God torsdag!

God ettermiddag fra BOO. Venter på SK4117 som skal ta meg med tilbake til OSL. Turen opp idag morges gikk med en 737-500 med reg LN-BUG :) Sete 10A var et meget godt valg! Ha en fin aften!

Og jeg har kommet meg på jobb.. Innkallelse til kurs på Widerøeskolen har jeg også fått, kurset er i Sandefjord men jeg skal overnatte på hotell i Tønsberg :-)

Hva er galt med Rica Sandefjord? Sånn bortsett fra at Sandefjord er dritkjedlig, så har de jo et rimelig greit treningsstudio! :P

Etter at jeg i går ble lurt av min kjæres manglende tidssans, og vi ble sittende oppe og vente på debatten mellom Biden og Palin - får vi nok gjenta suksessen i dag med øl og chips. (Og skulle someone være bekymret er allerede en halvliter inntatt på Nexus).

Ellers får vi prøve oss litt på oppgaveskriving i løpet av kvelden! Ha en strålende kveld!

God torsdags ettermiddag fra London! Jeg gikk via Grosvenor Square tidligere i dag, og fant denne flyrelaterte plaketten på et av husene der (til venstre sett sett fra den amerikanske ambassaden). Sir Frederick Handley Page bodde, som dere ser av bildet, i en av leilighetene der.

Attachments

• HandleyPage.jpg
    HandleyPage.jpg
    85.2 KB · Views: 69
... og etter meksikansk lunch med marguarita på Cinco, er jeg iferd med å starte arbeidsdagens andre del. Skål, kosmonauter!

god ettermiddag fra Chicago. Snart paa tide aa sette snuta mot ORD aa ta seg et par baisere i President klubben foer flyet til YYZ rett for kl 16

Ha en hyggelig aften

Hva er galt med Rica Sandefjord? Sånn bortsett fra at Sandefjord er dritkjedlig, så har de jo et rimelig greit treningsstudio! :P

tja.. si det du.. er ikke jeg som har bestilt hotell da, er widerøe selv som har gjort det :) men utfra rica.no så er Rica Sandefjord fult :)

Jøss. Har vært på Widerøekurs selv og bodd på Rica. Trodde det var standard. Haha, husker vi ble oppgradert til "business-rom" en av gangene. Eneste forskjellen er vel badekåpe og en sjokolade på sengen. Men men. Det er Norge :)!

For all del. (Har en anelse om at det er grunnet WF-pris :p)

EDIT: Bestilte take-out fra noe som for meg så ut som en genuin tex-mex-store her, og som virkelig så ut som de forsøkte. Desverre blir jeg nødt til å trekke konklusjon om at meksikansk mat utenfor the southwest - det går ikke....

Last edited:
Back