord.
Halv dag på jobb i dag da mine foreldre kommer en tur og IKEA skal avlegges et besøk. Mistenker at det blir en del shopping i dag og en del frustrasjon i kveld når ting skal settes sammen ;)

Ha en bedre dag :)

God morgen fra Trondheim.

Etter nok et vellykket flyprattreff igår, er hverdagen tilbake på dagsorden. En del timer på bruket, før kursen settes mot Stjørdal for levering av nye dekk+felger til nybilen :)

Ønsker alle en strålende dag :D :D

God morgen fra Sørlandsbanen! NSB Interaktiv funker som f.!

Vi befinner vi oss vest av Kongsberg og sola skinner fra skyfri himmel. Akkurat nå dreier vi sørover mot Telemark og Nordagutu. Turen startet hjemme i Rygge/Moss kl. 05.40 med bil til Moss stasjon i tett tåke. Deretter ble det tog til Oslo S og buss til Drammen, før vi endte opp på toget igjen mot det blide sørland. 9-åringen og jeg har tenkt oss på guttetur til Farsund, så vi planlegger å toge helt til Snartemo.

Ha en flott dag!

God formiddag fra Bærum, der solen igjen skinner, ser ut som det er annen-hver-dag-vær. Frokost m.m. er unnagjort for lengst, så får man se hva feriedagen bringer.

Halv arbeidsdag på plakaten før man setter kursen mot London hvor et gullbryllup skal feires.

Voldsomt så fort det gikk da, synes ikke det er sååå lenge siden Scanair Events slo til. Men det føles kanskje som 50 år allerede :lol: God tur.

Endelig bra vær i Lillestrøm! Blir nok en lengre rusletur i finværet før man atter "må" benke seg foran tidenes etappe i TdF.

Ha en fjong dag alle sammen, og ha en fin tur til London jcnorway.

God dag fra Akersgata. Store tekniske problemer i dag, men ettersom "ingen" kunder er på jobb, gjør det ikke så mye...

Ser ut til at sola holder seg, så det må bli en-to eller tre pils i sola. Det kommer man ikke utenom.

Ellers ser det ut til at jeg har snakket så varmt for Varna i forskjellige settinger at minst et par reisefølger velger byen og Hotell Odessos i august.

Solen skinner på Gardermoen og undertegnede er trøtt som en snøsokk!
3 timer igjen av vakten før det er RETT hjem hvis jeg finner igjen bilen min i parkeringshuset 'for de ansatte' (merk: ThomasCook passasjerer)
Langhelgen ble plutselig kortet med én dag da jeg sa ja til 10t overtid imorgen kveld, vel vel - $$$ :colgate:

God litt etter lunsj fra Krsand!

Her er det flott sommervær i dag, så det er vel best å utnytte den siden det kanskje blir den eneste vi får i år. Allerede i morgen meldes det om 54 mm nedbør, og det skal regne helt til og med mandag, så vi går en festlig helg i møte.

Men dagen i dag må utnyttes, så her blir det å avspasere et par timer og komme seg ut på bøljan blå en tur!

BF:cool2

Takk for det. Kan rapportere at det er mer enn nok brus og andre godsaker til elefnaten i kantina i morgen ;)

Akkurat som elefnaten håpet. Han prøver å legge en strategi så ikke stor-kantina i London skal knuse han helt på vei hjem, sånn som sist. Da kom han for tidlig i "rød-sone".

Nå planlegger han et rykk midtveis i andre sjokoladekakefat.

God morgen fra Hyatt Regency på Huntington Beach. Bortsett fra en løpetur langs stranden har jeg idag ingen planer, ønsker eller behov for å forlate hotellets område. Her skal de gjøres minst mulig, da ferien nærmer seg slutten. Ha en fin dag

Go' ettermiddag fra colaens hjemstad. Her har man både akseptert og fått akseptert bud på hus i dag, så nå er det kun mindre hindringer i veien for at det blir flytting i slutten av august. Nesten så man begynner å tro på det.

33 grader akkurat nå og fortsatt stigende. På tide med en iskald flaske-cola!

Back