God torsdag til minne om en som gjorde noe dumt

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Sitter og leser onsdagens god morgentråd og innser at det er torsdag i gamlelandet, så god skjærtorsdag fra hovedstaden i den nye verden. Flyttet oss fra Tapestry med tidenes kjipeste frokost til Conrad med Sakuraclub. Det startet litt svakt med rom som ikke var klart før 15.30. Ikke noen oppgradering siden det bare er standardrom som har to senger. Shanghai tan er delvis byttet ut med noen svenske produkter for å spare verden.

Champagne og cloudy bay vin er byttet ut med noe lokalt. Og Impresario fordelene kan ikke kombineres med Diamond fordelene. Så da ender vi opp med et sinnsykt dyrt hotellopphold som hadde vært like bra, men rimeligere om booket med hotels.com og viatrumf. Og vekkerklokken er fortsatt på vintertid. Og ingen Conradbamse på rommet selv etter at det var etterlyst. Dette ble vel ganske mye førsteverdensproblemer…

Er vel. Noen museer som skal inspiseres iløpet av dagen. Dessuten er det fint vær frem til 13.00.

Sitter og leser onsdagens god morgentråd og innser at det er torsdag i gamlelandet, så god skjærtorsdag fra hovedstaden i den nye verden. Flyttet oss fra Tapestry med tidenes kjipeste frokost til Conrad med Sakuraclub. Det startet litt svakt med rom som ikke var klart før 15.30. Ikke noen oppgradering siden det bare er standardrom som har to senger. Shanghai tan er delvis byttet ut med noen svenske produkter for å spare verden.

Champagne og cloudy bay vin er byttet ut med noe lokalt. Og Impresario fordelene kan ikke kombineres med Diamond fordelene. Så da ender vi opp med et sinnsykt dyrt hotellopphold som hadde vært like bra, men rimeligere om booket med hotels.com og viatrumf. Og vekkerklokken er fortsatt på vintertid. Og ingen Conradbamse på rommet selv etter at det var etterlyst. Dette ble vel ganske mye førsteverdensproblemer…

Er vel. Noen museer som skal inspiseres iløpet av dagen. Dessuten er det fint vær frem til 13.00.

Det passer ganske bra med hva vi har laert de siste 2 aarene, run as fast as you can from the chains - prisene er meget hoeye her (vi kunne nesten kjoepe en Mercedes SL 500 for hva en tur til Hawaii ville koste).
Vi har funnet lokale hoteller som er aldeles utmerket, ja det koster litt men vi har ennaa ikke blitt skuffet (proever igjen denne weekenden i Newport Oregon - foerste test er allerede passert - de har skikkelig espresso ikke LN-MOW Keurig Trump soeppel.

Hyatt i Monterey er absolutt aarets absolutt vaerste - mens et lokalt hotell i Fort Bragg er saalangt det beste !!

Ellers lite som ligner paa paaske her - nok en 14 timers jobb dag (og fortelle hvorfor det ville vaere noe bedre om jeg hadde lagt til 2 timer reise )

Glad torsdag fra Ris. Vekket av fuglesang - den beste starten på dagen. Plan om en god gammeldags biltur i formiddag før vi får gjester til middag. Ha en topp skjærtorsdag du også.

God Skjærtorsdag fra Lillestrøm

God Påskedings fra Lillestrøm. Her bærer det straks til OSL og Flyr til Sør Frankrike og Påske med Svigers. Booket, ikke pga de deilige flytidene, men for det ledige midtsetet... og fordi de faktisk hadde billetter når vi booket.

Blir en spennende opplevelse å teste Flyr igjen etter at forrige tur var inagural flight til TOS.

Ha en SUPER EKSTRA BEST TORSDAG

Last edited:
Re: God Skjærtorsdag fra Lillestrøm

God Påskedings fra Lillestrøm. Her bærer det straks til OSL og Flyr til sør Frankrike og Påske med Svigers. Booket, ikke pga de deilige flytidene, men for det ledige midtsetet... og fordi de faktisk hadde billetter når vi booket.

Blir en spennende opplevelse å teste Flyr igjen etter at forrige tur var inagural flight til TOS.

