God torsdag

Someone

Moderator
Medlem
Bonjour fra Nice. Opp tidlig for å kjøre et vennepar vi har feriert sammen med til flyplassen. Selv følger vi etter i morgen. Etter en uke med sol, ser det litt gråere ut i dag. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Diverse besøk står på planen i dag.

Noen som vet om Elkjøps returrett gjelder for kaffemaskiner også?

God morgen fra Forus!

Urk og atter urk! Trøtt som en strømpe, da man ikke kan si at det ble mye søvn i natt pga. varmen. Men man må vel bare holde ut tenker jeg.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen. Tror du kan levere tilbake de fleste varer innen 30 dager dersom du ombestemmer deg. Kaffemaskiner inkludert. Dersom du har fått feil på den, så kan den naturligvis leveres innne 5 eller 2 år, alt etter som hvor lenge "man må påregne at den skal vare".

God morgen fra Danmark. Nok en dag med sol,sol,sol :-). Det ER dejligt å være norsk i Danmark (",). Ha en solrik dag :-)

God morgen fra London.

Solen skinner som den har gjort gjennom hele oppholdet og gradestokken er forventet å ligge på rundt 30 idag også :)

London Zoo unnagjort igår. Litt shopping og diverse på planen idag. Kanskje en tur på Hamley's for Sparkende Foting hvis han er klar for det.

Ha en bra torsdag!

God morgen fra UAE. Her går det med stormskritt mot helgen.. Fremdeles tøffe 12 dager til jeg ser jentene igjen, men mye jobbing og mye reising får tiden til å fly.

Nå er det snart hjem og pakke, og frese avgårde til Shangrila Muscat.
495 kilometer, 40 varmegrader og væskeforbud i bilen. :colgate:

Nyt dagen.

God torsdag allemann! Har tatt en såkalt feriedag, så skal teste ut tilværelsen med å spille tennis og booke en CT-billett for å holde meg i form. God dag ønskes alle!

God formiddag fra det Sørlandske!

Her skinner solen som vanlig (bare for å gni det litt til inn...)
Blir kort dag på jobb i dag før det bærer ut på hytta for langhelg.
Ser frem til en kald GT på terassen, litt kald hvitvin og noen ferske reker.
Jauda. Ikke så galt det!

Temperaturen er behagelig. Glad vi ikke har Emiratiske tendenser, da det blir i overkant for meg. Ser man kommer lett fra å voldta damer der nede også. Nei, takke seg til sørlandsk sommer!!

Nå er det snart hjem og pakke, og frese avgårde til Shangrila Muscat.
495 kilometer, 40 varmegrader og væskeforbud i bilen. :colgate:

... og aircon'en streiker.... Happi tripp!!

God helg!

BF:cool2

God mornings fra Klepp, frokost akkurat fortært og 2 av jentene mine begynner å bli klar for shopping, så da blir det tur til M44. Senere skal jeg "kanskje" sparkle spiker merkene i listene jeg listet på en dør mellom stue og kjøkken i går, den har stått uten lister i 4 måneder, så nå skal vi se om det er mulig å fullføre oppdraget...

Ha en super dag der ute!

Temperaturen er behagelig. Glad vi ikke har Emiratiske tendenser, da det blir i overkant for meg. Ser man kommer lett fra å voldta damer der nede også. Nei, takke seg til sørlandsk sommer!!

Så hissige vi var i dag da :D? Han slapp ikke akkurat ”lett” unna når han fikk 13 (ekte) måneder i rimelig heftig fengsel. (men ja takk gi dem 10-12 år for min del både i her og i Norge)

... og aircon'en streiker.... Happi tripp!!

Jo takk – men tror vi kjører bil som tåler 50 mil og har kropper som tåler 40 grader ;) (Muscat har forøvrig komfortable 31 grader som max denne helgen)

God helg til deg ogå.

God formiddag fra SK4715 på vei til LIS. Nesten fullt fly, tipper 90% norske, resten portugisere (?) i vinterjakker med pelskant :-) Hyggelig crew og wifi'n går så det suser :D Ha en flott dag videre!

God morgen fra Lillestrøm. Omsider tilbake etter en ukes rundtur til familie i USA sammen med opphavet.

Et spørsmål jeg sitter igjen med er om noen i LH noensinne forsøkte å ligge på siden i C-setene sine? Legger og føtter blir hengende og sveve i lufta i bunnen av hoppbakken. Merkelige greier. Men fin tur altså, og sjefsservice på kveldsflighten MUC-OSL. Gud hjelpe meg. Iskremer og mat og ørten runder med vannvogna.

Nå venter bare en liten ølrunde i Oslo sammen med en kompis.

Ha en fin en.

Grynt fra kontoret, måtte akkurat sprette redbullboksen for å få pressa ut det siste lille jeg har igjen av energi så jeg holder ut i en time til. Nok en ølrunde står på dør utover kvelden, en matbit skal vi også få til og det spørs om ikke Beach Club får det oppdraget.

To cruiseskip i byen er det også!

Ha en finfin dag :)

Et spørsmål jeg sitter igjen med er om noen i LH noensinne forsøkte å ligge på siden i C-setene sine? Legger og føtter blir hengende og sveve i lufta i bunnen av hoppbakken. Merkelige greier. .

Har stilt meg selv det spørsmålet flere ganger - de nye stolene kan ikke komme fort nok på A343'ene, som de bruker på ATL.

G'morgen! Voldsomt lurveleven til ca to i natt gjorde nattesøvn vanskelig. Nå er det imidlertid sol og fint, men Tor med Hammer'n har lovet å stkke innom igjen i kveld. Tror det var en hælvetesdag på flyplassen - det var fly i holding overalt jeg så nesten hele kvelden.

Nå venter noen uker på silkeføtter. Fruen fikk nok og sluttet i Siemens i går. Ingen krise, siden hun har to jobbtilbud linet opp, men det betyr at vi nok blir uten sykeforsikring til ca 1/8 .. Så enhver skade som dukker opp må være påført av andre .. :p

Nå venter frokost fulgt av noen timers VPN-ferd til Mosjøen. Ha ein framifrå dag alle sammen !!

God morgen fra WN 3917. Ser frem til å kjøle meg ned i Florida etter hetebølgen i nord. Satser på å treffe på alligatoren som holder til i dammen i hagen til svigers. Sameksistensen setter norske ulv- og bjørnhysterikere i et dårlig lys.

Bonjour fra Nice. Opp tidlig for å kjøre et vennepar vi har feriert sammen med til flyplassen. Selv følger vi etter i morgen. Etter en uke med sol, ser det litt gråere ut i dag. Ha en fin dag

Noen anbefalinger når det gjelder mat i området? Drar ned i kveld for en helg med sol?, mat og vin.
Nettopp startet med øl og pølsefest.

Noen anbefalinger når det gjelder mat i området? Drar ned i kveld for en helg med sol?, mat og vin.
Nettopp startet med øl og pølsefest.

Skulle egentlig på L'Universe Christian Plumail, men kom aldri så langt pga sykdom i reisefølge. Takrestauranten L'Horizon i Monaco var bra, og det samme var La Reserva som ligger sørøst for havnen Nede ved vannet

God ettermiddag, har forsøkt å aklimatisere meg i 24 timer nå. Tungt å komme hjem, men pt. viser gradestokken 28C her så da er det omtrent som fjerne østen hvor jeg kom fra (bare litt mindre fuktig). Ha en fin ettermiddag.

Back