God Torsdag

Savipix

ScanFlyer Rusty
Sawadeekap!

God Torsdag från Novotel BKK Airport. Fin natt som överträffade förväntningarna. Strax en shuttle över till terminalen för incheckning hos Bangkok Airways mot Trat och därefter Ko Chang.

Aktuell temperatur, behagliga 29 grader.

Ha en flott torsdag.

God torsdag fra Ris. Bonusdager hjemme etter at flyet i går ble innstilt og det neste var fullt. Det meste kan gjøres på teams…men ikke alt. Kuldegrader i Oslo…men fint og klart skal det bli. La dagen begynne:-)

Mornings fra Asker. Her venter vi igjen på barnehagen skal åpne, og minste mann er såpass ivrig han alt er påkledd og står ute hakker is. Da kan en espresso nytes i fredag. Først blir vi uansett. Ha en fin dag.

Gjeeesp fra Knausen. Nydelig konferanse i går med stor optimisme i det maritime om dagen. To artige tilstelninger senere og deretter middag på Bristol Grill. Må faktisk igjen bekrefte at de har Norges aller beste biffer med god margin.. for en sjappe.

Nå skal Dragen kjøre meg ned på runde to som skal avsluttes med fest på brygga og middag i marka senere.

God morgen fra Kongsberg.

Endelig ser det ut som det har gått tomt for regn oppe i himmelen. I dag er det sol og skyfri himmel. Dagen starter med et møte om en times tid, deretter har jeg lovet sønnen og bli med for å se etter bil. Vi får se hvordan tilstanden er og om det blir noe handel. Ellers blir lillesøster 50 år i dag så det blir kanskje en tur til Mjøndalen for å gratulere henne. Selve markeringen er på lørdag.

Morn fra Granka. Etter 100km og 2600 høydemeter på sykkelsetet er jeg fortsatt lettere toast. Men sykkelen er returnert og man skal i løpet av dagen finne seg et fly retning TRF, men først rekker man både frokost og litt basseng og bok.

God ettermiddag fra Bangkok. Dagen var tiltenkt som hviledag, men det ble litt kjedelig så en la ut på vandring langs kanalen Saen Saep så videre ned og rundt Benchakitti park og tilbake. Til kvelden blir det jeg som skal stå for middag som blir taco så nå begynner forberedelse med grønnsakene.
Ha en flott torsdag :)

God morgen fra Parkveien. Torsdag allerede... Straks ned til Tjuvholmen for et møte og deretter går det slag i slag resten av dagen. To uker til påskeferie :)

God morgen fra Jåttå,

En grei start på dagen her i O&G bransjen.
Morgen operasjon møter done , diverse prosjekt møter ut overdagen står for tur.
I kveld Rådsmøte i partiet.

Ha en fin dag

God morgen fra Haugesund.
Full musikk i hele dag, men enn så lenge kaffe, knekkebrød, kaviar og avocado, kan fort bli fin dag dette.

God morgen fra Romerike :)

Dagen tilbringes i ro og mak hjemme, etter mye jobbing den siste uka. Og det lades opp til nettopp - mere jobb - med nattehelg i tårnsøyla på OSL igjen, men sååå er det fri fra mandag...

Ha en strålende dag alle !

Jaaaau... fra Chiswick. Siste dag på jobb i UK. Våknet til meldinger på telefonen "sitter du fortsatt i Ultimovacs?".

Det gjorde jeg jo. For ordens skyld er det et selskap som forsøkte å lage kreftpasienter og det gikk tydeligvis ikke helt best.

Så da blir det en gravøl når jeg er fremme på LHR hotellet i kveld, tenker jeg.

Ha en bedre dag

God formiddag fra hjemmekontoret. Passelig med Teams-møter før man skal på seminar og årsmøte med derpå følgende middag på Continental. De siste dagers kjipe sms’er fra Lufthansa og SAS ble heldigvis gjort til skamme etter en telefon til bolaget i går. Lørdagens OSL-FRA-BKK, har nå blitt OSL- CPH fredag kveld og CPH-BKK lørdag ettermiddag. Ha en finfin torsdag i solen[emoji41]

G'morgen fra det vestsørøstlige .. Her var tåka på sitt friskeste på morran, så det ble noen holdingrunder i rundkjøringen ned til parken før vi kunne parkere. ;)

Skal ikke se på ting i dag, så hjemmekontoret er sparket i gang. Littegranne Teams, men ikke så mye at det er plagsomt.

Back