God torsdag!

LN-TIB

ScanFlyer Gold
Ombord DY morgenflyet fra Eve til Osl. 91 ombord som ikke er all verden. Fått bulkhead 2F så blir avslappende nedover.

Noen som forresten vet om WFD har fått et nytt strøk lakk? Så så blank og fin ut og med nye propeller.

Ses i kveld de av dere som deltar på julebordet.

God torsdag formiddag

Med litt blandede følelser jeg har min siste dag i Ao Nang. Ville gjerne bli, og når jeg først skulle hjem så kunne jeg godt hatt hjemreise dagen før, slik at jeg rakk julebordet!

Dagen har så langt gått med på shopping, shopping og jaggu fant jeg ikke litt tid til shopping innimellom all shoppingen :D

Ellers har jeg bestilt sjåfør til HKT kl 02 natt til i morgen (Flyavgang 7:30ish), så får vi håpe jeg klarer å holde meg våken til da.

Ha en flott dag forumister!

God morgen fra Forus!

Kjenner at det begynner å friste med helg! Lange dager på jobb, og mye aktiviteter på kveldstid har det vært denne uken. Dagen i dag avsluttes med HMS kurs...

Ha en fin en forumister! :)

God morgen og helg fra Emiratene.. Frosne 23 grader nå – men meldt 27 utover dagen. I kveld er det pinnekjøttlag hos en nabo – det var litt trøbbel med å finne akevitt, men plutselig endte vi opp med en liter per mann :drunk::drunk: (selvfølgelig passert ekvator to ganger)

Var på business (first?) class kino i går og se på Gravity i 3D med kona – trenger jeg å nevne at de drar på noe voldsomt med kinoene også her? Vet faktisk ikke om det var filmen eller fasilitetene som imponerte mest.

Nyt helgen.

Hepp hepp fra Prærieekspressen. Grått og trist i dag også, men hva gjør det da det er julebord i kveld :cheers:

Morn fra Trondheim
Her sitter man på jobb med feber og svetter og hoster.Kommer til å bli et meget rolig julebord for min del, men jeg kommer....

Ønsker alle en feberfri dag ;) ;)

God morgen fra Moholt i Trondheim!

6 dager igjen til siste eksamen er unnagjort og det gledes altfor mye til å sette seg på flyet hjem! Utrolig hvor flink en kan bli til prokrastinering i eksamenstida. Ønsker alle en fin dag :)

God præriemorgen. Fikk også SMS ot at forumets kolke tekniske hode var på vei over dammen og kanskje dukker opp i kveld. Sees! :cheers:

God morgen fra Lillestrøm... Gleder meg til i kveld... Vet at velferdsoffiseren skal repetere hvordan jeg skal kjøre trikk... Tredje år på rad... Før det var i begynnelsen av 70 åra. :drink

God morgen fra Forus,
Mildt og fint vær her over i sørvest.
Her er arbeidsdagen godt igang , dog blir det en kort dag. Sete er kjøpt og betalt på SK4022 østover til nytt møte i hovedstaden før kveldens Flyprat event.
Ha en fin dag Forumister.

God morgen fra Lillestrøm... Gleder meg til i kveld... Vet at velferdsoffiseren skal repetere hvordan jeg skal kjøre trikk... Tredje år på rad... Før det var i begynnelsen av 70 åra. :drink

Velferdsoffiseren påstår at han er smittet med tidsklemme og føler seg småtufs. Så han måtte rett og slett ta en strekk på divanen, mente han. Men vi skal nok finne veien allikevel.

Ser frem til i kveld gutter, jente og folk i pysjamas

Crap..... Snag på SK359 på TRD- må fly opp noe bremsegreier fra Oslo- lekker tydeligvis hydraulikkvæske.... Ja ja....sånn kan det gå. Håper vi kommer oss raskt avgårde,da jeg hadde noen ærender i Oslo før julebordet :-(

God formiddag fra lesesalen. Tyter snart matte ut øra her, men det må til da man har eksamen kl 0900 imorgen. Blir med andre ord et rimelig beskjedent inntak av voksenbrus ikveld. Men man kan trøste seg med at det er rimelig nøyaktig 24t til juleferie!

Hei ja fra en annen buss retning hovedstaden. Ikke ofte jeg tar meg til Oslo med buss men i dag gjør jeg det og sannelig var det ikke billettkontroll også da gitt. Men det gikk fint. Alle hadde boardingpass.....ehhhh.... Billettene klare for inspisering og jeg tror ikke det ble noen videre sanksjoner.

Vi sees etterpå! :)

G'moorgen .... omtrent samme temperatur som i Dubai, men med F bak og ikke C ... :p

Ett hakk nærmere helg .. Ha det moro alle dere som skal på julebord i kveld!!

Back