God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Oslo. Solen skinner og er alt oppe i tosiffret antall grader. Jobben kaller og etterpå skal det ryddes mer, mangler trolig bare å få solgt sengen og lagret sofaen før jeg har gjort unna det meste av flyttingen. Siste rådsmøte før neste helgs utdrikkningslag i Tallinn for en kompis står også på agendaen. Ha en fin dag

Da var det morgen. Vakkelfeil i alarmsystemet gjorde at vi var flere turer oppe i natt for å kvittere ut brannalarm. Til slutt ga vi opp og koblet liksågodt ut strøm og reserve strømforsyning til systemet. Det blir en tidlig telefon til elektrikeren i dag for å komme i gang med feilsøking. Ellers er det en fin vårmorgen med lettskyet og pent vær. Ha en fin dag alle forumister.

Da hiver jeg meg i sengen og håper Norge fortsatt består når jeg våkner utpå ettermiddagen. Ha en flott dag der ute.

Good morning :)

Sola skinner over det store isøde, og kullgeologi står på planen. Jeg skal visst ræke inn i enda ei sånn der SNSK gruve i morgen, merkelig med det :lol: Gleder meg til å teste nyervervelsen: Mr.Svalbard nå i morgentimene. Det er en sykkel, altså.

Sov godt ENGM_911 og god jobbings til dere andre!

God morgen fra Forus!

Da var man på plass etter å ha hatt en sykedag i går. Burde kanskje holde meg hjemme i dag og, men det har jeg ikke samvittighet til....:cry:

Nok å ta fatt i, så da er det bare å brette opp ermene og komme i gang.

Ha en fin en forumister! :)

Greetings fra AA2301. 3. flight med GoGo i gaar og dag, man faar virkelig gjort mye unna naar man har arbeidsro ombord. Calling Houston! Paa tide med internet istedetfor desperate housewife's ;)

Go ættmidag fra Troinnhjæm

Sola skin og det e go tæmpratur. Håpe aill har en stålende dag ;) ;) ;)

Det er jo alt blitt langt på dag, og flere møter er avholdt allerede. I ettermiddag blir det først styremøte før det blir foredrag i Kristiansand Militære Samfunn. Og i morgen er det visstnok helg igjen! Ja, sånn går no dagan!

BF:cool2

God ettermiddag fra Hurtigruten, hvor "Richard With" er i ferd med å befrakte meg nordover langs trøndelagskysten med verdens beste hjemmekontorutsikt. 2,5 timer fra Rørvik nå, etter å ha mønstret på i Trondheim ved lunsjtider. Dagen startet grytidlig i Mosjøen, med en flytur til Værnes, etterfulgt av overtagelse av vår nye Peugeut iOn el-bil. Ettersom rekkevidden ikke er på mer en 15 mil pr lading, ble Hurtigruten til Sandnessjøen valgt, og med en nattlig liten kjøretur er jeg plutselig hjemme på Farmen.

God kveld fra Oba rett sør for Alanya..

Etter litt om og men har man kommet seg på nett med mobilt sneglebånd og ting begynner å gå seg til, med jobb og ferie kombinasjonen..

Her er det ikke mye fly å se til, men bra vær og veldig bra feriestemning kan man melde om, det viser seg at det store landet Syden faktisk er helt ok!

Nå er det god natt for min del og fortsatt god kveld til dere.

God kveld - dette ble en laaaaaaaang dag i dag. Hjemme i heimen 19 timer etter at jeg forlot den i dag tidlig.

Må si LH overrasket positivt må matfronten - "kein Käse oder Schinke". Varmt "ostesmørbrød" ("Käse und Schinke") til frokost og en lekker gresk salat med dressing som kveldsmåltid. Ølflaskene har de ikke kvittet seg med!

...etterfulgt av overtagelse av vår nye Peugeut iOn el-bil. Ettersom rekkevidden ikke er på mer en 15 mil pr lading...

Gratulerer med ny bil. En moderne form for elektronisk fotlenke i distriktene høres det ut som :lol:

God natt!

Lol.. Fotlenke. Den er fin

Grattis, Odd..

Go ettermiddag fra AA1505. Utrolig bra møte med AA i Dallas, nå erre fri i morgen før man setter kursen mot Singapore.

Back