• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdag!

God ettermiddag
Har vært en tur på osl og levert siste sykemeldingen samt permisjonsøknad for oppfølging på sykehuset etter innleggelsen. Leverte også søknad på ny intern stilling så da er det bare å krysse fingrene og håpe det går bra. Forøvrig gratulerer Tommy.
Fikk også hilst på SQ777 og fruen som nå er på vei over dammen. Det var veldig hyggelig å hilse på, selv om det ble meget kort ombord i CO maskinen.

Nå skal det bakes kake til eventyrkveld i barnehagen. Bla sjanghaiet til baking siden de hyggelige damene i barnehagen visste at jeg gikk hjemme om dagen. Men det er jo hyggelig å legge inn en innsats for barna :-)

Ha en trivelig dag

S

I dag var det kjølig på en meget kjøig måte i hovedstaden, alternativt jeg er helt feil påkledd.:) Uansett; det var godt å komme innendørs igjen etter en lengre tur i friluft.

Gratulerer masse med ny jobb til Tommy!

God dag frå Lilletorget. Minus 4 i Gamlebyen i dag tidlig. Forhåpentligvis litt mildere ut over dagen. Feieren har gitt meg midlertidig fyringsforbud i peisen, så dette er ikke bra...

.. ellers, gratulerer til salgsdirektøren!

God torsdag fra FedEx.. Kjølig, og i dag måtte ruta skrapes, selv om det var langt utpå dagen (12:30).

Blir forhåpentligvis en ganske alminnelig dag med fortolling og håndtering av pakker..

Ønsker alle en god torsdag, og gratulerer Tommy med ny jobb.

God eftermiddag från Sigtuna,

Fördelen med att vara utan jobb är att man får gjort en massa smått och gott i hemmet. Stort grattis till Tommy med nytt jobb!

Det kan bli ändring på min status också snart men vi får se vad tiden utvisar.

God morgen fra Clearwater Beach!! Solen på vei opp og kaffen på vei ned!! Kan man bedre ha det :) Tror jeg blir her!!

Bra å se at dere har kommet dere trygt over dammen, Olav.

Ikke bli der a'gitt, blitt litt gira på disse nattevaktene over nyttår jeg nå ;)

Da var vi endelig paa plass ved Det Store Veikrysset ... den korte dagen fram til jeg maa hente poden skal brukes til moeter og 'rensing' av en XML-fil .. vi faar se hvordan det gaar ... glad amatoer paa utflukt.

Og ikke aa forglemme - klokken12 holder SITA Thanksgiving-lunch. Litt tidlig, men neste uke er 'halve' firmaet borte.

God ettermiddag fra et grått og mildt TRD! Grattis med ny jobb der over Tommy 777. Nå skal jeg tracke SQ777 som befinner seg over Atlanteren et sted:D Ellers nytes noen fridager før en ny økt starter på lørdag, ned til MJV.

Gratulerer Tommy! Selv starter jeg i ny jobb på mandag, deilig!

Måtte innse at det er kaldt ute, så i dag ble det jakke type varm (for varm). Snart må jeg vel finne frem handskene også...

Heisann og god morgen fra "sunny" Houston!

Foerst og fremst gratulerer til Tommy777 med ny jobb... :up:

Det blir folksomt "over here" om dagen og jeg vil oenske SQ777 og 737-800 velkommen i tillegg til Dag Viking som er her allerede.

Tommy777, kommer du soerover til helgen for aa feire ny jobb? Jeg tilbyr en tur-retur C-172 trip til Brenham (11R) med Blue Bell iskrem og kaffe som forrett, som foelges opp med Tanqueray-Tonic og en texas T-Bone med den fineste vinen penger kan faa... ^_^

Dag

Heisann og god morgen fra "sunny" Houston!

Foerst og fremst gratulerer til Tommy777 med ny jobb... :up:

Det blir folksomt "over here" om dagen og jeg vil oenske SQ777 og 737-800 velkommen i tillegg til Dag Viking som er her allerede.

Tommy777, kommer du soerover til helgen for aa feire ny jobb? Jeg tilbyr en tur-retur C-172 trip til Brenham (11R) med Blue Bell iskrem og kaffe som forrett, som foelges opp med Tanqueray-Tonic og en texas T-Bone med den fineste vinen penger kan faa... ^_^

Dag

Billett kjøft og petalt. Lander IAH klokka 0536PM lørdag.

Takker så mye for hyggelige poster!

Grattis med nye jobb, Tommy!!

Hva slags software er det du skal selge da, Tommy?

BF:cool2

Gratulerer med ny jobb, Tommy777!

Nå har jeg hørt at US Department of Justice kommer til å forby bonusopptjening innenlands i USA så selv om det blir mye reiser så er det ikke sikkert det blir noe poeng.....;)

God morgen

Her sitter jeg på OSL og venter på flyene skal komme og gå, forhåpentligvis uten snag. :D
Alt for kaldt for en vestlandskropp, og verre kommer det til å bli utover vinteren. brr
Måtte skrape bilen imorges, i tillegg til at jeg var litt forsinket :thumbup

Gratulerer med ny jobb Tommy777 :nor

God kveld.

Nå vil jeg anta at det ikke er vanlig å skrive 2 innlegg i en "god xxxdag" tråd.

Det ble lite snag idag, ihverfall mens jeg var på jobb. MEN fikk en tur ut fra OSL. De trengte en del på TRF som de ville ha sendt AOG (Aircraft On Ground for de som ikke vet hva det betyr), så da var det bare å hoppe i bilen å kjøre nedover. Vanligvis blir slike forsendelser sendt i taxi ned dit, men sjefen fant ut at det ble billigere å sende meg ned, og jeg er ikke type som sier nei til slikt :D Etter 1,5 til 2 timer var jeg der og fikk levert delen. Før returen til OSL ble det litt sightseeing i WFs 2 av 3 hangarer der nede. Fikk en kjapp kikk på en av de 2 Q400 maskinene som står der (LN-WDA og LN-WDB). :D

Ellers så er det fremdeles altfor kaldt for en vestlandskropp her på OSL.

Ha en fortsatt fin kveld.

Billett kjøft og petalt. Lander IAH klokka 0536PM lørdag.

Takker så mye for hyggelige poster!

Stilig. 11 mnd siden jeg brukte yoken sist, så dette kan bli moro! Kanskje vi burde leie to fly og fly i formasjon, siden en kollega også har lyst til å være med?

Bra uka går mot slutten.... Har handlet for over $4k til nå, så på tide å sette seg på godskjerra mot ams på søndag:rolleyes:

Last edited:
Back