God torsdag...

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
... fra Lillestrøm stasjon. Her ventes det på flytoget. I dag går ferden via Stockholm til Milano. Det er sånn sett ikke helt feil, bortsett fra at det er tidlig. Sinnsykt trøtt i trynet. Kantine, here I come.

Ha en fin dag alle sammen.

God morgen fra Narvik. Er fortsatt spent på om jeg kommer meg hjem til helgen. Skal fly NVK-BOO-BGO i morgen tidlig, og den ruten er vel temmelig utsatt akkurat nå. Jaja, krysser fingrene.

God morgen fra Ljan - hvor en plutselig måtte søke ly inne etter en regn byge - ikke lenge siden kunne jeg se Kolsås i rødskjæret fra soloppgangen, men nå er det temmelig grått over hovedstaden....for se om det lysner i øst mens jeg løper over Midtåsen hvor en ikke lenger kan møte Solan Gundersen og Ludvig på morgenkvisten dessverre. Dagen fortsetter på Østre Aker vei og i ettermiddag skal vi forsøke å finne billetter til Sicilia hvor Ryanair fra Rygge så langt ser ut til å ha det beste tilbudet - og da ikke bare på pris....

God morgen fra Oslo. Tidlig på jobb for å gjøre unna et par ting før det bærer på seminar. I Sarpsborg. Ønsker alle en god dag!

God morgen fra Superspeed1 på vei mot DK.
Venter på at køen i frokost buffeten skal avta litt. Fullt hus som vanlig. Får håpe det blir litt skikkelige bølger idag. Hjem igjen i kveld. Forhåpentligvis med bilen full av godsaker.

Ha ein framifrå dag!

BF:cool2

God morgen fra Bodø!

Dagstur til Tromsø står på programmet eller Nordens Murmansk/Paris som noen også kaller byen. Har ikke helt skjønt hverken den ene eller den andre sammenligninen, noen som kan oppklare? Uansett: kaffe i koppen og den smaker alltid best før kl 09:00!

Ha en strålende dag!

Mornings fra Oslo. Begynt dagen med et kjøreoppdrag av dama, hvilket betydde at istedet for å suse utover Ring 3 over fartsgrensen, var jeg fast i køen på Ring 2 og brukte 3x så lang tid til jobben. Etter jobb skal jeg på en eller annen bransjefest på jobben til samboeren....heldigvis er det gratis drikke og kaker! Ha en fin dag

G'morn, blir en kortere dag på jobb enn vanlig idag og det at kaffe og vafflær venter like borti her, er ikke altfor dumt. Torsdagen ser lovende ut med andre ord! Snart helg åppåtil..

heldigvis er det gratis drikke og kaker!

Alt gratis er alltid viktig! =)

God morgen fra Oslo, fruen i huset har fått skikkelig influensa og hostet og harket i hele natt. Ikke så rart med 4 mnd høst. Ellers vil dagen bestå av mindre forefallende arbeid i heimen og en aldri så liten tur ut i marka for å se på høstfarvene. Ladda batteriarne :lol:

God morgen - startet dagen hjemme, nå går turen straks til OSL, men skal returnere derfra etter noen timer så ingen flyvemaskin eller kantinebsøk i dag.

Ellers ingen store planer - ha en fin dag!

G'morgen fra vest-sørøst! Her er det nok en fin høstdag - det ser ut som heten er slutt for i år, og det er både jeg og strømregningen min glade for!

Blir en liten utflukt ned til Alpharetta i kveld for å se Who-vokalist Roger Daltrey fremføre hele Tommy og en del annet Who- og solo-digg!

269476_10150234696386036_554781035_7701350_5745646_n.jpg

Dagstur til Tromsø står på programmet eller Nordens Murmansk/Paris som noen også kaller byen. Har ikke helt skjønt hverken den ene eller den andre sammenligninen, noen som kan oppklare?

Selv om jeg kunne være tilbøyelig til å sammenlikne med en og annen stygg by i dag, pga været, er da MURMANSK det siste jeg ville sammenliknet med :eek: Ingen ting er så grønnjævlig som murmansk! :lol:

Og Nordens Paris kommer av at damene og mennene var så pent kledde på 1800tallet, da de fikk med seg celebre trender pga ... noe fiskeri/handels-greier.

Jau jau. Forelesning om offshore vindparker i dag, det var interessant :) Melde meg på et kurs i regi av studentutvalget og planlegge foredrag på videregående skole står på planen. Forhåpentligvis kan jeg inspirere førsteklassinger til å velge geofag... hva skal jeg friste med? Sløvt studium, mye penger å tjene og ekskursjoner til hele verden? Hmmm :colgate:

Vaskevaskevaske er det som for det meste har blitt gjort, bortsett fra marsj og oppstilling foran noen herrer med mye stjerner og ting på uniformen.
Ellers har kompanisjef forfremmet oss til flysoldater, så da er det god stemning!

Nordens Paris kommer av at damene og mennene var så pent kledde på 1800tallet, da de fikk med seg celebre trender pga ... noe fiskeri/handels-greier.

En oppklarende takk!

Tok samme fly som Xzibit fra Bodø i dag og tror dere ikke han fulgte etter oss når vi skulle spise middag på Steakers også. Der satt han på nabobordet mutters alene :p

Back