God (?) torsdag!

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Det er noen dager da du vet du egentlig burde lagt deg i senga igjen og dratt dynen over ørene og blitt der! Først klarte jeg å helle alle nudlene jeg hadde laget til lunchen i vasken når jeg skulle helle av vannet (lokket glapp), så klarte jeg å falle på r***a i trappen (med posen med bæsjebleier i hånden - ikke noe søl, puh!) og på vei ut av huset holdt jeg på å gli på isen (speilblank med vann oppå). Én ulykke til og jeg sykmelder meg (ganske mørbanket i ryggen, føttene og armene etter det fallet i trappen). Men, ellers...

God Morgen

Tromsø melder om høyt skydekke , vind og ingen nedbør. SK4441 måtte returnere
til gate etter pushback i dag med teknisk.

Håper alle får en flott torsdag :cheers:

God torsdag morgon.

Fick precis ett erbjudande som goer att jag kan avsluta mina studier tidigare aen vad jag hade taenkt. Vad det aer aer det aen saa laenge bara universitetet, jag, mina foeraeldrar och CK som vet naagonting om.

Monaco bjuder paa vackert vaeder med 13 grader. Snart aer det helg och 10 dagars ferie.

God torsdag ettermiddag...

Hjem fra København - nå er det møter resten av dagen. Ha en bedre torsdag - det er snart helg!!!!

Dårlig torsdag her.

CK fjernet posten min med SAS pressemelding.
Bare fordi jeg var først ute.:p

Bare prøv å spørre om klappsete nå.Er det dårlig vær så blir det helt bakerst i en 400.

:hi2

God natt

Her er vi allerede to timer ut i Fredagen. Fortsatt sol, sommer, shortsvaer og sinnsyk UV-straaling. Faar ikke sove for alt i verden, saa jeg tenkte at jeg like godt kunne tilbringe tiden med aa bli klokere, dvs vaere her paa forumet. Skal gjoere minimalt denne helgen, bare slappe av og nyte de siste dager her paa "middle earth" foer turen gaar til Bangkok paa Soendag. Driver ogsaa aa psyker meg opp til aa komme hjem til kong vinter:(

Ha en god dag videre, og husk:

-fly DC jets

Originally posted by BU9001
Dårlig torsdag her.

CK fjernet posten min med SAS pressemelding.
Bare fordi jeg var først ute.:p

Bare prøv å spørre om klappsete nå.Er det dårlig vær så blir det helt bakerst i en 400.

:hi2

hehe - ok, du var først, men min var best!:devot: :hi2

Lette snoebyger i London (YXU) men elevene flyr. Er bare meg som instruktoer naa, saa da kommer vel timene til aa bygge seg opp raskere.

Ellers, modellbygging og avslapping staar paa dagsordenen etter nattflyging i kveld.

Cheers
ALL:D

Back