• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Da ble det torsdag før en kom seg hjem. Ble tatt en kjapp avgjørelse på at tog ble byttet ut med buss fra Nationalteateret da det er en person i spiret på Lysaker. Håper det ordner seg for han eller hun.

Satser på litt god søvn om 20 min. Brukte 14 timer fra hotellet i San Franscisco til Frankfurt og 13,5 t Fra-Fornebu. Det er vel derfor kona kaller meg nerd…

Glad torsdag fra Røros. Eldenforestillingen i går kveld/natt var tidenes oppsetning. Nå 4,5 time etter at jeg la meg er jeg klar for ny arbeidsdag som avsluttes med en kjøretur hjemover - om ikke helt hjem så kanskje halvveis før jeg tar en tidligere kveld. Bring it on!

God morgen fra L1. På tide å jobbe litt. Ut å spise på Hos Thea i kveld. Alt for lenge siden sist. Ha en fin dag

Morn fra hjemmekontoret. Det skal jobbes og det skal lekes i barnehagen på arbeidsgivers regning. Godt kompromiss spør du meg.

God morgen fra toget. Bortekontor med litt møter i dag. Har vært nokså brå overgang å gå fra full-on råkkestjernetilværelse til salat, knekkebrød og trening. Men en kjapp måling siste dag av ferien bekreftet at det faktisk er sånn ca tvingende nødvendig.

Så om jeg klarer å holde planen skal jeg være flink i sånn ca 10 uker. Det er nøyaktig 10 år siden sist jeg gjorde det samme, med suksess. 31/7 2013 og 31/7 2023. Satser på å få til det samme nå. :)

Ha en best dag

G’morgen, ja ..
Etter å ha brukt livvidde 36 tommer siden .. tja, siden Fornebu stengte, kom jeg meg i går komfortabelt inn imet par nye jeans med livvidde 34. Det CoreMOW ikke klarte, klarer valpen. En time tur i skog eller park hver morgen gruser torturkjelleren og dens maskineri.

26 grader ute men ikke fullt så fuktig som vanlig. Det ser imidlertid ut som at naturen vil kompensere i ettermiddag ved å åpne takslusene ….

Nå skal det leses litt om Skippy før hamsterhjulet startes ….

Glad torsdag fra Forus. Da nærmer denne arbeidsuken seg slutten og det gledes til langhelg. Det logges ikke på igjen før tirsdag morgen. Godt mulig det blir en tur opp til Ålgård for å se deLillos spille konsert i kveldingen. Ellers tar jeg fridagene som de kommer. Fortsatt fin torsdag forumister!

Godt mulig det blir en tur opp til Ålgård for å se deLillos spille konsert i kveldingen.

Trodde du var såpass fan av de, at det ikke bare var "godt mulig"?

(Og mens jeg skriver dette ser jeg i en gitargruppe på FB at gitarteknikeren deres lurer på om det finnes en Martin D-28/18 i området som han kan få låne).

Ellers god dag fra gjemmekontoret. Interessant dag med ,itt voksenopplæring i bruk av tolltariffkoder. Godt det snart er helg.

Ha en god en :)

Hei fra Skotland.. Lite kilt og whisky-smaking her gitt.. To lange dager så langt med møte på møte på møte.. Hadde det ikke vært for et nestn like kult tema som fly - shipping, så hadde jeg nok hoppet ut av vinduet her..

Glamorøst er det i det minste i shipping da? Nei, det ble booket feil så det blir SAS Go i morgen i ei 737 fra Smart Lynx.

God ettermiddag fra hybelen i Bergen, her sov en fram til 13 blank før en spaserte opp til opphavet på kaffe og prat. Der strir en med masse greier etter et familiemedlem uten livsarvinger, som har bodd det meste av livet i USA gikk bort. Det være seg å få stanset utbetalinger fra Sosial security og få oversikter over eventuelt utestående «over there».
Tenker at tingretten får ta styringen på det boet ja.
Ellers har vi behagelig sommervær her, hvor solen tidvis titter fram.
Senere blir det litt mer soving før nattevakt #2 tar til litt før midnatt.

Ha en glitrende flott ettermiddag :)

God torsdag kveld fa Oslo. Har aldri vært Hos Thea jeg. Men hørt at det er noe av det beste Oslo kan å tilby matmessig. I dag har man ikke gjort så mye annet spennende enn at man har tatt helt nøyaktig to øl med en venn, verken mer eller mindre. Var på quiz i går på toppen av St Hanshaugen, den regnet jo vekk. Makan til vær.

Hei fra Skotland.. Lite kilt og whisky-smaking her gitt.. To lange dager så langt med møte på møte på møte.. Hadde det ikke vært for et nestn like kult tema som fly - shipping, så hadde jeg nok hoppet ut av vinduet her..

Glamorøst er det i det minste i shipping da? Nei, det ble booket feil så det blir SAS Go i morgen i ei 737 fra Smart Lynx.

Du bodde feil sted… Jeg var invitert 3 år på rad til en kunde som leide en liten farm av Prince Charles…da lå kilten klar når vi kom og det var med og uten boxer ettersom om Dronningen var i nærheten eller ikke:-)

Du bodde feil sted… Jeg var invitert 3 år på rad til en kunde som leide en liten farm av Prince Charles…da lå kilten klar når vi kom og det var med og uten boxer ettersom om Dronningen var i nærheten eller ikke:-)

Som halvt skotte så vil jeg si at kilt er like lite normalantrekket i Skottland som bunad er her. :lol:

Som halvt skotte så vil jeg si at kilt er like lite normalantrekket i Skottland som bunad er her. :lol:

Ja, men begge deler er festantrekk

Har faktisk både bunad og kilt. Sistnevnte vant jeg på en lotteri når jeg studerte der

Back