• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Oslo. Ser det er meldt 31 grader i dag, hvilket er et par knepp opp fra i går. Ser ut som det blir et lite Flypratrekruttreff. Eller få om ingen planer. Ha en fin dag

God varm dag fra barteby
Skulle bli varmere idag her også.....jeg er sååå glad for AC på kontoret, ute er det bakerovn.
Herlig argentinsk seier over juksemaker-Robben og resten av Nederland igår, dermed finale mot Tyskland på søndag :D:D

Teller ned til ferie nå-bare to dager igjen.

Ha en strålende dag :cool: :cool: :cool:

God morgen fra Haugesund og deromkring. Her har man 2 dager gjemmekontor med rapporter osv osv , før ferien starter til helga. Tradisjonen tro så har ferieforkjølelsen kommet med full styrke. Dersom vitaminer og alle andre mulige ting ikke hjelper, så tar jeg enkleste løsning og får hjelp av Braastad i kveld.

Ha en fin dag folkens..

Gullkysten kan melde om blå himmel og sol, feriemodus i mailboks så blir nok kort dag etterfulgt av hjemmekontor imorgen her også.

Mallorca har flott vær som vanlig - mye flytrafikk - ser at antall avganger fra OSL er doblet på lørdager til PMI - også.

Besøk til PÅalma by i dag - god dag.

Jan

God formiddag fra Forus!

Her sitter man og avslutter oppgaver, overfører oppgaver, pusher kollegaer og leverandører slik at man kan ta seg ferie med god samvittighet!

Forhåpentligvis er mailboksen noenlunde tom etter ferien er over. ^_^

Ha en fin en forumister! :)

God torsdag, bare en dag igjen til fredag. Jævelig feriestille for denne sommervikaren her, men nuvel det gir meg cash og noen gode grunner til å lese Flyprat X antall ganger.

Hei fra Heidelberg. Været her er som en skikkelig norsk høst, men jeg forstår det slik at det er godt sommervær i Norge. Blir godt å komme hjem i morgen i så fall.

God dag fra Kistefjell, på vei til Tromsø. Widerøe til BGO neste. Endelig ferie!

G'morgen .... bikkjene dro meg opp litt tidligere enn normalt i fag, men det er greit - jeg har en del småsaker som trenger å bli gjort før jobb ...

Blir de vanlige 30 i dag, men meterolygene har utsendt varsel om stor mulighet for svært kraftige stormer i kveld ... Men vi får se .. på denne tiden av året er det nokså uberegnlig.

Får vel slenge meg på denne tråden omsider jeg også, selvom det er litt sent på dag.

Så god "morgen" fra Warszawa.

Siste eksamenskarakter er i boks, kofferten pakka før hjemreise til OSL via CPH med SK2752 og SK1472 i morgen ettermiddag/kveld..

Klamt og uggent her som vanlig, samt en hund som bestemte seg for å få urolig mage iløpet av natten.. Så lite søvn..

Ha en strålende dag allihopa!

God morgen fra "in the middle of freakin nowhere" uten minibar og med hummus til middag igår.

Ha en lang og håpløs dag

God dag fra Cuzco. Fly fra havnivå og rett til 3400 meters høyde er noe man merker på pusten. Sol og behagelig er det også i motsetning til Lima

Back