God torsdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God strålende og sprek torsdag morgen fra Bangkok. Her er en tilbake i kåken etter en forfriskende tur.
På morran måtte jeg humre til lesingen fra fellesgruppa i blokken her, var tydeligvis en som ikke klarte å holde seg i går kveld: «@Get security on the 46th floor, please. A neighbor wants a fine of 10,000 baht. The smell of marijuana is strong»
:D Ja, for dette er boten en får for all type røyking, inkl. E-sig på hele eiendommen. Naboen min fikk tilsvarende sist fredag og etter det har det vert helt tyst fra den kanten.
vell, her er dagen godt i gang og en har passert 8K steg, og det før klokka er 11.
Ha en fin fin torsdag :)

Et bilde inn Soi8 i det jeg passerte på Sky walk’en:
87e71a64ade3761b6e71c9bb44321c48.jpg

God strålende og sprek torsdag morgen fra Bangkok. Her er en tilbake i kåken etter en forfriskende tur.
På morran måtte jeg humre til lesingen fra fellesgruppa i blokken her, var tydeligvis en som ikke klarte å holde seg i går kveld: «@Get security on the 46th floor, please. A neighbor wants a fine of 10,000 baht. The smell of marijuana is strong»
:D Ja, for dette er boten en får for all type røyking, inkl. E-sig på hele eiendommen. Naboen min fikk tilsvarende sist fredag og etter det har det vert helt tyst fra den kanten.
vell, her er dagen godt i gang og en har passert 8K steg, og det før klokka er 11.
Ha en fin fin torsdag :)

Et bilde inn Soi8 i det jeg passerte på Sky walk’en:
87e71a64ade3761b6e71c9bb44321c48.jpg

Soi8 = Go Soi, for mat på Moonson

God morgen fra havet.

Snudd til dag og halvveis i turen.
Booket weekend tur til AGP på første fri helg. Aldri vært der før og vet lite om hva jeg skal gjøre der utenom å ta en pjall og se på livet

Ellers er det rolige dager. Venter i spenning på når KLM åpner for å adde EBG-kortet på MyBookings så jeg får gleden av fordelene som jeg har lest meg til vi skal få. God tid enda selv om jeg har lyst å velge sete før det blir fullt.

God helg

FQTV

Mornings fra morgenregnet i Asker. Hjemmekontor da vi uansett skal på et skoleforberedende møte for minstemann. Med gutt født sent på året er det like greit gi et par «nudge» i starten og være litt på. I kveld dukker barnevakten opp og det blir middag på Brasserie France. Ha en fin dag.

Hola fra skogkanten. Badekåpe og Evergood-kontor i dag og lunsjen blir i svømmehallen.

Gikk ganske hett for seg her i går med utestående betaling fra Range Rover-sjappa, da er kona fin og etter en meget streng samtale med gutta der så ble alt av påkost slettet.. Blir ganske mange kartonger med Wente for den summen.

God morgen fra Kongsberg.

Siste dag med muntlig eksamen nå i dag og heldigvis bare 5 kandidater. Ellers må det gjøres litt klargjøring i huset før elektriker kommer på besøk i morgen. Det kommer til å svi litt i lommeboken også, men dette er ting som bare må gjøres så da får vi bare ta regnngen når den kommer.

God dag fra bortekontoret.

Ble bortekontor på det sm egentlig er gjemmekontordag, siden det var mer praktisk, og man slipper å snike seg unna mer enn en halvtime før for å rekke middag og standup på Latter etter jobb.
Og siden jeg stemplet meg inn en halvtime for tidlig, har jeg egentlig ingen dårlig sammvittighet heller. Og siden jobben betaler, må det vel gå greit...?

Ha en god en :)

Fin torsdag fra Ris. Hjemmekontoret åpnet i 6-tiden i dag også - du verden hva man for gjort før andre våkner. Snart ut på kaffe med en kollega fra hovedkontoret før det blir mere kontorering. Bobler på Chat Noir i ettermiddag - aldri feil!

God torsdag fra Parkveien. Arbeidsdagen er godt i gang med nok av oppgaver på blokka. Forlenger nok kontortiden litt også da noen organiserer sommeravslutning hjemme i ettermiddag.

God morgen fra Lillestrøm. Her er det endelig hverdag igjen et par dager. Stor glede i heimen i går kveld etter å ha fått raidet bilen full av greier fra alle de 3 store luksusvarehusene i Sverige: Dollar-Store, Maxi Mat og Godisfabriken! Det blir ikke bedre enn det.

Fikk også min første opplevelse av å faktisk lade opp bilen på en ladestasjon. Helt magisk.

Nå kontoret. Ha en best torsdag

God formiddag fra Forus. Lunsj unnagjort. Sjarmøretappen gjenstår.

Oppdaget at en D8-flight vi skal ha hjem fra ALC i slutten av oktober ser ut til å være oppsatt med Danish Air Transport. Spennende og passe eksotisk for meg. Blir vel mest sannsynlig en 320 vil jeg tro da de har fler av den men bare én 321?

Fikk også min første opplevelse av å faktisk lade opp bilen på en ladestasjon. Helt magisk.

Ja, du liker sikkert å se maling tørke også, du …. :p

G’morgen fra utkanten her i SC. Grådig fint her på bakterrassen i dag. 14 grader er helt perfekt.

Klarte å overskrive noen filer på en ekstern disk i går .. ikke helt optimalt, for å si det sånn. Har prøvd et par verktøy for å gjenopprette dem, men ingen suksess ennå .. De jeg har fått opp igjen lot seg ikke åpne .. Siden jeg både tror på julenissen og at Jesus gikk på vannet har jeg ikke gitt helt opp ennå. Gode forslag mottas med takk.

Oh well, let the beating commence ….

God ettermiddag fra Jåttåvågen,
Her har det gått i express fart i dag. Knapt tid til å spise lunsj. Det er typisk at det drar seg til opp mot sommerferien for alle om en måneds tid.
Vei , straks utskei og over til Flymuseet for planleggingsmøte der for Sola Airshow.
Ha en fortsatt fin dag.

Back