God torsdag - snart fræddan

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
God torsdag - snart fræddan

På plass kl. 07:00 i dag - og EB må fremdeles være syk, stakkar, siden han ennå ikke er online. Trafikken på E18 var torsdagstille. På vei inn så jeg en varebil med årehundrets dårligste slagord (husker ikke hva selskapet het, men jeg mener det var et håndverkerfirma av et slag) - "Best på det vi kan" ... I say no more:p

Edit: smart-ass svenske....

Re: God torsdag - snart fræddan

God morgon ifrån Monaco. 6 grader just nu. Räknar med att vara ute från universitetet runt 2000 ikväll om allt flyter på.

CK: Har Norge fått ny Europaväg? ;)

God morgen, god morgen fra Tromsø. Har kommet meg ajour på jobb nå, så nå kan jeg sette meg ned å se litt på forumet. ca +3 her, og vått.... liker det ikke. Når det er vinter skal det være kaldt!!! huff...

Håper alle får en fin dag. DN har forresten en sak om SK OSL-NYC i dag.

God morgen fra Lysaker lokket. Her er de stille som vanlig. Det var derimot uvanlig mye trafikk på vei inn til Oslo nordfra ca klokka 0630 idag tidlig. Akkurat i skrivende stund er det stillestående kø innover mot byen.

Håper på en liten fotosafari imorgen. Har fridag så kanskje jeg kan få til noe

Snaart ELG :D

Bedre dag ønskes :thumbup

God morgen

Litt seint på'n idag. Lang dag i dag , ferdig kl. 1900 , men da er det til gjengjeld pils og
håndballkamp.

Ha en flott dag :up:

God morgen fra Drammen. Finværet er heldigvis tilbake, men -5 er ikke like festlig. Almeraen måtte igjennom de-icing før avgang i dag. Kunne jeg lånt litt av den guffa dere på OSL bruker? :)

God Morgen,

om 24 timer sitter man forhåpentligvis ombord på en av KLMs 747-400 på vei til laaangt sydligere breddegrader :hi2

CURRENT CONDITIONS
26°C

Sunny

Rel. Humidity: 66%
Wind: N at 5 km/h (3 mph)
Sunrise: 5:44 AM
Sunset: 6:58 PM
Barometric Pressure: 26.1"Hg (F)

Minimumstempratur på 23 dager om dagen er jo "quite nice" :biggrin

Originally posted by OSL Inside

Minimumstempratur på 23 dager om dagen er jo "quite nice" :biggrin

Med det så mener du kanskje grader
:D

God morgen vestfra! Vi haaper at meterolygen bommer like mye som han gjorde i gaar! Full vaar med 16-17 grader og straalende solskinn! Folket med sesongkort i alpinbakkene i omraadet er ikke saerlig happy ....

Jobbintervju i formiddag, saa da kan jeg ta det litt med ro paa morran ... heldigvis har jeg en forstaaelsesfull sjef, men siden han ogsaa er arbeidsloes om to maaneder, er det kanskje ikke saa rart ...

Mottar rapporter om at ex-ATA 737'er spottes omtrent over hele verden .. de er iallefall sett i Southend og Singapore ..

Lykke til, LN-MOW! Klarer du å holde deg i bransjen, eller skal du finne på noe fornuftig?

Snart hjemgang med håndball på TV, så kort arbeidsdag imorgen, og så tur til BLQ tidlig dagen etter. Kan bli en grei avslutting på uken.

EB er mye friskere... Men har vært en tur rundt Mjøsa i to dager. Hjemom for å stryke en skjorte - så middag med et eventbyrå på Julius Fritzner...nam-nam.

Ha en bedre torsdag ettermiddag/kveld!

Originally posted by The Ticketor
Lykke til, LN-MOW! Klarer du å holde deg i bransjen, eller skal du finne på noe fornuftig?

Snart hjemgang med håndball på TV, så kort arbeidsdag imorgen, og så tur til BLQ tidlig dagen etter. Kan bli en grei avslutting på uken.

Bare for en overnatting jo.....

Back