God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Oi oi, noen må ta ansvar her så det finnes god morgen tråd før klokken er 07.00 en herlig torsdag, så god morgen!

Blir en vanlig kontoreringsdag. Skulle så gjerne hatt en siste skitur før alt blir ødelagt i kveld, men finner ikke helt tiden til det mellom jobb og coronavakt. Eldstemann skal ut av isolasjon i morgen ettermiddag og så langt har ingen andre fått det i familien. Satser på at karantenereglene for familie reduseres noe i løpet av en pressekonferanse i dag.

Så er det jo Trippeltrumd i dag noe som betyr at Meny ikke kunne levere mat hjem i dag da jeg forsøkte å bestille i går... Med andre ord nok av store problemer å hanskes med her på Prærien.

God morgen fra kjøkkenkontoret. Godt i gang med dagens oppgaver. I går gikk jeg over 11 kilometer inne…fint å bevege seg når man har teams/telefonmøter. Fint å se at tross rekordhøy smitte så går antall innleggelser ned…kan love bedring for næringen vår. Ha en bra torsdag der du er.

Goood morgen fra Stavanger. Her er en i gang med indretjeneste som klesvask mm. Frokost er inntatt og kaffe nytes sammen med siste rest av julekaker. Så da skulle en være klar for videre fremdrift på prosjekt «sommerkroppen 2028» :D
Utpå formiddagen skal en til Kiwi å handle, og mellomste datter har lært, for hun skulle være med å ta sin handling.
Ha en glitrende flott torsdag :)

God morgen fra tårn"kontoret" på ca 80m høyde, hvor nye fly skal parkeres. Dessverre er også denne januar og februar som de siste årene. Selskapene har redusert godt og det merkes. Men går bruke litt av vakten til å ta en treningsøkt i en pause

Ha en flott dag folkens

God morgen fra Kongsberg.

Da er kone og barn sendt på henholdsvis jobb og skole og roen har senket seg i heimen igjen. Sønnen klarte oppkjøringen i går og konsekvensen av det er at kona tok ene bilen og sønnen den andre slik at jeg er billøs her hjemme i dag. Matbutikken er like bort i gaten her, så trenger jeg noe får jeg bruke beina så det skal gå greit.

Ellers lite på tapetet her som vanlig. Jeg skal delta på et digitalt møte på jobb i dag. Kjekt å ha litt kontakt med fagmiljøet innimellom.

Morn fra Kolsås, hvor man lurer på hva de har i kaffen på Meteorologisk Institutt når værvarselet for i kveld ser slik ut:
OQLKKZo.png

Nesten så man burde sitte ute for å oppleve temperaturstigningen.

Venter forøvrig på en pakke med PostNord, hvor de på nett estimerer at den kommer på mandag, men i appen så sier de den kommer i dag. Gleder meg til mer normal hverdag i hardware-verdenen så man kan velge bedrifter som bruker Posten i stedet for, og ikke må ransake nettet kun for å finne noen med varer på lager

Hei fra knausen. Junior er i dag ute av isolasjon og vel levert på skolen, hadde helt glemt at vi hadde en ny Drage-van utenfor.

Peisen er fyrt opp (97% på grunn av kos) og resten av familien venter vel snart frokost. I dag kjører vi mimosa-fritt, da hjemmekontor faktisk er best edru.

Mornings. Her er begge barna levert og har til og med fått lagt enn en liten treningsøkt mellom levering og første teamsmøte som nå tar til. Polferd og lunsj med en bergenser i Asker er dagens innsats for å bryte opp hjemmekontorkjedsomheten. Så blir det å ta med barna på en bursdag på Peppes senere i dag. Ha en fin dag dag

God morgen fra Lillestrøm. Her har man fått kontorert litt og vært ute og handlet ferske reker. Nå bærer det avgårde til Aleris for min første "gammelmanns helsesjekk". Lovet meg selv at jeg skulle begynne med dette når jeg ble 50. I år fyller jeg 50.

MAKAN!!!

Det eneste positive med å fylle 50 er jo at man faktisk får gleden av å feire 50. Og selve feiringen da. Åjåjåj som det skal feires uti august der en gang.

Men altså først til Doktor Dyregod.

Ha en fin en.

Venter forøvrig på en pakke med PostNord, hvor de på nett estimerer at den kommer på mandag, men i appen så sier de den kommer i dag. Gleder meg til mer normal hverdag i hardware-verdenen så man kan velge bedrifter som bruker Posten i stedet for, og ikke må ransake nettet kun for å finne noen med varer på lager

JA, det er jeg 200 prosent enig. Gleder meg veldig til mer normal hverdag i hardware-verdenen!!
Bare et eksempel: Søsteren min bestilte seg en ny skjerm i november og det er forventet at den blir levert i mars.

God formiddag fra Forus. Dagens lunsjpause er akkurat avviklet og nå sitter man her med en Pepsi Max og funderer på hva man skal finne på resten av dagen. Ha en fin dag forumister!

Bare et eksempel: Søsteren min bestilte seg en ny skjerm i november og det er forventet at den blir levert i mars.

Hva slags skjerm skulle hun ha? En kjapp titt hos Komplett, viser masse på lager. Levert i løpet av et par dager, og man kan velge mellom Posten og Postnord til og med. Har selv ganske ny skjerm som ble bestilt derfra i sommer, og hentet på den lokale Coopen etter et par dager.

Ellers god dag fra gjemmekontoret. Her går ting overraskende bra, og etter gårsdagens kabelbrudd klarte også Telenor å levere internett igjen et halvt døgn før de egentlig "lovte".

Ha en god dag :)

Hei fra knausen. Junior er i dag ute av isolasjon og vel levert på skolen, hadde helt glemt at vi hadde en ny Drage-van utenfor.

Peisen er fyrt opp (97% på grunn av kos) og resten av familien venter vel snart frokost. I dag kjører vi mimosa-fritt, da hjemmekontor faktisk er best edru.

Er det en slik IX 50 dragen kjører?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva slags skjerm skulle hun ha? En kjapp titt hos Komplett, viser masse på lager. Levert i løpet av et par dager, og man kan velge mellom Posten og Postnord til og med. Har selv ganske ny skjerm som ble bestilt derfra i sommer, og hentet på den lokale Coopen etter et par dager.

Ha en god dag :)

Er veldig tilfeldig hva som er å få tak i til tider. På kontoret prøver sjefen vår å skaffe oss skikkelig gode skjermer men det er visst kul umulig, ser andre avdelinger har tydeligvis fått skjermer med lys i alle regnbuens farger på baksiden, så man tar tydeligvis det som er å få tak i

Kan sende dere skjermer hvis dere sender oss dopapir…. ;)

G’morgen. Solen er på vei opp. Godt med en tur i boblebadet på morran. Snart blir det å dykke ned i vpn-virvaret igjen …

Er det en slik IX 50 dragen kjører?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nope, hun kjører slik IX40.. Litt merkelig bil egentlig og rart den får så fryktelig mye applaus. Den mangler litt kraften til IX50, luftfjæringen (som er et must på en så tung SUV, og firehulsstyringen (den har uvanlig dårlig svingradius)..

Hennes er massivt utstyrt, og skulle man da ha IX50 så er det jo X5 pris, og det må jeg si er en bedre bil.

Terningkast fire fra denne kanten.

Back