• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Torsdag!

mcduck

ScanFlyer Gold
God torsdag fra Kristiansand

Bilen venter enda på deler og er derfor fotgjenger i ihvertfall et par dager til.
Søkte ny ESTA i natt og bestilte tur til USA 18-24 april. Var litt bekymret i.o.m at jeg har blitt tatt ut til ekstra intervju flere ganger på ankomst EWR. Heldigvis gikk den i orden. (De har aldri hatt noe å utsette på meg og har begge gangene sagt at jeg var mer en velkommen tilbake senere).

Ellers noterer jeg regnvær og ønsker folket en fin dag!

Mornings fra Skogen, hvor jeg fortsetter med årsoppgjøret. Hotell i KL ble fikset i går, så da gjennstår bare Singapore, hvor jeg ikke helt klarer bestemme meg for budsjett og område. Ha en fin dag

God morgen fra Drammen. Her er man tidlig på kontoret, og skal prøve å dra i land et større prosjekt for et direktorat i dag. Forhåpentligvis kan man overlevere produktet til kunden før helga ringes inn! Ha en flott torsdag!

God morgen fra Sola!

Kjenner på skrotten at det snart skal blir godt med helg, da man er trøtt som en strømpe etter å ha hatt en lang arbeidsuke som begynte forrige lørdag! :drunk: Men det blir en vanesak det og etter hvert...

Men i kveld blir det quiz og noen øl på det lokale vannhullet, så da har man noe å se frem til!

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Trondheim
Hjemme på fjerde dag med rygg-klikk.....KJEDELIIIIIIG
Ser heldigvis lysning i skogen.....ryggen er bedre enn igår :D
Ha en stråååålende dag ;)

Morn fra Snillfjord! Skyet opphold og ca 3+ i lufta for øyeblikket. Her er det, som alltid en rolig dag på planen med frokost og diverse hjemmesysler. :) Blir nok til tid å tenke over oppussing av soverom etc også, må til i 2015 det.

Ønsker alle forumister og #avgeeks en toppers dag! :D

God ettermiddag fra HKG. 7t til neste avgang som jo er passende for å dra inn til byen og mekke middag syns jeg

God formiddag fra 15 km Oslo sentrum ( Stortorget) mot Gardermoen denne morgen med 5 pluss grader og blå himmel - det skal synke ned til 2-3 + grader og det kan komme noe nedbør utover ettermiddagen.

Jan

Good morning fra vestsørøst. Trår til med 14 kuldegrader i dag, og det blir neppe over null på dagtid til tross for finvær. Godt man har skikkelig hus.
Ble lang dag på sykehus i Greenville i går. Heldigvis gikk alt bra, men svigerbestemor er fortsatt 'kritisk'. Men nå er det bare å la naturen gjøre sitt. Dama på 98 er seig....

Jobbedag i dag, men først må guttungen fores og jages ut ...

Back