• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

G-COLE

ScanFlyer Gold
God morgen fra en nesten lys våken Bergenser.....
Et nydelig,- men kaldt vær her i Bergen i natt.

-Og nok engang slår jeg EB ! :up:

Glad torsdag... Fortsatt minus 10 grader - brrr! Bare to møter i dag før ettermiddagen/kvelden avsluttes hos Gino Valente. Ha en bedre torsdag!

Og på Hovden er det fare for frostskader, - 16 grader er ikkje å anbefale! BRRRRRRRRR!!

God morgen fra Tromsø

Her har det blitt mildvær og regn i det siste døgnet. Ikke bra , dette. Skal bli kaldere etterhvert.

Ha en flott torsdag :D

God morgon i fraan MC!

Bitande kallt idag, 2 grader och haard vind paa vaeg in till universitetet idag. Det gick dock oeverraskande fort. 10 minuter med bussen. Maaste vara nytt rekord.

Statistik och HRM foerelaesningar vaentar.

Ha en fin dag.

God morgen fra E-18 eksosen (les: på toppen av lysaker lokket)

-5 grader på kløfta idag tidlig,men ikke så til de grader sur vind som igår.
Var en flott fullmåne å se på vei ned til jobb idag.

1 dag til min kjære kommer hjem :D

Bedre dag ønskes :thumbup

God morgen fra bartebyen hvor man klargjør utstyret for tur til Værnes.
757-300 fra ATA og 757-200 fra North American står på planen i dag. Og så vet man jo aldri hva som dukker opp av annet småsnacks..

Men det hadde jo ikke vært nødvendig med minus 11 grader da..

Ja, det er godt og kaldt her i Stjørdal .... Men så lenge solen skinner er det greit.

Blir busy dag, skal se om jeg faar opp et par bilder i ettermiddag.

Back