God torsdag til minne om en som gjorde noe dumt

Nå må vi vel endre fra 'god morgen' til 'god bedring'-tråder snart ...

Nei huff.. God bedring Biz ... Dette klarer du!
Tegn på at klientellets snittalder øker? Uansett, en god kveld fra Mjøndalen. Kona har bestemt at vi skal se fotballkamp i kveld, så da blir det vel litt sløving foran TVen. Har uansett løpt livets andre 10k på rett over timen, så da er man i rute til Fornebuløpet i mai [emoji3060] Målet der er under timen på 10k.

Har uansett løpt livets andre 10k på rett over timen, så da er man i rute til Fornebuløpet i mai [emoji3060] Målet der er under timen på 10k.

Fornebuløpet har jeg løpt noen ganger. Fint løp som jo går på historisk grunn. Det er uaktuelt å løpe det i år for min del, men kanskje neste år.

God kveld fra Munchen.
22 grader her i dag, stilongs byttet ut med shorts og T-skjorte. Et yrende uteliv, mange restauranter fikk tillatelse til å sette opp noen meter platting med stoler og border utendørs ila. koronaperioden, topp for stemningen i byen i sommerhalvåret, om enn solid innhogg i antall parkeringsplasser.
Forøvrig er Skjærtorsdag her som onsdag hjemme, alt er åpent som vanlig, påskehøytiden begynner først i morgen, fredag.

Tegn på at klientellets snittalder øker? Uansett, en god kveld fra Mjøndalen. Kona har bestemt at vi skal se fotballkamp i kveld, så da blir det vel litt sløving foran TVen. Har uansett løpt livets andre 10k på rett over timen, så da er man i rute til Fornebuløpet i mai [emoji3060] Målet der er under timen på 10k.

Fornebuløpet har jeg løpt noen ganger. Fint løp som jo går på historisk grunn. Det er uaktuelt å løpe det i år for min del, men kanskje neste år.

Takk for påminnelsen, da husker jeg melde meg på. Dog i 38-42 minutters klassen 😉

Back