• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen,
Da var det plutselig torsdag og det sludder utenfor. Begynner å få troen på litt skigåing i helgen ute i "Someonesland" eller på Frognerseteren om dette fortsetter.

Litt til og fra fisking i dag.

Dagens lærdom er for øvrig å ikke kjøre oppdatering på telefon når en har brukt telefonen til å stille inn steketid på brødet.

God morgen fra Hvalstad. Barna er servert frokost og vi ligger før skjema, så må legge oss i holding før barnehagen åpner. Hvis Yr fortsetter å bomme med 1 grad på værvarselet ser det også ut som jeg i kveld kanskje bør gjøre noe snøen som kommer ned vesentlig hvitere enn meldt. Men først kontoret. Ha en fin dag

God morgen fra bortekontoret.. Masse snø i knausen i dag så det er bare å følge sjekklisten hvor alt av støttesystemer og antispinn skal av, samt sport på.

Torsdag allerede.. Sjukt. Årets hyggeligste ikke-private julebord er i kveld hvor 400 shippingfolk skal kose vannet av seg med Det Norske Sjømannskor som virkelig vet hvordan man lager julesteming.

God morgen fra Ruters grå. Dag tre av fire i rettsaken jeg har vært meddommer i venter..De to dagene som var var ganske langdrygelige, var et par meddommere som var ganske langt ned i stolen på slutten av de to forrige dagene.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Bergen. Fin flytur over fjellet i går. Klart vær og fin utsikt når vi nærmet oss Bergen. Nå skal jeg på et møte på HVL og prøver i den forbindelse nye bybanelinjen som åpnet i helgen. Utsikten fra barndomshjemmet.

Attachments

• FB_IMG_1669278690344.jpg
    FB_IMG_1669278690344.jpg
    35.9 KB · Views: 221
Morn fra SØ Kalnes. Her skal man skravle litt med folk som faktisk bruker, og ønsker å bruke, produktet vi lager. Det pleier alltid å være givende å se at man faktisk driver med noe som gir andre verdi.
Julebord med jobb i kveld blir nok også hyggelig vil jeg tro.

Ellers er det doble poeng på SAS MC nå og i helgen, så får kanskje gjøre unna litt julegaveshopping. Satser på å klare det helt uten å måtte dra i en fysisk butikk

Glad torsdag og thanksgiving fra Seattle Sheraton. Haddeen av de fineste innflytningene til Seattle jeg harhatt noen gang i går ettermiddag. Solnedgang og knallutsikt til både sentrum, Bainbridge og de to Boeing fabrikkene. Ute med bagasje og gjennom imigration på 30 minutter…til tross for at Icelandair hadde sjekket oss godt i 10 timer:-) ut å gåtur, drikke kaffe, spise frokost forbi tarfergen ut til Bainbridge og familien i formiddag. Noen torsdager er ekstra best!

Happy fridag til alle i visse vesten, ja. Her bærer det straks mot NEderland på jobb. Det vil si, jobben starter i morgen, men i kveld skal jeg sitte og mekke litt spillelister og ymse på hotellet i Brussel.

Har fått feiret bursdagen til moderen allerede og nå skal siste drøye timen nytes med "hun her heime". Siste turen før jul!

Ha en stilig dag

God ettermiddag fra Forus,
Som vanlig en god og travel dag i prosjektet her i sørvest.
Vi feirer delleveransene til PUD'en i kveld og Teamet tar en bedre middag på byen. Fare for at det kan bli noe sent hjem ja..........
Ha en fortsatt fin torsdag.

Hau hau fra den visse vesten, den østlige siden. Det er Thanksgiving og familiekos og kvinnemennesket er allerede på krigsstien. Alt ‘rotet’ hun (og jeg) har samlet sammen på kjøkkenet MÅ ryddes bort NÅ så hun får plass til å gjøre klar etegildet. Jeg prøvde meg med at kaffen blir kald og fikk merkelig nok gjennomslag for den.

Jaja, jeg får finne en boks så vi får fred mat ….

Happy fridag til alle i visse vesten, ja. Her bærer det straks mot Nederland på jobb. Det vil si, jobben starter i morgen, men i kveld skal jeg sitte og mekke litt spillelister og ymse på hotellet i Brussel.

Bongos der, altså...

God dag fra et gjemmekontor nær meg.

Gått greit fram til nå. Så var det plutselig - om ikke dritt som traff vifta, så i hvert fall en passe stor promp. Sånt som skjer når en avdeling sier "fiks", og jeg bare "Ok..?", og så var det ikke så lett å fikse når man får noe hivd i fanget.

Snaaart helg!

Ha en god en :)

RANT:
Kan flyselskap bare slutte å sette gate f-ing closing 50 minutter før avgang så vi må klappe igjen arbeidet på laptop'en og løpe til gate. Bare for å oppdage at det er crew som håper de kan komme tidlig hjem. Prioritet boarding gjengen som satt og jobbet må legge håndbasje over rad 32 og så må vi alle sitte her i en klamvarm 320 i uendelighet og vente på boarding complete og at vi ikke har spart inn et f-ings sekund. Vi har bare blitt sinte, svette og mindre effektive.

Aaaaarrrrrgh...

Rant over

Nei vent

ARRRRRGGGHHHH møkkaselskap

Ok. Rant over på utsiden

Ja, da var første episode av Etegildet over. Snart blir det eplekake og iskrem.
Freden senker seg, og da får man lese litt om hvordan det går med Skippy, ølboks-AI'en i verdensrommet.

Back