God Torsdag

Lær deg å krangle litt, må selv innom helsevesenet en dag i året uten lov til å spise samme dagen før undersøkelsen - får merkelig nok alltid time seint på dagen og krangler like mye hvert år :p

Ja, rektalundersøkelser har jeg hørt skal være noe dritt!:lol:

BF:cool2

Njesha, det er ikke så farlig. Jeg skjønner det på en måte, siden vi har spesialistsenter i byen og de som kommer tilreisende trenger timene på dagen. Jeg trenger jo hverken buss, taxi, bil, båt eller fly... Det verste er bare at jeg blir så fort sulten, og jeg får så lavt blodsukker av å være sulten. Kan egentlig ikke gå mer enn 3-4 timer mellom måltidene. Blir svimmel og jævlig, nesten så man får føling (nei, har ikke diabetes) :p Men herregud, er glad for at jeg kan dra på et sykehus og gå både inn og ut for egen maskin. Så egentlig er det kanskje ikke så synd på meg...

Det er så fint vær ute! Men jeg sitter nå her og sparer på hver en kalori og brødsmule i magen. De skal ikke forbrukes før om et par timer. *ptsj* stay in place!

Og bizflyer, de går inn andre vegen... ;) Takk gud :lol:

God morgen fra Lillestrøm.. Satt og så på Showbiz Tonight fra HLN ( CNN ) i går kveld og så hvor mye moro de lagde over reklamen han lagde for DNB Nor..

Hu dama ser noe så veldig fyllesjuk ut!

God dag forumister.

Her på Kløfta er det lite spennende som skjer, skal avlegge Elixia en visitt i kvell, ellers er det stille og rolig.
Neste uke derimot ligger ann til å bli riktig så hektisk og fin!

En god dag til dere alle!

Ellers er jeg jo, som SQ777, veldig spent på hvem av oss som får Gorg Kluni som nabo.

Hvis han flytter hit, er det da noen sjanse for at AA begynner å fly hit? Siden han fløy så mye med dem i den ene filmen, mener jeg? :p

G'torsdag fra FedEx. Man er i gang, men konstaterer at dagen har "forbedringspotensiale". Heldigvis snart helg..

God torsdag ønskes :)

God ettermiddag fra Brigde of Don , ABZ.
Omtrent like vått i bygene her som på østsiden av sjøen.
Oppfølgingsmøtene med en av våre hovedleverandører er straks ferdig .
Tid for å hive seg i leiebilen opp til Dyce med innlagt pitstop hos Tesco for å gjøre noen matinnkjøp av varer som ikke eksisterer i fedrelandet.
Også idag så sponses SK4616.
God ettermiddag

God morgen fra Calgary. Allerede 17 grader, og det forventes 25 i ettermiddag. :) Kom på skolen litt tidlig i dag, så slapper av på Starbucks enn så lenge. I morgen er det " professional day", hvilket betyr at flere kontorer og de fleste skoler er stengt. Så i helga blir det "harrytur" til Spokane, WA.

Ha en varm dag!

God morgen fra den "amerikanske" delen av YYZ, hvor en fyr som heter Roger byr på gratis WiFi. Pre-clearance, som jeg hadde blitt advart kunne ta flere timer, var unnagjort på et kvarter. Det er også stille og rolig i piren, så det værste morgenrushet er nok over.

Innsjekk hos Delta var "SAS-style", det vil si at den vanlige innsjekkingskøen gikk betydelig raskere enn bag drop. :rolleyes:

Nå går turen til DCA via ATL, før jeg tar meg til NYC på mandag og fly hjem med A380 på torsdag.

Back