God torsdag!!

Go formiddag fra Trondheim

Her blir det ultralyd med fruen snart, deretter besøk til rørlegger for prisoverslag på montering av ny radiator=steindyrt sikkert.... :(

Håper alle får en flott dag :spin :spin :spin

God morgen fra Gamle Oslo! Hadde planer om å begynne å gå til jobben igjen, men vet sannelig om jeg orker med all denne snøen overalt. En mulighet er ski over Grønland, kanskje. Dagen byr på kveldsvakt fra kl 1730, så jeg har mange timer som skal fylles med fritidsaktiviteter før den tid. Ja - jaggu: Jeg tørker støv av ergometersykkelen.

G'moooorgen! Saavidt paa nordsiden av null denne torsdagsmorgenen i Alpharetta. Dyrehagan (inkl Guttungen) er foret, og naa er det skolebuss og CoreMOW som er neste post paa timeplanen.

Ikke noe spesielt paa programmet i dag. Slipper heldigvis aa maake sne, men det er spaadd noen sneflak i morgen ... :angry:

Har inntatt noe hvit fisk (usikker hva egentlig) til middag, men det var godt, og så blir det snart en kveldstur ut for litt luft. I morgen er det meldt
02d.png
og -5C så da spørs det om man ikke må finne frem noen avspasseringstimer og et par ski etter lunsj.

Forsatt god dag!

Da var man tilbake i drikkemodus i CPH. Skulle landet på LHR for en time siden, men siden flyet fra BGO var halvannen time forsinket grunnet TECH (skiftet fly), så rakk jeg ikke flyet videre. Nå viser det seg at det ikke var noe tap, ettersom det jeg ikke rakk var kansellert grunnet TECH, og nå er det neste flyet, som jeg er med, minst to timer forsinket grunnet TECH. Fin dag! Problemet nå var forresten manglende gummi på et dekk, som de nå skal skifte. Sånn kan det gå. Er vel ingenting annet å gjøre enn å ta seg en GT til tenker jeg. Skål!

Back