God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Da er frokosten fortært, litt lekser og krangling unnagjort og barna sendt på skole. Blir å fortsette på en presentasjon som skal holdes samt litt medarbeidersamtale. I ettermiddag bør vel båtvalg landes. Noen alternativer til Ibiza og Askeladden med spyletoalett i 20-24 fotsklassen som anbefales?

God dag fra Hvalstad. Her er leveringen fra Meny nettopp unnagjort, og jeg kan fortsette med hjemmekontoreringen. Siden jeg har vært ekstremt effektiv i prokastrineringen de siste par dagene, så ble det plutselig litt travelt. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Her må man jobbe, mens kona prøver, uten mye hell, å finne en behagelig posisjon på sofaen. Litt vanskelig å finne arbeidslysten kjenner jeg, så må nok ha en god pause i solveggen senere i dag.

God morgen fra Lillestrøm. Her blir det en helt ok dag, tror jeg. Litt søtt med en fyr som svarte på en Teams invitasjon i går at; "jeg kommer, hvor skal vi møtes?".

Hvor begynner vi da? Vi får se. Jeg skal forsøke å ha et lite kurs for vedkommende i dag og har satt opp et dummy-møte. :)

vel, vel... ha en strååååålende dag.

UPDATE: Dææææven... leste en sak på siden til Bizflyer i dag om at SAS istedenfor å kansellere flyvninger i sommer, heller setter dem opp med flytyper de ikke har lenger eller som ikke brukes på ruten. Sjekket vår booking til NYC, og jammen sa jeg smør. 737-700 til CPH, 340-300 til EWR... også videre. Det var innmari utspekulert måte å gjøre det på altså. :)

Last edited:
UPDATE: Dææææven... leste en sak på siden til Bizflyer i dag om at SAS istedenfor å kansellere flyvninger i sommer, heller setter dem opp med flytyper de ikke har lenger eller som ikke brukes på ruten. Sjekket vår booking til NYC, og jammen sa jeg smør. 737-700 til CPH, 340-300 til EWR... også videre. Det var innmari utspekulert måte å gjøre det på altså. :)

SK901? Tror den er ute av bildet i år ...

G’morgen. Sommeren fosser fremover og pollenhælvetet setter stadig nye rekorder. Snart mer pollen på biltaket enn man er vant med sne i Norge ..

Ny arbeidsdag i kjømda. Men først må bikkjer mates, kaffe drikkes, forum leses ... Det er bare sykt, sykt travle dager ...

Og Bowie traller om gummistrikker på radioen ....

SK901? Tror den er ute av bildet i år ...

SK 901, ja. Hadde ikke regnet med at det ble noe altså. Og slett ikke etter siste tids vaksinenyheter. Så det er ingen katastrofe, hvis man bare får tilbake poengene.

Back