• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdag!

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Ikke ofte jeg starter en morratråd men i dag har jeg endelig gode nyheter.

Noen av dere har kanskje merket at jeg har sutret over å ha en meningsløs jobb som gjør meg hjernedød.

Vel, NO MORE!!

Etter lange forhandlinger skrev jeg i kveld arbeidsavtale med et passe stort software firma og starter som salgsdirektør der i morgen!! Og masse reising blir det også!

Kunne ikke være mer glad!! Det blir Laurent Perrier fra øverste hylle i morra! :lol:

Ha en fin dag alle sammen!

God morgen fra Gardermoen.

Her er det det samme gamle, med kaffekoppen på plass ved siden av meg. Det var såpass rolig her på morgenen i dag, at jeg har fått oppdatert meg på de siste nyheter (altså her på scanair.. :p).

Gratulerer så mye med ny jobb, Tommy777. :up:

Hey Tommy
Grattis med ny jobb... Jeg vurderer det samme!
Kommer du nedover til shorts-vær i helga eller?

Glad torsdag... Hovedstaden byr på minus 6 grader - brrr brr!!! En del møter på kontoret før det blir "Svindlere med stil" sammen med noen kunder i kveld. Ha en bedre torsdag.

Grattis med ny jobb Tommy!

Goodie Tommy...aner vi mye AA flyvning ??...god vaat kveld fra oeya....her hoeljer det ned.....gleder meg mest til Shorts vaer i Argentina.....

God morgen fra avdeling vest. Her har det vært suspekt kaldt og tørt i det siste, og atter en dag med mye papirarbeide truer... ha en bedre dag! :)

Gratulerer Tommy777! ;)

-A

TOPP TOMMY - GRATULERER :nor

Er oppe for å komme til OSL og videre CO til EWR og SAN. Den kommer 7 min tidlig inn til OSL i dag og ship 124 iflg. Dag !! Takk Dag..:)

Deilig å stå opp på et noe kristelig tidspunkt enn kl 0300 for å fly AF-LH-KL langt ned i Europa før 0700 for senere å passere OSL igjen på veien til USA::exclaimation.

HA EN KJEMPEDAG, ALLE SAMMEN

REIDAR

Goood morgen fra Tromsø

Her har snøen falt i natt, var et lett melisdryss på bilen og veiene i morges.Lang dag på jobb i går blir erstattet av kort dag på jobb i dag :)

Gratulerer med ny jobb Tommy :nor :nor :nor

Alle dere andre får ha en strålende dag dere også :lol: :lol: :nor

Vinteren kommer snikende til Oslo i dag. For min del er det tog som er dagens framkomstmiddel, først til Ski og senere på kvelden er det en leverandør som arrangerer "Hjulebord på skinner", med chartertog Grefsen-Oslo-Drammen-Hønefoss-Roa-Oslo. Bruker å være muligheter for fast og ikke minst flytende føde på det arrangementet.

Grattis Tommy.

God morgen fra København hvor jeg aner mulighetene for litt solskinn. Snart blir det å komme seg på skolen for å fortsette med oppgaven som ryktene sies skal leveres neste uke:o

Ha en fin dag

Gratulerer Tommy! Skal fly til Hamar idag! muligens vi får hangarplass der for vinteren!

Grattis Tommy... Håper du vil trives i ny jobb :)

Her blir det jobbing og aktivisering av gutta på gulvet.

God morgen! Denne torsdagen blir første hele dag på kontoret på en uke, så det blir godt å få samlet trådene (jobben altså).

Forøvrig stiger solen opp over Østmarka, og det ser lovende ut for dagen....

Hiver meg på og gratulerer med ny jobb! Spennende!
Hele 7 blå grader i Asker i morges, så vinterfrakken ble bragt ut av opplag (bare for å konstatere at den egentlig er klar for upgrade). Nok en gang en fin morgen ellers - selv om det ble en ekstra time under dyna - og for en gangs skyld fikk jeg med meg soloppgangen på vei til kontoret. Ble nesten litt salig da jeg kom opp fra Nasjonalteateret stasjon og så soloppgangen over Nasjonalteateret mens temaet fra Flåklypa (er det groven som spille munnspill?) gikk på iPoden. Glad vintermorgen, mine venner!

God morgen

Her sitter jeg på OSL og venter på flyene skal komme og gå, forhåpentligvis uten snag. :D
Alt for kaldt for en vestlandskropp, og verre kommer det til å bli utover vinteren. brr
Måtte skrape bilen imorges, i tillegg til at jeg var litt forsinket :thumbup

Gratulerer med ny jobb Tommy777 :nor

God morgen fra Stavanger! Hjemmedag i dag, planleggingsdag i barnehagen.... Så kjerringa er på tur med BHG til Sweden! Men belønningen for å holde ut blir vel ei flaske med noe brunt i? :D

Er snart på tide å logge seg på, og begynne å gjøre noe jobb:question: :)

He en fin dag folkens! :)

God formiddag fra Lilleaker,
Her er det full fart på jobben. Fint og kaldt vintervær.
Godt å få drept noen bakterier.
Det er å håpe på at det fine været fortsetter. Ikke mye å se til global oppvarming for tiden!
I ettermiddag blir det retur til SVG med SK4043.
En trim runde må til tidlig på kveldingen kjenner jeg.
Ha en fin dag alle.

Snart er det helg og årets Lutefisk party på lørdag.:)

God morgen forumist-venner.....

Først - grattis med ny jobb Tommy777 :nor stå på!
Og til alle andre, joda, en iskald morgen her i Asker som CK sier, men hva gjør vel det når man sitter inne og hjemme og bare nyter dagen før en skal på nattevakt i morgen, og avreise til Bodø i morgen e.middag for en hyggelig helg med 2 middager med gode gamle kollegaer i WF samt middag med gamle barndomsvenner på lørdag. Wow, jeg aner jeg blir sliiiiiten på søndag :)

ha en flott dag!

Gratulerer, Tommy! Sannelig paa tide! Men ikke glem aa prikke inn noen fridager i januar ..... ;)

9 grader og skyet her i Alpharetta. Vaaknet til et oeredoevende tordenvaer ved ettiden og bikkja gjoedde som besatt. Men tiaaringen sov like soett ... :lol:
Til natten er vi lovet kuldegrader .....

Guttungen er suspendert fra skolebussen for et par dager, saa jeg maa baade bringe og hente paa skolen .. gir en noget redusert arbeidsdag, til min overordnedes store glede .... Fruen er nemlig fortatt paa kurs i RDU (Raleigh NC, hvis ikke 'oversettelsen' virker) saa jeg har ikke saa mange alternativer ...
Har allerede erklaert fredag for jobbe-hjemmedag ...

God morgen fra Clearwater Beach!! Solen på vei opp og kaffen på vei ned!! Kan man bedre ha det :) Tror jeg blir her!!

Back