• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag

Re: kan noen hoste opp en trapp til SK461, stuck på OSL? ;)

Jeg skal aldri, aldri, aldri forsøke å reise til AMS uten fnat igjen.

Jeg har vært der tre ganger i år og bare en av dem ned fnat. Det gikk fint. Den første uten fnat endte i dødsdyr forsovelse. Nå prøver jeg igjen og sitter stuck på tarmac på OSL i SK461.

Nå er jeg helker klar for å hjem. Så den som fikser en trapp, som vi iflg piloten mangler fir å komme av, premieres med rosende ord, 5,- og en SAS pin. Nå har jeg sittet to timer i 28E og er lei.

Aldri reise uten fnat, er mottoet. Aaaaaaaaargh!

:)

EDIT: hvaaaaaa? Er ikke trapper flyrelatert nå? Fikk jeg ikke ha egen trappetråd? Makan. Skandale. Etc også videre. :)

Men du rakk jo flyet;)

Synd du ikke kom til SVG, her hadde du blitt deboardet i hangaren

Den som sendte buss kan bare melde seg, så kommer det en femmer i posten.

Fnate har søkt ly i Cola-borgen sin og ønsker Pappa god bedring i 28E :colgate:

Hvis han legger seg på ryggen og skoggler igjen, så vanker det kokos når han kommer hjem.

Men du rakk jo flyet;)

Synd du ikke kom til SVG, her hadde du blitt deboardet i hangaren

Det er jo faktisk sant :)

Og en ting skal SAS ha, de var dritproffe i håndteringen av snag'et.

Akkurat ankommet Park Plaza Victoria Amsterdam.
Er ikke akkurat redd for å fly, men idag har jeg virkelig fått kvota mi med turbulens og nesten sidelengs landing på AMS.
SAS ordna biffen selv med en kansellering.

Æsj! Kom på at jeg har kollegaer som både sendte fly til Amsterdam (med mulig divertion direte til CDG) i kveld, og disponerte en trapp. Sorry at jeg ikke tenkte på det tidligere.

Hoy fra Forus. Her har det vært nok å gjøre pga. en viss frisk bris+.

Straks ferdig her så får vi se om vi kommer oss hjem til bag'en som skal pakkes for en helg i hovedstaden. Hvis jeg kommer meg så langt da...

Ha en god kveld forumister.

Back