• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God torsdag fra Lillestrøm.

Kokosbollene er spist opp, og konseptet byttet ut med en boks Lily O'Brien's sjokolade.

Straks bærer det avgårde til kontoret.

Ut på Nøgne Ø "seminar" med en kompis i kveld, så det blir neppe å starte morgentråden imorra.

Ha en fin en

Go morn fra Trondheim:D
Neppe like morgenfrisk som elefnaten,men det øker etter inntaket av en rad Volluto espresso ;)

Ha en strålende dag :D:D:D

Goooooood morgen! Oppe kl 4 i dag. Nå sitter jeg og blomstrer på lufthavna og venter på at vi skal begynne ombordstigning til Ozlo. Her snør det og traktorene ruller over rullebanen.

Ha en fin dag!

Annoyance Daily:

1) hvorfor f**n reiser folk seg på Bryn og prikker deg på skuldra, der du sitter i midtgangen. Du skal ikke av før på Oslo S, ditt suppehue!!!

2) Hvorfor tilbyr ingen nordmenn setet sitt til gamle folk som knapt klarer stå på beina lenger? Skamme seg

Voldsomt morgenkvikk start i dag da dere. Er på favorittbussen der alle har egen to-seter så tidlig. Og etter kl 7 er det køfritt i kollektivfeltet også så det går unna. Pri 1 er å komme seg i hus og få en varm kopp kaffe. Ha en fin dag med eller uten kø.

God morgen fra Sola!

Grynt og atter grynt! Og sånn er det med den saken i dag! :p

Ha en fin en forumister! :)

God morgen. Da er systemene fyrt opp på Prærien. Forhåpentligvis er alle tilganger på plass i dag, så jeg slipper bruke fullt så mye tid på telefonen med IT. Kona er ute på vift i kveld, så da jeg jeg slappe av med litt Breaking Bad på TVen så snart krapylet er sendt i seng. Ha en fin dag

Som nevnt av han på Sola, grynt...

Kaldt her ute i Tananger, sikkert ikke så ulik temperatur som de minus 11 det er på SVG.
T.o.m. i garasjen er det kaldt, varmeovnen slått på, så satser på at det ikke fryser :drunk:

Sikkert kaldt når jeg kommer på jobb også.

Ha en varm dag forumister :)

Flott temperatur minus 17,5 grader i Groruddalen i Oslo - fly flate hvor kaldt det kan bli på Østlandet.

Gjør klar kameraet til i morgen - en tur til AMS via CPH og får håpe at gradene ligger på rundt null grader.

Ha en flott torsdag.

Jan

Annoyance Daily:

2) Hvorfor tilbyr ingen nordmenn setet sitt til gamle folk som knapt klarer stå på beina lenger? Skamme seg

Fordi gamle folk i Oslo blir fly forbanna om noen hinter om at faktisk er gamle ved å tilby dem setet. Been there...

God morgen fra en snødekt prærie. Planen med å gjemme seg bort her like utenfor sentrale strøk for å få gjort noe funket ikke da jeg glemte å logge av Lync... Kort dag for det håper jeg.

God morgen fra noe sydligere breddegrader. Gradestokken utforbi viser over 30*C, men den står i solen men her er vel omkring 15*C i skyggen. Nå nytes litt kaffe før vi legger ut på dagens aktiviteter. Det blir ikke strand, det et for kaldt.

Ha en flott dag :)

God ettermiddag fra Vinterland( ellers Snillfjord )! :)

Her har snøen stoppet å lave ned for en stund, og godt er det, for nå er det mer enn nok. Litt lunsj er neste plan her i huset. Deretter må handleliste ordnes, for det moderlige opphavet har ytret ønske om litt shopping i ettermiddag, så da kan man vel fylle diverse skap i samme slengen. Tror jaggu en skal få kjøpt skiutstyr til småkrypet i familien, da 8-9 klasse fra den lokale skolen skal på leirskole om noen uker, og da er ski obligatorisk sies det.

Nåvel, ha en fortreffelig en! :)

Dårlig med strandliv her hos meg og ....

G'morgen .. heldigvis smeltet all isen på trærne over natten så da begynner vi på ny frisk i morgen kveld. Men lørdag morgen er helg, så da er det ikke så mange på veiene ..

Mulig Toppmøte i by'n til uka .. Elgen trykker F5 hvert tiende sekund for å være sikker på å være færst med nyheten. Selv Gruffalo løfter lett på øyenbrynet.

Bakfull - i seng kl 4 og da var den dagen gått. Men ok nei klarer å få noe ut av det håper jeg. I morgen er det årets første men ikke siste flytur til verdens mest eksotiske by Trondheim. Dagsmøte gitt så får ikke tilbrakt mye tid der oppe men sånn er det. Optiontown gikk igjennom på begge legs og med SAS IT smutthull kan jeg trikse litt i den andre enden av møtet om jeg vil tilbringe litt tid der.

God ettermiddag fra Stavanger. Nydelig vær i Stavanger i dag. Usikker på hvordan jeg skal til forholde meg til varslet væromslag. Liker best når sola skinner. Og det kunne gjerne holdt seg kaldt over helgen hvertfall. Uansett. Ingen større planer for ettermiddag og kveld bortsett fra at jeg mistenker at en "date" med vaskebøtta hadde vært på sin plass.

God ettermiddag fra bussen hjem fra jobb. Teller på knappene om jeg kan klare meg uten diger vinterjakke på Gardermoen i kveld og i morgen tidlig. Har liksom ikke lyst til å ha den med til Karibien.

Ha en fortsatt god en alle som lurer på de store spørsmålene i livet.

Back