God torsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra en grå Prærie. Blir jobbing frem til 12.00 før en arving skal hentes hos besteforeldre. Har funnet igjen noen muskler i korsryggen etter langrenn i tåka i går, faktisk funnet dem så mye at jeg våknet i natt. Tipper det er straffen for å ikke tøye etter tur.

Vi skal visst se på kjøkken i ettermiddag også. Det er så eksklusivt at de tar penger for tegnetimen så da må det jo være bra? Ble iallfall litt beroliget da et par meglere har sagt en vil få det tilbake ved et eventuelt hussalg som vi også går å lurer på. Markedet er jo helt spinnvilt, men det er jo bare til glede frem til man har solgt.

God morgen fra Forus. Kaffen er i koppen. Mailboksen er det kontroll på, så da er det bare å lene seg tilbake å se hva denne dagen måtte bringe av utfordringer. Ha en fin en!

God morgen fra Mjøndalen. Rimelig grått her i dag. YR.no har livet sol fra blå himmel til lunsjtider, så da blir det en tur for å lufte seg. Ellers lite å melde.

Mjøndalen-out!

God morgen fra Beitostølen. Solen skinner såvidt gjennom skyene. Så får man se hvordan været utvikler seg og hvordan dagens skitur går. Har minst et Teamsmøte på agendaen, samt vi skal arrangere skirenn for barna. Da kan det vel bli afterski på far også. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Det tastes på et tastatur mens man ser ut på tåkeheimen, selv om det trues med blå himmel og 7-8 grader senere i dag. Solbrillene ligger klare selv om jeg ikke tør håpe på permanent vår enda

God dag fra Lillestrøm. Det er pussig hvordan hver dag i det siste har startet med litt positiv energi og sånn "i dag ser det ikke så galt ut. Dette blir en fin dag", og så har det bare ramlet den ene mursteinen inn etter den andre. Sånn jobbmessig altså.

Makan. Men i morgen er det helg og det er noen uker siden sist jeg gledet meg så mye

Ha en fin en

Ugh .. etter den søte kløe (les: stikk i armen) kommer den store Verken. Absolutt ikke i toppform, og skal tilbake i bingen så fort jeg får satt igang bikkjematen. Men må nok opp og jobbe litt etterhvert ...

Ser ut til å bli en ny flott vårdag. Over 20 grader i går og ser ut til å bli det samme i dag. Værvarslet for den neste uka sier regn, regn, regn men det skal ihvertfall holde seg mildt.

Ja, de sier at andre dose treffer hardest, og det stemmer ihvertfall for meg.

Back