God torsdag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Avdeling Aker brygge er på plass med Nespresso i koppen. Ser ut til at vi leverer til kunden allerede i dag om de siste bitene faller på plass. Og kanskje kan det feires på Beer Palace i ettermiddag ? Fant ut at OSL - AMS - PDX med KL/DL er nesten halve prisen i forhold til PDX - AMS - OSL - ikke helt riktig allianse men mye kortere reisetid - hmmm

Ha en flott dag

God morgen fra den blå byen i det svarte landet! Her blir dagen fylt med kjøring ned til Bodø igjen (starter om en liten halvtime), deretter spising, pakking og en aldri så liten flyreise opp til ALF. Bryllupsfest i Hammerfest er målet, så blir henta i Alta. Det blir en lang dag, men ser fram til å få kommet meg i de høyere luftlag igjen, selv om turen til og fra Asia fortsatt henger igjen som ekstremt gode minner. :)

Ha en helt fortreffelig dag, alle forumister! :)

God morgon frå Stavanger!

Ny dag, snart helg! Litt mindre esker i heimen, så det blir meir levelig for kvar dag ;) Straks jobb.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Forus!

Fyttikatta, i dag er jeg så trøtt som jeg ikke har vært på lenge gitt. Godt det snart er helg.

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Oslo. Etter å ha vært på jobbreise frem til nå denne uken henger det endel oppgaver på på jobb og hjemme over meg, så får vel kaste meg over det. Ha en fin dag

God morgen, ble litt forsinket på jobb idag da Statens Vegvesen traff blink for engangsskyld nå som de antok det ville bli et kaos fra og med idag da veiene under Bispelokket er stengt.

Siste fulle arbeidsdag denne uka igjenstår, i morgen er det seminar og øllings i Tromsø som står på programmet! Regner med at denne dagen går fort unna :)

Ha en fin dag!

God formiddag fra Krsand!

6 minus i dag, så kaldt var det. Hadde visst glemt å sette på vekkerklokka i går kveld, så våkna plutselig kl 0855 av at jr lurte på om han ikke skulle på skolen i dag? Så da var det full fart og ut av døra kl 0920.

Torsdager er egentlig fine dager, og neste torsdag blir enda bedre da det blir langhelg i Tyskland med mye godt øl og annet. Men først skal det bli en avslappende helg i det hjemlige. Men først må man bli ferdig med dagen i dag og så en fredag før man kan ta helg, selv om det fristet med en ekstra fridag. Men månedsavslutt er obligatorisk for oss som steller med penger og tall.

Snart er det lunsj iallefall! Puhhh.

BF:cool2

God dag fra CPH.
Sitter ved gate B ett eller anna og venter på boarding av SK2882 til mustasjby.
Det går rykter om noen kuldegrader ekstra i Trøndelag, så det spørs om jakka må fram etterhvert.

For første gang på lenge ble jeg overrasket av et hotel, CitizenM ved AMS var en ny og possitiv opplevelse!.
Rommet var ikke veldig stort, men det er imponerende hvor mye de har klart å putte inn irommene.
Så er det jo bonus med utsikt mot rullebanen også!

Sånn ellers er jeg tilbøylig til å tro at A318 er verdens mest uproporsjonale fly... :-D

En god dag til dere alle, nå er det straks boardin på CRJ900!

God ettermiddag fra Sandvika,
Travel møtedag før returen tilbake over fjellet med 18.00-SK-flighten som vanlig. Mer minus grader her enn i sørvest med kun -1 idag morges.

Vel , det er enda mye igjen av vinteren,men det begynner å bli merkbart lysere om ettermiddagene og det er jo godt.
Ha en fortsatt fin dag alle.

G'morgen fra Det Store Vestlandet! Her skinner solen og vi er antydet over tyve pluss. Ikke verst til å være begynnelsen av februar. Ser imidlertid ikke ut til å holde så lenge desverre...

Leste ferdig Gjenferd i går. Kanskje ikke hans beste, men vond å legge fra seg likevel. Kjenner også at jeg blir mer og mer glad i e-bøker etter å ha raidet Amazon for diverse fotball- og flybøker ...

En aldri så liten indonesisk frøken står på kjøkkenet og kokkelerer med noe som river skikkelig i nesa :drunk: Ikke engang kullfilteret greier å fjerne styggedommen som nesten får tapet og gulvlister til å krølle seg. Matkultur er det ihvertfall ikke, dette er terror :lol:

Natten skal tilbringes på OSL før man endelig går på langfri. Håpet er som alltid en stille vakt. Ha en fortreffelig aften folkens. NB, maten er straks klar, anyone?

Nope - satser heller på lokale ribs i dag - det er torsdag og koker'n er betjent hos kjøtthandleren.

Hadde visst glemt å sette på vekkerklokka i går kveld, så våkna plutselig kl 0855 av at jr lurte på om han ikke skulle på skolen i dag? Så da var det full fart og ut av døra kl 0920.

Jr. må helt klart gå i 1.klasse. Ellers så har det skjedd noe med ungdommen de siste åra.

Ahhh, god efta fra regiontog retning Lillestrøm.

Booket noen spennende Air Canada billetter idag. 763 Biz mellom Montreal og Toronto blir gøy. Embraer videre til Boston blir også fint.

Ha en fin kveld.

Last edited:
Back