• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen. Det ble bestemt at løpetur før slalom var stress, men snart bærer det til fjells i Oslo. Booket meg forresten en egotur til Chigago i Desember i går. Var eneste ledige C setet som var å oppdrive med sas siden Kina utgår. Satser på snille værguder mtp forsinkelser i Chicago.

Kom på i natt at jeg glemte å booke hotell for de 30000 Choicepoenge som utløp i går, men det overlever jeg nok.

Nyt dagen, været er iallfall lovende hef.

God skjærtorsdag fra hovedstaden.

Trakk et vinnerlodd hos Power i går og vant dermed muligheten til å legge igjen penger hos dem i bytte mot en PlayStation 5 [emoji14] Ikke sagt noe til arvingen enda, men tipper det blir populært.

Ellers få planer for påsken hjemme. En sykkeltur til de halvvaksinerte gamle for et smittevernvennlig besøk står på agendaen for i dag, ellers tar man livet med ro og nyter noen fridager.

Ha en finfin torsdag!

God morgen fra Beitostølen. Her startet dagen med et 20km skirenn. Høyst uoffisielt, men dønn seriøst. Dog ødela koronareglene planen om fellesstart. Men som man vet, Strava lyver ikke, og slo brodern for første gang på veldig lenge. Ha en fin dag

God torsdag fra Lillestrøm. En virkelig super duper torsdag. Kl 13.05 første skudd i armen med Pfizer ;)

God torsdag fra toppen av Knabben. Nydelig da for en tur opp på Drammendalens tak. Nydelig vær, godt turfølge og god kaffe. Til og med en contrail på himmelen som budskap om bedre tider. Ønsker alle en god påske!
9c52b6a8448fd4e1f60440234ba2255d.jpg

God dag fra Lillestrøm. Har sittet og bestilt litt fiskeutstyr via viatrumf.

Skal forsøke å finne redningsvester også, men det ser verre ut. Helly Hansen kan man kjøpe igjennom viatrumf men da koster de 500,- mer pr stk enn på XXL. Så det utgår.

Kort oppsummert så har man jo inni granskauen mye tid til å sitte og finne ut av sånt om dagen.

Ha en fin og avslappende Skjærtorsdag

God skjærtorsdag
Har hatt ansvar for åpen kirke idag, og det kom en god del folk innom for å tenne lys og sitte i stillhet, eget opplegg for barn som også mange hadde glede av

Ha en god dag videre

God ettermiddag fra Forus. Her er vi i gang med ukas siste vakt. Og kan fort bli av det rolige slaget. Ha en fortsatt fin skjærtorsdag forumister!

Kort oppsummert så har man jo inni granskauen mye tid til å sitte og finne ut av sånt om dagen.

Ha en fin og avslappende Skjærtorsdag

Tjaaaa .... vetikkeheltdet ....

G'morgen fra Solskinnet . Vinteren har ikke heeelt sluppet taket - blir et par netter med minusgrader ... Men fint på dagtid, så det gjør ikke så mye.

Hjemmekontoret er åpnet, vpn-tunellen smurt og Spocks Beard synger om Sne ..
En gammel plageånd er tilbake, men etter noen ondskapsfulle tastetrykk fra min side har han sikkert funnet ut at han bør plage noen andre flyselskaper isteden ...

God ettermiddag fra Oslo - her ruller Olsenbanden i bakgrunnen på Tv2 Zebra. Har ikke akkurat blitt offer for noen aprilspøker - er nok ikke helt på moten lengre. Men at jeg har gått en liten tur er ikke en aprilspøk iallefall. Virker som det er greit å gå på beina i marka (som var egentlig det turen var til for - å sjekke forholdene) så i morgen tenker jeg skal starte på postene i Ola Dilt turorientering.

Back