• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag morgon!

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
God Torsdag från Göteborg,

En tur via Arlanda och Gardermoen med ”bolaget”, så är jag i Bodö under eftermiddagen, ser fram emot att se några av er.

Ha en strålande torsdag!

Last edited:
God morgen fra Roche Harbor - rekker nok ikke Bodø - men har funnet noe som kan bli spennende. Her er det 2 flyplasser og vi er rett under innflygingen til Victoria hvor blant annet Viking bygger fly og oppgraderer dem for noen i Bodø.

Glad torsdag fra loungen på Ris. Hjemmekontoret åpnes på kjøkkenet om noen minutter flr det blir en tur til fots og dagens møter og rundt NHO-huset på Majorstuen. Middag med en nevø i ettermiddag - blir bra denne torsdagen:-)

God morgen. Klar for en helmax tur opp til Bodø. Men først må barn sendes på skolen og leveres i barnehagen, og det må kontoreres litt på bortekontoret. Ha en fin dag

God tur til alle Bødo gutta. Skulle svært så gjerne vært med på denne turen altså.

Her i Lillestrøm er det ymsekontor i dag. Litt henting og levering av Storsmurf er egentlig hovedplanen og så jobber jeg i mellom slagene. Det blir nokså best. :)

Ha en ekstra stiligst dag.

God morgen fra Kristiansand.

Startet dagen med en liten morgentrim på 3,2 km i dag. Alltid fint å starte med litt mosjon. Ellers bærer det hjem til Kongsbeg i ettermiddag med GoAhead. Toget klapper til kai i 19 tiden så jeg er hjemme i god tid før kveldens landskamp i fotball.

Ønsker alle som skal til Bodø en riktig fin tur. Skulle gjerne vært med, men den kom dessverre litt for tidlig på meg, men neste gang blir jeg med.

God tur til alle Bødo gutta. Skulle svært så gjerne vært med på denne turen altså.

Her i Lillestrøm er det ymsekontor i dag. Litt henting og levering av Storsmurf er egentlig hovedplanen og så jobber jeg i mellom slagene. Det blir nokså best. :)

Ha en ekstra stiligst dag.

Og jente :)

God morgen fra Kjevik. Straks klar for boarding til Bergen med de grønne og så videre til Bodøbyen. Satser på at jeg rekker en tur i marka før diverse flytende føde inntas utpå kvelden i det som ligger an til å bli et helt fantastisk vær (i dag i allefall)

God morgon från ett regnigt Stockholm. SK strax ut till Arlanda och åka WX till TRD och WF till BOO. Ska bli kul :)

God morgon från ett regnigt Stockholm. SK strax ut till Arlanda och åka WX till TRD och WF till BOO. Ska bli kul :)
Beste routingen [emoji3060] God morgen fra Flytoget. Opp til Bodø litt tidlig for å klargjøre til morgendagen. Skal også ha ett par møter med noen kollegaer i Bodø, se om vi kan få ordne noen effektive løsninger på delelogistikken.

God formiddag fra hjemmekontoret. Her er det "den store ryddedagen" i diverse aksjoner og det gjøres best hjemmefra er min erfaring.

God tur oppover til alle.

God morgen fra Gullstua skulle jeg si, men de har ikke noe gullstue på denne delen av OSL.

Ikke bra at Fnate glemte Cecilie på Bodø turen. Det er viktig med jenter! Håper han får tilsnakk av Elefanten.

Ha en fin dag!

God formiddag fra kontorkontoret. Her må det jobbes noen timer til før man reiser hjem og henter kofferten før man Flyr til Bodø. Synd at godværet ser ut til å gi seg, men man får pakke ned regnjakke og sydvest. Blir langhelg nordpå, da fruen dukker opp på lørdag[emoji3] Ha en strålende torsdag!

God formiddag fra Forus,
Gråvær og regn her nede i sørvest idag. Satser på finvær nordpå de neste par dagene.
Her jobbes det for fullt fram til avgang nordover i ettermiddag.
Ankomst BOO 21.00 , ser fram til å treffe gjengen igjen.
Ha en fin dag.

Hei fra bortekontoret. TIlbake fra et nydelig møte nede i sentrum hvor det var maritim optimisme. Her bookes det nye billetter for harde møkka og man føler virkelig at man støtter flyselskapene utover. En merkelig flight blir nå på lørdag hvor man skal i bryllup i Bardufoss med alle arvingene og Dragen. Det er jo selvsagt SAS og jeg ser at det er fire til på flyet, så er svært spent på om SAS kansellerer den etter hvert. Snakket med kundeservice nå, og de så ingen indikasjoner mente de. Det blir litt hårfint med omrouting da man blant annet (som vanlig) har blitt utnevnt til toasmaster.

ENDELIG kommer glad-bilen hjem fra sykehus i dag og er nå klar for to år med råning før neste service. Det blir lite vemodig å levere fra seg den elektriske Kina-SUVen.

Hei fra bortekontoret. TIlbake fra et nydelig møte nede i sentrum hvor det var maritim optimisme. Her bookes det nye billetter for harde møkka og man føler virkelig at man støtter flyselskapene utover. En merkelig flight blir nå på lørdag hvor man skal i bryllup i Bardufoss med alle arvingene og Dragen. Det er jo selvsagt SAS og jeg ser at det er fire til på flyet, så er svært spent på om SAS kansellerer den etter hvert. Snakket med kundeservice nå, og de så ingen indikasjoner mente de. Det blir litt hårfint med omrouting da man blant annet (som vanlig) har blitt utnevnt til toasmaster.

ENDELIG kommer glad-bilen hjem fra sykehus i dag og er nå klar for to år med råning før neste service. Det blir lite vemodig å levere fra seg den elektriske Kina-SUVen.

Det skal vel i grunn mye til at SK kansellerer BDU da det er vel en slags anbudsrute for Forsvaret og derfor nesten må fly den uansett. Men det kommersielle grunnlaget for den ruta pinseaften er nok ikke all verden.

Uansett god ettermiddag har det blitt fra Oslo, i går var jeg på et heftig jobbintervju hvor hele greia varte 3 timer med div tester i tillegg til det ordinære intervjuet. IQ tester dreper selvtilliten mener jeg da. Nuvel nok om det - skal også til BOO om noen timer så det blir vel sikkert hyggelig.

Hu og hei. Dypt misunnelig på dete som skal leke med Dash’en ‘min’. Men sånn er’e .. fikkk ihvertfall med meg siste ‘treffet’.

Finfint her på terrassen. Passe temperatur og bikkjene har god utsikt til ekornene som raser rundt i hagen.

Hei fra Forus II. Travelt både i går og i dag. Men det er greit for da går dagene unna. Satser på at fredagsvakten blir litt roligere. Bandøving i kveld og det er vel det. Ha en fin en!

Back