God torsdag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Morn fra Lillestrøm og hele Norges deltaby. ;)
Torsdag alt og fredag i morgen alt. Ja uka flyr! Hjemmehelg står på programmet denne gangen, men neste helg skal Comfort hotellet på flyplassen i Bergen testes ut for første gang! Må jo sjekke det før Widerøe turen i april. ;)
Ha en fin en!

Glad morgen fra Røros. Klar for nok en dag med mange møter - både interne og eksterne. Innimellom fylles det på med nok skritt også...her kan man jo f.eks gå på bena til flyplassen:-) Hjem til Ris med Widerøe i ettermiddag. Ha en digg torsdag!

God morgen til dere i øst fra oss her ute på øya, har sittet for en meget sjelden gang benket foran TV'en i kveld - Nelida "One little Elephant" en skikkelig hjerteknuser og litt av en historie...samme dagen som Trump opphever noen av forbudene mot Elefant jakt

God morgen fra Sandaker. En espresso før vi beveger oss mot barnehage og jobb. Planen i ettermiddag er å se på et hus. Ha en fin dag

Hei, det er torsdag - dagen startet litt fær kl 06:00 og var på kontoret litt over 06:30 - viktig dag - det er jo torsdag.

Ser at SAS fraktet noe mindre trafikk i februar - men bra nok for overleve :)

Jan

God torsdag fra gullstua på OSL. Kom tidlig i håp om å komme med tidligere flight da det er meldt sne både her og i køben, men med full flight var det ikke mulig.

Det er uvant å reise ut på torsdag og de er også uvant å reise med vinterjakke. Det er meldt 10 grader under normalen i Virginia så en vindjakke kunne blitt en ubehagelig opplevelse. Hotellet har utebasseng så optimistisk tar jeg likevel med badebukse. Ser ikke helt hvordan jeg skal få brukt den, men det er jo mulig å være optimist.

Ha en god en alle som ser optimistisk på å klare værutfordringer og connections.

Og der var flighten meldt 15 min forsinket.... så tide å se på alternative ruter til washington.

God morgen til dere i øst fra oss her ute på øya, har sittet for en meget sjelden gang benket foran TV'en i kveld - Nelida "One little Elephant" en skikkelig hjerteknuser og litt av en historie...samme dagen som Trump opphever noen av forbudene mot Elefant jakt

MAKAN!!! Så trailer på YouTube nå. Den må jeg få sett :(

Morgen fra Nationaltheatret stasjon. Venter på t-banen. Nok en laaaaaang dag med presentasjoner og pizza og øl på jobben i kveld. Bah... jeg trenger ferie

Booket forøvrig nok en av Bongos Tryllereiser mer ambisiøse "fluer per smekk - turer" i går. 2 dager jobb i USA, 2 dager jobb i Brasil, 1 dag jobb i Paraguay og muligens en dag jobb i Argentina... på 9 dager inkl reise. Tralala.

Morn frå Trondheim. Kan jo prøve å få gjort noko fornuftig? Snart påskeferie og ny flytur, heilt til BGO!

Det snør det snør tiddelibom.
Og så jeg som trodde våren var kommet. Makan!

Heldigvis er formen bedre, og jeg er i jobb igjen. Straks lunsjmøte. Bare synd det er meg som skal stå for mesteparten av snakkingen, så da blir det ikke så mye spising.

Ellers er det mye snakk om kvinnedagen i dag. Selv ser jeg mest frem til Steak & Blowjob day. Men som vanlig blir det vel bare 1 av 2 der også. Altså biffen. Men heeey! Bedre enn ingenting.

Nuvel! Husk å være snille med elefantene i dag!

15 min forsinkelse skal normalt sett ikke være noe å bekymre seg over.
Endte opp på 35 minutter, men rakk flyet. Havnet ved siden av en USA-ianer som tror på free sating. Hadde tatt mitt sete og gikk videre til å ta andre seter. Han ser ikke ut til å gi seg så regner med god plass. Kanskje 40% belegg her i økonomi etter boarding completed.

Ser av nye filmer at Darkest Hour står på ettermiddagens program, den har jeg ventet på. De har også Shape of Water som må sees pga alle prisene den har fått.

Endte opp på 35 minutter, men rakk flyet. Havnet ved siden av en USA-ianer som tror på free sating. Hadde tatt mitt sete og gikk videre til å ta andre seter. Han ser ikke ut til å gi seg så regner med god plass. Kanskje 40% belegg her i økonomi etter boarding completed.

Ser av nye filmer at Darkest Hour står på ettermiddagens program, den har jeg ventet på. De har også Shape of Water som må sees pga alle prisene den har fått.

Ingenting er som dårlig belegg på økonomi når man flyr økonomi, kanskje man kan ende opp med et sete ved siden av seg. Evt en firerrad i midten. Måtte du gå i skranke og få boardingkort den her gangen og?

Jaja god ettermiddag har det blitt her, litt mer jobbing før det blir buss til legen. Ser det er litt avvik på den bussen i dag pga brann på gjenvinningsanlegg, men berører ikke hvor jeg skal av, blir bare en liten omkjøring i følge Ruter.

[QUOTE
Ser av nye filmer at Darkest Hour står på ettermiddagens program, den har jeg ventet på. De har også Shape of Water som må sees pga alle prisene den har fått.[/QUOTE]

SAS har hele 10 filmer ombord som enten fikk Oscar eller var blant de nominerte. De har fått en del nye filmer nå. Du har jo Three billaboards outside Ebbing, Missouri også, den var bra syntes jeg.

Flere 2-setere på siden som er helt ledige, men ingen ledige 4ere på midten.

Måtte få boardingkort i skranke, men denne gangen klarte de gi beskjed om det.

Hoy torsdag fra flytoget, retning OSL. Kontoret på Sola må besøkes på vei hjem, da i forhåpning om at en slipper oppmøte i morgen. Da skal tannlegen innkassere litt av ordrereservene han har hos meg. Også legen skal ha sitt, men greit å samle slikt til samme dag da.
Ha en fin en.

Hopp og hei .. Det første jeg så da jeg våknet i morges, var 'Uw vlucht is geannuleerd' på skjermen på mobilen. Selv om jeg ikke er stødig i Utenlandsk, tok jeg den. KLM fikset imidlertid den på strak arm da jeg kontaktet dem via Facebook, så da blir det United og SAS isteden og jeg ankommer OSL godt før det som var planlagt. Sånn går det når man ikke bruker Bongos Tryllereiser. :up:

Bælkald vind ute, og hvis det er like kaldt der Robert skal, vil vinterjakka komme godt med. Ser ut til å holde seg utover neste uke ihvertfall.

Bilparken i Washington er ganske så forskjellig fra Texas. Dette kunne nesten vært Europa.

Og offentlige busser har lokale folk med ugrei tannstilling og skikkelig kraftig BO.

. De har også Shape of Water som må sees pga alle prisene den har fått.

Så den filmen en stund siden.
Måtte bare slå av, den var gørr, trist og tåpelig, alt rullet inn i surreball.
Anbefales ikke på det varmeste.:rolleyes:

Back