• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdags morgen folkens...

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
God morgen folkens fra et tørt og fint GM. Gårsdagens regn har trukket seg unna og det tørker godt opp...

Da er snart nattevakten over og fri heeeelt til Lørdags formiddag..

Håper alle får en strålende vårdag...

:nor

Replying to Topic 'God torsdags morgen folkens...'

Joda, er våken her i Malaga allerede, men merker forsjellen på å stå opp 0530 kontra 0930 som det har vert siste par veker nå.

I dag skal en tur til Aberdeen for et lite to-dagers kurs på kontoret. Det blir Widerøe til og fra over Nordsjøen, og som alltid så ser eg fram til det!

Det virker nesten som om vi er på samme turnus, Rampen. Har hatt en lengre vakt i tårnet men det gikk nå unna med besøk av flygerkompis og diverse forum-besøk. Heldigvis er vi ikke alle på samme tidssone.
Fri over helga, til TC på guttetur. Skal smake godt med noen Carlsberg...

K

God morgen fra Lilleaker. Fortsatt overskyet med det virker som det løsner litt og bakken har også her begynt å tørke opp :)

God morgon!

Regn i Monaco och snart på väg till jobbet. Someone: Du har mail

Originally posted by Savipix

God morgon!

Jeg vet det. Så den igår kveld, men fikk ikke svart og har ikke tilgang til den mailen på jobben (jævla brannmur) så du får svar i kveld

Sitter på jobbet med en tråkig uppgift.....manualer.....
Men som tur kan man sitta och titta in på forumet emmelanåt.
Väntar på en leverans med snus från ARN.

Go morgen frå eit regnfyllt Ørsta! Grått og trist, men inne knitrar det i peisen og avisene er på plass. Ha ein betre dag folkens!!:hi2

Originally posted by Someone

Originally posted by Savipix

God morgon!

Jeg vet det. Så den igår kveld, men fikk ikke svart og har ikke tilgang til den mailen på jobben (jævla brannmur) så du får svar i kveld

No worries señor

I dag reiser eg kl 1425 fra Vigra til Flesland via Gardermoen :)

God Morgen fra Zeeland i Nederland.

Reiser herfra idag, og da skal jeg prøve noe helt nytt, EUROSTAR tog fra Brussel til London......

Neida, har ikke gitt opp fly, men det skader ikke å prøve noe helt anna innimellom
:spin:

Det går jo i 300 km tross alt....

Og så BUSK hjem fra LHR på søndag.

Sitter her på "jobb" etter å ha vært å kikket på Freedom of the seas. For en båt. Den skal jeg på tur med engang :)

Her i nordvest så har vi allerede hatt en spottertur kl 06.30 .... i allefall 3 med kamera var og knipset denne :

http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=94719

Goede morgend iedereen!

Her skal frokosten inntas før man drar til OSL og blir der i drøye 6,5 time på en fin ekstravakt.

Fri i morgen, håper på oppholdsvær slik at man for gjort noe forebyggende i hagen, men det er vel å tru' på Nissen.

Her i Alpharetta stiger solen opp til det som ser ut til aa bli en fin dag. Lillegutten er hjemme fra skolen med 'strep', saa jeg maatte utsette avreisen til senere i kveld ....

God ettermiddag fra Tromsø

Jobber i noen timer idag også, om regningene skal betales :hoho

Håper alle har en fin dag :nor

Edit ; det var faktisk post #500 for meg......Hurrah....:cheers:

Da har vi sjekket inn paa aftenens airTran MD95 til Kansas City. Svidde av fire poeng paa en oppgradering, 2C er sikret og boardingkort printet. I'm ready to go!

I morgen ettermidag blir det Southwest fra Kansas City direkte til Ontario. Faar se aa sjekke inn der foer jeg reiser ogsaa for aa vaere sikker paa aa havne i gruppe A.

Originally posted by LN-MOW

Da har vi sjekket inn paa aftenens airTran MD95 til Kansas City. Svidde av fire poeng paa en oppgradering, 2C er sikret og boardingkort printet. I'm ready to go!

I morgen ettermidag blir det Southwest fra Kansas City direkte til Orlando. Faar se aa sjekke inn der foer jeg reiser ogsaa for aa vaere sikker paa aa havne i gruppe A.

ONT = Orlando....har du drukket for mye Disney brus paa morgenen???

God ettermiddag fra Etihad sin businesslounge i Abu Dhabi. Har hatt tre innholdsrike konferansedager i Dubai, og er naa paa vei tilbake til Bangkok. Fikk ogsaa i dag bra transport med ny Mercedes som hentet med paa hotellet i Dubai og svinkjoerte meg til flyplassen her i Abu Dhabi 125 kilometer var unnagjort paa godt under en time ! Men veien mellom disse byene er mellom 3 og 5 filer i hver retning, slik at det var ikke noen fare paa tross av 170km/t . Loungen her er flott, men en liten detalj har jeg ikke sett foer; Istedet for roeykerom er det en egen avdeling bare for kvinner !!! Saann er det altsaa i et araberland:o)
Naa gjenstaar en finfinflight med Etihad paa Flatbed i deres nye 777, saa jeg skal nok ikke lide noen noed. :D

Originally posted by dc-8-63

ONT = Orlando....har du drukket for mye Disney brus paa morgenen???

:p :mol Tyrkleifjaevelen! :devil
Selvfoelgelig skulle det vaere Ontario.

Back