Ha en SUPER EKSTRA BEST TORSDAG

Kom gjerne med en test av Flyr Ekstra Plus:-)

Re: God Skjærtorsdag fra Lillestrøm

God ekstra best morgen fra Lillestrøm! :) Her skal vi også til OSL etterhvert, vi skal dog ikke ha Ekstra Plus, kun vanlig Plus hos SAS. Men, vi skal ha en EKSTRA flight for å komme til ARN. Via CPH, hvorfor ikke... ;)

Ha en skikkelig ekstra best en!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Mornings fra Beitostølen. Et lite påfyll av snø har kommet. Her blir det fort 2 skiturer, en trekkende på minstemann, før det vel blir en tur alene på ettermiddagen. Ha en fin dag og i og for seg glad den ikke tilbringes 14 timer på Teams ;)

d14e9d2b7a2784c6683c3f1fcbbd7d59.jpg

Last edited:
God morgen fra Madrid,
Frokost i langsomt tempo før vi "triller" ned fra haugen til Barajas for hjemturen med KL1702 nordover til AMS.
Deretter kort opphold før siste leg opp til SVG i ettermiddag.
Her skinner solen , men det er litt kjølig på morgenkvisten.
Ha en fin dag

Morn fra Fevik. Drypper litt vått ute som egentlig er helt greit og ganske nødvendig og det er helt kurant å sitte inne med en kaffekopp og se på været. Liten løpetur med kona vår junior har formiddagsluren sin står også på planen.

God formiddag fra Budapest, frokost inntatt og Viggo Valle står på på mobiltelefonen. Så får vi se hva dagen bringer.

God middag fra Sandnes. Sen brunsj inntatt etter en rooolig start på dagen. Nå litt indretjeneste og andre forberedelser før det blir komlemiddag i kveldingen. Ha en fin en!

Hu og hei .. Lite som minner om påske her og. Nattens regn ser ut til å ha gitt småfuglene ekstra energi og det skvaldres på lydnivå med en Motorhead-konsert. Vel, nesten .. ;)

Deilig temperatur her jeg sitter på terrassen med Pacific Bold i elefantkoppen. Snart blir det en tur på dynga før jeg går igang med en 9 1/2-times vakt .. Heldigvis er reiseveien kort.

Hei igjen!
Nå fra SE-ROG som befinner seg på vei til CPH, hvor vi skal mellomlande. Lenge siden CPH nå.
Knipset noen bilder fra NON Schengen på vei ut, NORSE sto der på begge sider.
God ettermiddag ønskes fra balja med WIFI. [emoji4]20220414_135339.jpg20220414_135354.jpg20220414_135753.jpg20220414_135755.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God ettermiddag fra Riksen. Legene har forberedt meg på at det helt sikkert kommer noen små nedturer under oppholdet og en av dem kom dessverre i dag ved at jeg fikk feber og noen av blodprøvene hadde høyere verdier enn ønsket. Men heldigvis, dette er helt normalt og i den store sammenheng udramatisk. De må bare finne ut nøyaktig hva det er og hvordan det skal følges opp. Det har derfor blitt noen undersøkelser i dag i den sammenheng. Alltid litt kjedelig med slike nedturer, men det er slike ting en må regne med. Formen er ellers bra heldigvis.

Det passer ganske bra med hva vi har laert de siste 2 aarene, run as fast as you can from the chains - prisene er meget hoeye her (vi kunne nesten kjoepe en Mercedes SL 500 for hva en tur til Hawaii ville koste).
Vi har funnet lokale hoteller som er aldeles utmerket, ja det koster litt men vi har ennaa ikke blitt skuffet (proever igjen denne weekenden i Newport Oregon - foerste test er allerede passert - de har skikkelig espresso ikke LN-MOW Keurig Trump soeppel.

Hyatt i Monterey er absolutt aarets absolutt vaerste - mens et lokalt hotell i Fort Bragg er saalangt det beste !!

Ellers lite som ligner paa paaske her - nok en 14 timers jobb dag (og fortelle hvorfor det ville vaere noe bedre om jeg hadde lagt til 2 timer reise )

Enig i det at man kan lete utenfor kjedene - her i Budapest har jeg funnet mitt favoritthotell - Hotel Moments som ikke er en del av noe kjede. En betjening som virkelig er bra, rom som er virkelig fine osv. Litt dyrere enn snittet i Budapest vil jeg påstå, men ikke helt hinsides heller.

God aften fra det Sørlandske!

Her hangler påsken videre med hjerteflimmeret som kjører pulsen opp og ned og stadige blodtrykksfall. Må stadig legge meg ned og orker lite.
Plan for kvelden: Ligge på sofaen og se TV. Er visst en fotballkamp som kan bli artig i kveld har jeg fått med meg.

Ha en bedre påske enn meg!

Nå må vi vel endre fra 'god morgen' til 'god bedring'-tråder snart ...

Nei huff.. God bedring Biz ... Dette klarer du!

God kveld, eller «Good morning» som de sa når jeg ruslet inn på EK385 i Bangkok rett over midnatt… Første skuffelsen var at A380 var byttet ut med en 77W, og skuffelse nr to er at de serverer frokost i stedet for tre retters middag. Så da er spørsmålet; hvilken vin velger man til frokost? First world problems[emoji3]
4f10274ad60226cec9b6c0b883bcd24c.jpg

Back