God morgon allesammans från ett Monaco där solen skiner som vanligt. Termometern har lovat att krypa upp emot 18 grader idag vilket betyder kortärm på skjortan idag.
En fin start på den riktiga påsken önskar jag er alla och tänk på alla som arbetar i morgon världen runt.
Ikke helt vanlig... I dag reiser nesten alle nordmenn som er igjen i lavlandet til Sverige... Her blir det dansk bypåske på Aker brygge sammen med mange venner... Ha en bra skjærtorsdag...
God morgen fra Beitostølen. Her snør det akkurat nå og sikten er heller ikke så bra. Uvisst om det blir slalom, snowboard, langrenn eller inne da med ett lite bybesøk idag
God ettermiddag fra Jæren
Her regner det, som det har gjort den siste tiden...og skal gjøre de neste to ukene....
Ellers er det jobbing og lite hyttetur på meg, men vi ble da godt forsynt med snø her sørvest i vinter, så jeg savner den ikke akkurat
God morgen fra Alpharetta, hvor jeg akkurat har plassert Lillegutt paa skolebussen. Rundt 10 grader paa morrakvsten, saa litt smaakjoelig med fotballskjorte og shorts, men man er da av vikingslekt ... De joggende husmoedrene i omraadet stiller fortsatt delvis i polarutstyr, men det har da begynt aa titte fram litt bar hud ogsaa ... :up:
Business as usual til tross for paasken. Var og pratet med en sjef i airTran i gaar .. mulig at det kan foere til noe paa litt sikt.